pohdintaa sukupuolista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viude
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viude

Vieras
Miksi suomessa on niin väärin toivoa jompaa kumpaa sukupuolta? Mitä niin pahaa ja kamalaa siinä on? varsinkin jos perheessä on jo yksi, kaksi ehkä kolmekkin samaa sukupuolta olevaa lasta niin pidetään ihan kamalan pahana jos sanoo suoraan että tämä sukupuoli alkaa jo olla epätoivottu vaan haluaa sitä toistakin joukkoon... Onko se niin kamalan paha asia?

ei kai siinä toiveessa pahaa ole, kunhan sitten vauvan synnyttyä osaa rakastaa lasta ihan yhtä paljon, oli sitten kumpi taansa. toiveesta huolimatta.

lapselle tuskin kannattaa koskaan mainita,että kyllähän minä sinua rakastan tyttäreni,mutta olisin kyllä toivonut poikaa..

On väärin silloin jos se toive ei unohdu kun vauva syntyy ja onkin "väärää" sukupuolta.
Olen itsekin halunnut tytön ja pojan mutta en usko hetkeäkään että olisin pettynyt jos lopputulos olisi ollut jotain muuta.

Mun mielestä muut odottaa sitä toista sukupuolta.. Mitäs jos on samanlainen kummajainen kuin itse olen, että neljän tytön jälkeenkin toivoisin mahdollisen viidennenkin olevan tyttö? :D
Mä en varsinaisesti poikia kaipaa, mulle riittää tuo yksi "oma poika" eli mieheni, tytöt vaan on niin kivoja :D

Yhteistyössä