POHJOISEN ODOTTAVAT ÄIDIT

Tervetuloa kaikki pohjoisen äidit!




Myräkkä 27, Utsjoki

la 10.12.2009 toinen LKS

saanak, Kemi

la 15.12, toinen L-PKS

mammaRoi 34, Rovaniemi

la 30.12.2009 kolmas LKS

katjuska-80 28, Rovaniemi

la 16.1.2010 kolmas LKS


Nanna81

la 21.2.2010 toinen

MannaHari 34, Tornio

la 6.3.2010 neljäs L-pks



Nystymuikio 24, Rovaniemi

la 12.3.2010 kolmas ja neljäs

Ryysyrannan prinsessa 27, Rovaniemi


La 14.3.2010 kolmas LKS

MLL 25, Rovaniemi

la 17.3 esikoinen LKS

Preeria

la neljäs LKS


Chiquita 29, Rovaniemi

la 5.4.2010 viides LKS

emmmaa 22, Sodankylä

kolmas LKS/OYS

Odessa80



Tyttö-82 Sodankylä
,

la toukokuussa 2010, LKS


Hyväsetti
rv 4+6


Alexsandria kemi





Laittakaa ikää, asuinpaikkaa ja laskettua aikaa lihavoituna niin päivittelen ne sitten listaan

:wave:
 
MLL
Hieno pino, kiitos Solmussa :) Osaisiko kukaan suositella yksityistä gyneä Rovaniemeltä? Taitaisi olla tarvetta kävästä, kun ei oikeen neuvolalääkärin tutkimukset tyynnyttänyt mun huolta.
 
Hieno pino :flower: kiitos !
mie olen käynyt gynellä kun poikia ootin yksityisellä sairas avussa,mut mikä se on yksityinen,nyt...apuva dementia heh :LOL:
siis olin miekin tyytymätön neuvola lekurista neuvolasta,oli nais lääkri ja teki sisätutkimusta,samalla puhu kännykkään! :eek: sanoin kyllä suorat sanat... Tervetuloa mannahari ! alko möyke masussa kun söin..mut mietitimmä tapaamista ?
:hug: :hug: :hug:
 
Nimi näkyy listassa, mutta minulle on tulossa huhtikuussa viides ja synnytyspaikka siis LKS :) Yksityisiä gynejä löytyy ainakin terveystalosta. Ja hyviä ovat, vaikka tuossa uudessa talossa en ole heidän luona käynyt, muuten kyllä.
Ihanaa solmussa että teit meille pinon :heart: nättikin vielä.
 
Moikka!

Olen päivitellyt listaa, ilmoitelkaa jos on vielä jotakin jäänyt pois.

Toissailtana alkoi supistelemaan, hitusen tuntui myös "pistelyä" alapäässä.
Eilen sit päätin aloittaa omin lupineni antibiootit, vaiva oli parantunut tänä aamuna kokonaan, eli varmaankin VTI oli aluillaan, supparitkin loppukuin seinään. :wave:
 
tervetuloa uudet :flower: :hug: !

jotain pitäs kehittää..söin just ei jaksa heti alkaa...heh..masukki jyllää kovasti :heart:
kävelyllä käydä...heräsin silti jo 9 ja unia sain vasta puoli kaksi...

mamma 34v ja piiperö rv ensi vkolla jo 30!
pojat vm 99 ja vm 03 ( espanjan lämmössä...)
 
sopiikos tänne vielä yksi odottaja joukkoon? =)

elikkäs ikää löytyy 22v, sodankylässä asustellaan ja kolmas oli tulossa =) synnärinä toimii joko LKS tai OYS. LA:n saan tietää tarkemmin 29.päivä kun sillon eka neuvola/lääkäri ja alkuraskauden ultra.
 
MLL
Tännehän sopii oikeen mainiosti :) Vasta tätä ryhmää aloitellaan joten voisi olla enemmänkin aktiivisia kirjottelijoita. Mulla oisi semmonenkin kysymys, että mistä ootte ostanu äitiysvaatteet ja lastentarvikkeet? H&M:llä käyny ja lastentarvikeliikkeessä, mutta mita paikkoja ei oikeen Rovaniemellä ole löytynyt vielä.
 
Tervetuloa vaan uusille :wave:

Nyt tulee jupinaa....mä olen oikeasti ihan kypsä koko Rovaniemen terveydenhuoltoon..toisessa ketjussa kirjoittelinkin kuinka meidän esikoinen 8 vee tuli yllättäen korkeaan kuumeeseen ja päänsärkyyn, kurkkukipuun jne.

Soitin sit terveyskeskukseen josta annettiin puhelinnro sikainfluenssapuhelimeen. Sehän ei toiminut. Oman tiimin puolella ei kukaan vastannut puhelimeen ja vastaajakin oli täysi.

Lopulta sain jonku kiinni joka lupas ajan klo 14 ja sanoi et otetaan verikokeella se s.flunssa testi.

Tyttö sit istui 2 tuntia kuumeessa räkivien potilaiden keskellä influenssa osastolla, jossa mitään koetta ei otettu.

Sitä influenssa huonetta RAKENNETTIIN VIEL kun tyttö meni sinne |O

Tulehdusarvoiksi kyllä mitattiin 104, ja tyttö lähetettiin niine hyvineen sit kotiin |O

Toinen naputuksen aihehan on se lapsivesipunktio kauhu jonka keskelle jouduin LKS:ssa...oikeesti kohta on potilasasiamiehellä töitä :kieh: :kieh:

 
MLL
Solmussa miä täälä oon kanssa aika yksin näiden mun kipujen & suppareiden kanssa. Se influenssapoli on tehty meidän tiimiin, eli meidän tiimin potilaat laitetaan siine missä tilaa löytyy. Yksityiseltä saisi ajan vastan ensi viikon torstaille ja neuvolalääkärikin on ensi tiistailta täynnä. Eitpä kai tässä muuta ole tehtävissä, mutta sairaslomalappu ainakin tarvisi olla. En ole lähdössä työssäoppimaan näin puolikuntoisena. Toivottavasti teidän tyttö toipuu noepasti! Saitteko lääkkeitä?
 
Solmussa: Jopas on vain (taas :x ) tökkinyt "palvelu". Me käydään aika usein yksityisellä jos mahdollista, lapsilla on vakuutus ja tälle tulevalle otetaan myös. Onhan se kallis, mutta ainakin meillä osoittautunut niin hyväksi. Tosi ikävää tuollainen :hug:
MLL aianakin N&N (vai mikäs sen uus nimi on..) Revontulikeskuksessa myy monesti jopa -50% mamalicious vaatteita ja itse tykkään niistä. Lastentarvikeliikkeitä täällä ei ole kuin yksi ja kilpailua saisi olla enemmän..
Mikä on suosikkiliikkeenne netissä? Itse tykkään tuosta www.nettivaate.fi joka on vielä "pohjoisen" oma nettipaikka. Nopea palvelu ja ihania tuotteita, myös alennuksessa.

* * * Uusille tervetuloa :flower: * * *

-C-
 
Ei annettu mitään lääkkeitä, huomenna pitää mennä antamaan vielä nielunäyte, jos siinä on sit jotain niin mahdollisesti jotakin sais hoidoksi? Tuntuu et oisko itselläkin kohta kurkku kipeä :x

Mie olen irtisanonut tältä esikolta sen vakuutuksen kun siitä oli rajattu niin paljon pois. Perussairautena astmaa ja allergiaa ja sitä rataa.

H&M ostin kahdet äitiyshousut, mut ne on aikas kalliita...pitänee käydä tsekkaan tuo revontuli. =)

Minulla on kanssa supistellut enkä tiiä oisko se vti vai hiiva vai mikä ihme, kun ei oikein ole kumpaakaan oireita. Ajattelin et jos huomenna käväsis jättämässä pissanäytteen.

Ois kyllä ihana saada kasvot kaikille, voihan olla et tiietäänkin toisemme jo ennestään. :D
 
heissan vaan täältä korkalovaarasta,miekin tässä käynyt aamusta neuvola lekurilla,ollut kipeä yö,kiristystä ja vihlontaa :( mut ei mittään hättää,lepoa ..viikon päästä uuelleen ja neuvola muutenki..jaksuja teille mammat :hug: ollut vähän tympiä pv muutenkin,yksin kun olen tämän raskauden kans..kavereita on mut ei kumppania.. :/
mie ostanut mamma vaatetta netistä ja uusia sit H&M,minulta muuten löytyy housuja ja paitoja joka tarvii :attn: menneet minulta pieneksi..
yksityisellä miekin isompia käytyän lääkärissä jos ei hirmu hätä ..sit menen päivystykseen..
nytkin on vakuutus tämän vaavin kans..

millon treffit mammat :D ??

mamma 34 Rovaniemi ja masukki kohta rv 30
musukka pojat espanjan lämmössä...
 
mammavaatteista kaikki oon ostanu h&m:stä. yhdet uudet housut pitää ostaa ku mammafarkut meni niin huonoiksi. vielä ei kuitenkaan ole ajankohtainen asia :)

me ei käydä yksityisillä lääkäreillä ku en oikeastaan tiedä onko täällä sellaisia :D muutamaan otteeseen olen joutunut esikoista käyttämään tossa tk:ssa päivystyksessä ja kivat lääkärit on sattunu kohdalle, onneksi =)

minkäs ikäisiä lapsosia teillä muilla on? meillä poika syntyi 09/07 ja tyttö syntyi 03/09.
 
Mie kyllä voisin josaki välisä olla valamis treffaamaan porukkaa,mulla on kyllä profiilisssa kuva,jos joku muuki ku solmussa sattuu minut tietämään :D

Mie oon ostanu mammavaatteita h&m:ältä ja sieltä anton&ninasta.Mulle vaan ei ainakaan löydy housuja h&m:stä,ku on tuota vararavintoa ennestäänki ja nyt ku kaksosia odottaa niin maha kasvaa aika tahdilla :heart:

Meillä lapset ennestään tyttö11/04 ja poika04/07 ja tyttö siis synty täällä LKS:sä ja poika naikkarilla,ku asuttiin helsingissä välissä :)
 
MLL
Voisihanitä tosiaan tavata joku päivä. Mentäisiinkö johonkin kahvilaan vai..? Nystymuikku muistuttaa tosi paljon yhtä mun kaveria joka asuu eteläsuomessa, mutta muuten ei kyllä näytä tutulle :) Niinkun jo aikasemmin mainitsin, etten tunne ketään täältä kun olen vasta muuttanut. Nyt vasta katoin, että minä olen ainoa esikoista odottava, kaikilla muilla on jo lapsia. Haluisitteko te mennä ennemmin johonkin mihin saa lapsetkin mukaan?

Pitää tuola anton&ninassa käydä kattelemassa, mun ogelma vaatteiden kanssa on mun pituus, oon 176 cm pitkä niin monesti on puntit lyhyet. Nyt tietty vielä tullu vähän vararavintoa ja mahaa, niin alan kiitettävästi muistuttaa jotain tankkeria :kieh:
 
Huomenta mammat :hug:

kuinka jaksatte ? minulla poksuu jo 30rv tänään rikki :heart:
minulla monta juttua tässä että,kaipa tässä selvitään! ;)

mites se tapaaminen,kahvilla ?? ensi viikolla ?

nyt touhuaan hommia...

mamma 34v ja rv 30 :heart:
kulla nuput vm 99 ja vm 03
 

Yhteistyössä