pohdintaa yhteen muutosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no eikait siihen mitään virallista aikaa oo...mä menisin ihan sillä tuntumalla että miltä itestä tuntuu,jos se tuntuu susta oikeelta ni samakait se on vaikka kuukauden päästä erosta muuttais,mikäli se on myös lapsille ok

No se on ihan tapauskohtaista. Me muutettiin miehen kans yhteen kun mulla oli alle vuosi erosta aikaa. Ei voi sanoa kellekkään millon on oikea aika, se pitää vaan itse molempien tietää.:)

nin siis lähinnä sitä mietiskelin että kuinka paljon siitä saa kakkaa niskaansa jos esim. 3kk jälkeen muuttaa.. ja iha järkisyistä kun etäisyys on pitkä erillään asuessa.. siis toki tunteet mukana suhteessa mutta järjellä ajateltuna yhteen muutto olisi helpoin ja yksinkertaisin ratkaisu... lapsille tilanne on ok

Alkuperäinen kirjoittaja miettii:
nin siis lähinnä sitä mietiskelin että kuinka paljon siitä saa kakkaa niskaansa jos esim. 3kk jälkeen muuttaa.. ja iha järkisyistä kun etäisyys on pitkä erillään asuessa.. siis toki tunteet mukana suhteessa mutta järjellä ajateltuna yhteen muutto olisi helpoin ja yksinkertaisin ratkaisu... lapsille tilanne on ok

Niin... Siinä vaan on molempien sitten oltava täysin varmoja siitä että haluaa olla ja asua yhdessä. Lapsille aika rankkaa jos taas joutuvat eron kokemaan.. Mutta itse tiedätte parhaiten.:) Ei kannata muita kuunnella vaan itseään ja toista osapuolta.

kannattaa kuitenkin miettiä asiaa ensin lasten ja omasta näkökulmasta,ajatella myös jos ei kaikki mene niinkuin pitäisi jne.kuitenkin aika iso muutos monen elämässä...kuitenkin tuo kolme kk aika lyhyt aika oppia toinen tuntemaan...itse opin ns. kantapään kautta,en tosin ajattele niin että teillä ei onnistuisi.siihen vain vaikuttaa niin monet asiat.

Yhteistyössä