Mistä tää johtuu...? Raskausasiaa...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Oon viikolla 15+6 ja en voi syödä oikein mitään, etteikö tulis pirun TÄYSI olo. Siis äsken söin aamupalaksi 2 palaa leipää ja 2 kuppia kahvia (ja siis ihan oli kaksi tavallista joululimpun viipaletta, juustoa päällä) ja oon niin ähky, et hyi kauhee :( :$ :x Se tulee aina n.15min ruokailun jälkeen tää olo. Että räjähtäis. Sitten ei muista 'varoa' ruokailun aikana, kun tää tulee vasta jälkikäteen...sitä haluaa vattansa täyteen ja kohta saa kärsiä.

Blah :(

Alkuperäinen kirjoittaja mam2be:
Mulla tuo johtuu kahvista, sellainen tuskainen ja täysi olo.. Syödä voisin paljonkin mutta kahvi aiheuttaa tuskan :D

Mulle tulee ihan kaikesta :(

...se on sikäli äärimmäisen v-mäistä, että syöminen on mun suurta huviani!! Mä haluan mässyttää, pirulauta soikoon!! :D

Eilen aattelin herkutella, enkä mä sitten saanut sitä mäkkäriateriaani kokonaisuudessaan alas. Kun ei vaan mahtunut. Onko mun vatsalaukku jotenkin surkastunut??? Oksentelin kyllä alkuraskaudessa tosi paljon ja th sanoi eilen, että mun HB on sen verran korkea, että mun kroppa on todennäköisesti vähän kuivahko siitä oksentelusta...ettei oo vielä palautunut... oisko se sitä sitten...?

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mulla tuo johtuu kahvista, sellainen tuskainen ja täysi olo.. Syödä voisin paljonkin mutta kahvi aiheuttaa tuskan :D

...se on sikäli äärimmäisen v-mäistä, että syöminen on mun suurta huviani!! Mä haluan mässyttää, pirulauta soikoon!! :D

ja nyt kun joulukin tulee! |O

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
mulle tulee kans tommonen olo kesken ruokailua. on muutenkin semmonen olo ettei mikään maistu. |O parempi varmaan näin kuin se armoton suklaanhimo. :whistle:

:D Mun mielestä tää on ihan hanurista. Mä haluun mässyttää. Siis entiseen tahtiin. KORPEAA, kun on ostanu jotain herkkua, eikä se sit menekään :'(

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:

ja nyt kun joulukin tulee! |O

SANOS MUUTA! Mä haluan herätä öisinki napsimaan jouluruokia, enkä olla ähkyporsas 3h ajan parin leivän syömisen takia... |O