K
kenkäfriikki
Vieras
Kertokaa mulle. Ei ne kaupat niitä joka vuosi tilaisi jos kauppa ei käy,mutta minne ne kengät häviää..katukuvassa näkyy lähinnä gore-texejä ja crocseja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Ei mun jalat ainakaan kestä kävellä pitkiä matkoja korkkareilla. Käytän juhlissa ja baarissa korkkareita joita kyllä riittää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Ei mun jalat ainakaan kestä kävellä pitkiä matkoja korkkareilla. Käytän juhlissa ja baarissa korkkareita joita kyllä riittää.![]()
Mä käytän korkokenkiä lähes päivittäin,tosin en mitään stilettoja vaan sellaisia tolppakorkoja ja kiilakorkoja. Tätä mä oon aina ihmetellyt että kun rupee miettimään niin siellä baarissahan kävellään,seisotaan,tanssitaan ja ehkä viel kävellään kotiin et miten ne jalat sit kestää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Mä en omista yksiäkään matalakantaisia talvikenkiä enkä juhlakenkiä. En ny tiedä kumpia tässä tarkoitettiin (mulle korkokenkä ei oo sama kun esim. korollinen saapikas), mutta itse kyllä kävelen päivittäin koroilla, ja niin kyllä useimmat meillä työpaikalla.
Toki riippuu vähän missä sitä tilastotutkimustaan tekee, en minäkään lenkkipolulle tai muuten ulkoilemaan korkkareissa lähde.
Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa harmaana:Ei mun jalat ainakaan kestä kävellä pitkiä matkoja korkkareilla. Käytän juhlissa ja baarissa korkkareita joita kyllä riittää.![]()
Mä käytän korkokenkiä lähes päivittäin,tosin en mitään stilettoja vaan sellaisia tolppakorkoja ja kiilakorkoja. Tätä mä oon aina ihmetellyt että kun rupee miettimään niin siellä baarissahan kävellään,seisotaan,tanssitaan ja ehkä viel kävellään kotiin et miten ne jalat sit kestää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Kyllä Helsingin keskustassa kävellessä lähes jokaisella työikäisellä naisella on korkokengät.
Crocseja näkee vain vaununtyöntäjillä ja sairaaloissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Lisään vielä sen että harmittaa kun tänä vuonna esim. saappaat ovat melkein kaikki korottomia, itse kun etsiskelen hyvännäköisiä korollisia versioita.
Ai, ja mä taas en löytänyt saappaita, koska en halua korkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja kenkäfriikki:Kertokaa mulle. Ei ne kaupat niitä joka vuosi tilaisi jos kauppa ei käy,mutta minne ne kengät häviää..katukuvassa näkyy lähinnä gore-texejä ja crocseja.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja kenkäfriikki:Kertokaa mulle. Ei ne kaupat niitä joka vuosi tilaisi jos kauppa ei käy,mutta minne ne kengät häviää..katukuvassa näkyy lähinnä gore-texejä ja crocseja.
Sanos muuta. Minäkin olen miettinyt samaa. Mun mielestä koroilla on vaikea kävellä. Tykkään kävellä paljon ja nopeasti. Koroilla en voi kävellä nopeasti. Talvella käytän kenkiä, joissa on max 4 cm korot. Mielestäni kengillä kuin kengillä pitää pystyä kävelemään vähintään 4 km ja tarvittaessa juoksemaankin jonkin verran.
Kävelin pari viikkoa sitten ns. hienommilla kengillä yhteenä 3-4 km matkan (ravintolaan ja takaisin) Mallorcalla. Maisemat olivat ihanat ja lämpimässä illassa oli ihana kävellä. Jalat olivat ihan muussina tuon jälkeen. Heitin kengät tuonne kaapin perälle pölyttymään...niihin en enää koske.
Korkokengät ovat kyllä tosi kauniita!