Pohdintaa....

Aamuseksi ois kauheen kiva asia, mutta... Mä en kestä sitä hajua mikä jää vellomaan koko päiväksi vaikka käy suihkussa. Toinen inhokki on valuva sperma, en sit tiedä kuinka syvälle ukkokulta laukoo, kun sitä voi muutaman tunninkin päästä vielä tursahtaa...

Mikä ratkasu? Kondomi joo, mut ei se tunnu kivalle :(

kyltymätön nainen
Se ny vaan menee niin jos antaa laueta sisälle.. Itse kun jälkikasvua täs toivoo niin ainoo vaihtoehto on toi. Käytän sit pikkarisuojaa koko päivän ja kun toi seksielämä on erittäin aktiivista niin ei auta ku kestää toi mainitsemasi seikka. Olen kyllä välillä pyytäny laukeemaan muualle ku sisälle ettei tarttis aina "rätti" perseessä kulkea =)

:LOL: oikeesti..anteeksi, mut alko naurattamaan kun mietin et mitä asialle voisi tehdä...työntää sellasia tuoksuhelmiä sisään mitkä tarkoitettu imuriin jos imuri haisee pahalle :D

Eikös vois ehdottaa jonnekin et kehittelisivät jotain tollasia kapseleita?

Itse käyn suihkussa puuhien jälkeen ja ei kyllä hajut ole haitannut ja yleensä valuukin aikalailla heti kaikki pois jos sun ukolla on tupla annos mitä aina laukoo?

En ole kyllä huomannut, että mun miehen sperma mitenkään pahalle haisis. Onhan siinä oma hajunsa, mutta ei mun mielestä paha. Tai sitten olen niin tottunut siihen, etten huomaa... Eikä se valuminenkaan ongelma ole. Meillä tyhjennellään sen verran säännöllisesti, ettei niin suuria määriä pääse kertymään. Toki pikkuhousunsuojaa käytän, kun ei ne tosiaan kerralla sieltä kuitenkaan pois tule, mutta ei ole ollut ongelma mulle. Kurjempi olis varmaan jos puutteessa pitäisi olla...

Niin no, ei se haju sinänsä mikään paha ole, mutta töissä kun joutuu paljon kyykkimään niin ei oo kiva kun tuoksut tupsahtaa nokkaan vartin välein.
Nuo tuoksupallerot vois olla hyvä juttu :LOL:

Naiset haisee pahalle, ihan kuin autovahalle, miehet haisee hyvälle, ihan kuin omenanjyvälle...

Näin lauleskeli Sleepy Sleepers aikanaan. Sanotaan, että kauneus on katsojan silmässä, lieköhän haju haistelijan nenässä :whistle: !

nesteen tuoksuja on yhtä monta kuin miehiäkin, kaikki erilaisia. harvoin kuitenkaan kauhean nautittavia ;)

itse yleensä pyydän laukaisemaan rinnoille, pepulle, vatsan päälle tai jopa naamalle (aika kiihottavaa, mutta silti aika helppo pestä pois...;), jos tiedän että pitää olla loppupäivän vaikkapa duunissa, missä olisi todella epämiellyttävää jos "miesmehuja" valuisi reisiä alas...

Yhteistyössä