jatkuva näläntunne imettäessä

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
imetän ja mulla on koko ajan nälkä! Siis ihan jatkuvasti. Ja imetysvälit on kuitenkin 3-5 tuntia. Mitenköhän paljon sitä voi syödä? ja pitää syödä?

Tänään olen syönyt:
aamupalaksi 2 leipää ja kupillisen kahvia.
päivällä perunan ja lihasuikalepataa, lisäksi jogurtin
( koska en jaksanut keittää lisää perunoita..
välipalaksi 2 karjalanpiirakkaa munavoilla ja kahvia kupillisen.

Viimeksi siis söin tunti sitten ja taas nälättää!!!

Aikas köykäsesti olet synönyt, minun mielestäni. Mä söisin lisäksi puuroja, salaattia ja leipää ruoalla, litrottain vettä ja maitoa.

Öisin mulla oli iso mehulasi sängyn vieressä, jottei nälättäisi yöllä imettäessä.

Eihän tuossa vielä paljon ole. Mä syön normaalistikin enemmän.

Imetysaikoina on kyllä ollut ekstrakova ruokahalu ja raskauskilot ei ole lähteneet - päinvastoin. :( Kai se on kuitenkin pääasia, että muistaa syödä terveellistä, ja tietty juoda riittävästi vettä eikä hirveästi energiapitoista juotavaa.

Mulla oli esikoisen imettämisen aikaan aina vaan ihan hillitön janon tunne, mutta toista imettäessä nälkä oli ihan valtava jatkuvasti. Söin jopa yöllä :ashamed:
Ei kai siinä auta muu kuin syödä nälkäänsä. Kannattaa vaan yrittää syödä terveellistä ja kevyttä ruokaa ettei lihoisi...

Kahdesta ekasta ei nälkää ollut, tästä kolmosesta ollut heti syntymästä asti - oli odotusaikanakin vaikkei edellisistä ollut :/ . Tähän kuuteen kuukauteen mennessä ei ole vielä helpottanut, täytyis varmaan vaan juoda ihan älyttömän paljon enemmän :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
eli mun pitäis syödä vielä lisää? :/ mitähän söisin? ja onko parempi et pieniä aterioita useammin, esim. 7 kertaa/pvä vai niin että syö enemmän 5 kertaa päivässä?

No tee niin kuin ittestäs tuntuu luontevimmalta. Mä söin ite sen 5 kertaa päivässä, mutta annokset oli myös sen mukaisia. Ja joka aterialla aina lasillinen vettä muun juomisen päälle.

Mä oon aina syöny imettäessäni myös öisin - ei vaan oikeasti pysy nälkä poissa, vaikka mitä söisi. Syö sen mukaan miltä sunsta tuntuu. Itellä pienemmät ateriat pitää nälän kyllä paremmin pois kun se, et mättää kerralla mahd. paljon ja on sit ihan ähkynä...

Yhteistyössä