poika antoi tutin joulupukille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
eikä olekaa sitten sen koommin nukkunu ennenku nyt :xmas: viime yönä isällään oli nukkunu katkonaisesti klo 01-06 eikä päiväunia kahteen päivään :xmas: tänään nukahti autoon kun tultiin kotiin ja heräs ku kannoin sisälle,sit huudettii tunti tuttia ja sit tsippas,mä tiesin et tästä vierotuksesta tulee hirveetä ja oon ihan varma et ainakin 2 yötä ja päivää menee viel tutin perään huutaessa :headwall:

pojan piti jäädä tänää mummulle yöks et oltas päästy miehen kaa liikkeelle kun tänään kaikki muuallakin asuvat kaverit on joulun takia tääl kotipaikkakunnallaan ja tänään liikenteessä,mut en sit viitiny poikaa jättää sinne huutamaan kun tää kerta on näin vaikeeta.. :headwall:

juon tän valkkarilasillisen loppuun ja koitan mennä nukkumaan :|

Meillä kanssa tutin luovutus oli tosi vaikeeta.. Päiväunet jätti pois, yöunille meno oli vaikeaa.. Kesti varmaan ainakin kuukauden ennen kuin tilanne normalisoitui.. Tsemppiä ja voimia tutittomuuteen!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka vanha poika? meillä joskus sama edessä, tosin on 2kk vanha vauva vielä ;) mutta varmaan kannattaa alle 1v iässä vierottaa?

Joo, kannattee alle vuoden ikäisenä vierottaa, mulle jälkeenpäin kaikki sanoi, että helpompaa olisi ollut kun aiemmin olisi vieroittanut..

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
sanokaa nyt että teillä muilla ei oo ollenkaan itketty tutin perään :xmas:
No minä kyllä sanon että ei ole, yllättävän helpolla päästiin. Ei edes itkenyt sen perään, muutamana iltana kyseli ja se oli siinä, ja meillä ei annettu kellekkään vaan tutit yhtä äkkiä vaan meni "hukkaan"

yö meni loistavasti,en edes muista koska poika olis nukkunu noin sikeesti :o tosin olihan sillä univelkaakin,mut silti :o ja aamulla oli niin hyvällä tuulella et ei mitää rajaa,reippasti vaan alko kertoon et hän on iso poika eikä tarvii enää tuttia mutta tonttuvauvat tarvii jne :o
katsotaan miten käy ku päikkäreille pitäs mennä :whistle:

Vierotimme oman pikkuisemme 5kk iässä tutista.
Se meni helposti. Hän oli sitä ennen aina nukahtanut tutti suussa ja unilelu kainalossa, nyt laitoimme sänkyyn lelun kainaloon ja silitimme pikkuisen uneen ja seuraavana päivänä ei kaivannut tuttia.

Meille vain kaikki sanoivat kokemuksesta, että on hulluutta antaa yli 8kk vielä pitää tuttia, koska se ei sitä tarvitse, mutta siitä tulee tapa ja sitä pitää sitten imeskellä. Kun vauvana vierottaa lapsi ei osaa sitä edes kaivata ja jää kaikki tuttien lahjoitus ja itkuhuuto pelleilyt pois.

Yhteistyössä