pöhötys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "justiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"justiina"

Vieras
Hei! Osaisko joku neuvoa toivotonta? Minä aina välillä otan ja turpoan. Siis nestettä kertyy jalkateriin, kasvoihin ja sormiin. Silmin sitä ei huomaa mut olo on sellainen. Iho tuntuu kihelmöivältä ja sormus on tiukempi kuin tavallaan. En käytä suolaa paljon. En osaa yhdistää tätä mihinkään. Ehkä juon liian vähän? Turvotus kestää pari-kolme päivää ja häviää. Paino nousee tuona aikana n.2kg. Munuaisarvot otettiin 7kk sitten kun olin raskaana ja ne olivat silloin viitteiden alarajoilla joten olettaisin munuaisten siis toimivan :) vinkkejä otetaan vastaan!

Hiilaripitoinen ruoka kerää kummasti nesteitä. Itse olen runsaasti ja helposti pöhöilevä. Kasvoissa ja olemuksessa on monesti semmoinen kumma "tutina" ja olo, että hytisen ylimääräistä höttöä. Pöhötys laskee, kun olen pari päivää syömisten kanssa iisisti, runsaasti liikkeellä enkä istu niin paljon kuin usein työni vuoksi istun.

Maksa-arvotkin ovat viitearvojen alarajoilla. Jollain tavalla yhistin tän synnytyksen jälkeen menkkoihin mut nyt on hormonikierukka ja vuodan koko ajan et ei osaa kyl sanoo onko menkat vai ei.

Mä en osaa kyllä yhistää hiilaripitoiseen ruokaankaa. Ku en mätä hiilarimössöä (koetan laihduttaa huonolla menestyksellä). Kai tää ei mistää sairaudesta oo merkki? Huihui.

Mut minä oon vuitanu nyt kuukauden putkeen ton hiivatin mirenan takia. Et ku ei passaa menkkoihin...vai oisko mulla nyt ne menkat siittä huolimatta et vuodanki all the time. Itseasiassa ku päiviä lasken ni periaatteessa huomenna tai ylihuomenna alkais jos menis ennallaan.

Yhteistyössä