Pohjois-Espoo ja lähiseutu, myös naapurikunnat

Vanhakartano/Niipperi/Kalajärvi/J-perä/Askisto/Hämeenkylä/Variston alue/Espoon keskus... ja kauempaakin käy!

Etsiskelen päiviin vähän tekemistä ja sisältöä, vaunuttelu/kahvi/shoppailuseuraa tai mitä vain vastaavaa. Minulla on vilkas ja tarmokas 1v tyttö, joka ei kauaa yhdessä paikassa pysy, toinen syntymässä kesällä. Olen kotona aina elokuuhun 2012 saakka ja päivät käyvät välillä vähän tylsän puoleisiksi. Meillä on auto ja pystymme kyllä bussillakin liikkumaan tarvittaessa, eli ei tarvitse ihan naapurissa asua.

Olen itse 37v eli vähän "vanhempi" mamma, esikoiseni on vaikeavammainen 9v, on koulussa päivät. En ole erityisen liikunnallinen tai sporttinen (joskus ennen oli toisin), harrastan enemmän takapihalla kaivelua eli puutarhanhoitoa ja lukemista/opiskelua, tällä hetkellä sossualan opintoja avoimessa yo:ssa. Meillä on monikulttuurinen (mies hollantilainen) uusperhe, johon kuuluu myös sitten muitakin lapsia, isompia koululaisia hekin.

Sinulle en aseta mitään erityisiä vaatimuksia ;) En pelästy erityislapsista tai vammaisista, kokemusta on molemmista ainakin siinä määrin, että erilaisuus on alkanut olla ihan tavallista. Ei haittaa, vaikka sinulla ei olisi ihan juuri samanikäinen lapsi, mutta tietysti reilusti vanhempi saattaa tylsistyä "vauvan" kanssa. Lapsesi saa olla juuri niin hienosti tai omalaatuisesti kehittynyt kuin hän on, en ole etsimässä vertailukohteita kehitykselle.

Olisi kiva tavata silloin tällöin lasten kanssa, varsinkin kevättä kohden ulkoiluseura olisi mukavaa. Kahvilat ovat tämän tyttösen kanssa vaikeita, ellei siellä voi myös leikkiä.

Jos etsit itsekin seuraa, laita yv:tä :)
 

Yhteistyössä