S syöppö Vieras 22.02.2009 #1 söin tunti sitten 2 leipää ja join 2 kupillista kahvia ja äsken mies tuli pakastepizzan kanssa (ristoranten tonnikalapizza on niin vastustamatonta!!) ja mun tekis mieli syödä se heti vaikkei oo yhtään nälkä.. mut se kutsuu mua sieltä pakkasesta..
söin tunti sitten 2 leipää ja join 2 kupillista kahvia ja äsken mies tuli pakastepizzan kanssa (ristoranten tonnikalapizza on niin vastustamatonta!!) ja mun tekis mieli syödä se heti vaikkei oo yhtään nälkä.. mut se kutsuu mua sieltä pakkasesta..
S samoin Vieras 22.02.2009 #2 Söin just ison lautasellisen hernaria, ruisleipää, 4 isoa laskiaspullaa..ja vielä menee pari pullaa.. mieletön sikapossu
Söin just ison lautasellisen hernaria, ruisleipää, 4 isoa laskiaspullaa..ja vielä menee pari pullaa.. mieletön sikapossu
N Name-No Aktiivinen jäsen 16.02.2009 1 589 2 36 22.02.2009 #3 :wave: Tuttua. Mies teki tuossa köyhiä ritareita ja vaikkei nälkä edes ole niin silti niitä pitää hakea aina vaan lisää.... :xmas:
:wave: Tuttua. Mies teki tuossa köyhiä ritareita ja vaikkei nälkä edes ole niin silti niitä pitää hakea aina vaan lisää.... :xmas: