Meillä myös tuo esikoinen (tyttö ) ollut aina seurankipeä. Vauvana se oli aika rankkaa, kun ei viihtynyt hetkeäkään lattialla niin ettei joku ollut vieressä viihdyttämässä. Nyt isompana haluaa aina jonkun seuraksi pihalle esim. mummoloissa, ei viihdy itsekseen. ja ihan normaali lapsi on, nyt siis eskarissa, ja sieltäkin päin (ollut tuossa pk:ssa yli kolme vuotta) pitävät ihan normaalina. Tytön serkkupuoli, joka myös esikoinen perheessään, kuulemma ollut hyvin samanlainen. Hänkin ihan normaali. ja meidänkin tyttö kyllä aina jaksanut keskittyä esim. palapeleihin, haluaa vaan sitä seuraa.
Lapset ovat erilaisia. Anoppi on sitä mieltä että noiden kahden tytön samatapainen käytös johtuu siitä kun ovat esikoisia ja seuraava sisarus syntynyt "vasta" 3,5 vuoden päästä, eli vanhemmilla ollut aikaa "opettaa" lapsi seurankipeäksi. Vaikka meillä ainakin oli heti ensi hetkistä samanlainen. Ja itse olen esikoinen, ikäeroa veljeen vajaa 6v ja aina viinhtynyt paremmin yksin kuin seurassa...
Menipä taas asiasta pottulaatikkoon
:ashamed:
Lapset ovat erilaisia. Anoppi on sitä mieltä että noiden kahden tytön samatapainen käytös johtuu siitä kun ovat esikoisia ja seuraava sisarus syntynyt "vasta" 3,5 vuoden päästä, eli vanhemmilla ollut aikaa "opettaa" lapsi seurankipeäksi. Vaikka meillä ainakin oli heti ensi hetkistä samanlainen. Ja itse olen esikoinen, ikäeroa veljeen vajaa 6v ja aina viinhtynyt paremmin yksin kuin seurassa...
Menipä taas asiasta pottulaatikkoon
:ashamed: