Pömppömahaiset plussaajat!!

Torstai 24.4.

PeePee77...............pas/zumenon...................kp29/29-31/ktt13
Marli...........................2.pas...................................kp/-/ktt9
Dreamer-88................ovis + pupuilu.....................kp23/-/ktt2
Krisseli79...................2.ivf..................................kp17/-/ktt1
Kurreliini....................pas (vko18).........................kp8/-/siirto
Soleil76.....................1. inssi (touko).....................kp31/30-35/ktt
Minea81.....................Pupuilua..............................kp25/-/ktt
Kamilla.....................2.icsi (touko)........................kp20/29-31/ktt
mmm.........................hysteroskopia......................kp14/27-31/ktt
Hobelix......................hysteroskopia.....................kp12/30-32/ktt
Taivaansilpoja...........icsi (syys)............................kp4/-/ktt
Neilikka78..................inssi/ivf...............................kp3/27/ktt
Vappuviuhka..............1.inssi.................................kp/-/30.4
Auringokukka.............pas.....................................kp/-/ktt
Sahranami.................ivf / kesä.............................kp/26-28/ktt
Stella75.....................pupuilua.............................kp/-/ktt
Ulpu78.......................pupuilua.............................kp/-/ktt
Simmu.......................2. inssi.................................kp/-/ktt
Haave........................pupuilua..............................kp/-/ktt
Milja71.......................icsi.......................................kp /-/ktt
Kinky cat....................ivf........................................kp/-/ktt
Nippe81.....................inssi....................................kp/-/k tt

Testailijat
PeePee77 - Pe 25.4
Marli - Ti 29.4
Dreamer-88 - Ke 7.5
Krisseli79 - Ke 7.5

Plussanneet :heart: :flower: :heart:
Miruliini :D + Papu & Nuppu (ultra 5.5)
EllaElias :D (ultra 8.5)

Omia tietoja tos vähä fiksailin, ku en kuulu hetkeen testailijoihin :( Täs nyt vaan odottelen et Monique ymmärtäisi kerrankin tulla ajoissa ettei tarttis kovin kauaa odotella seuraavaa hoitoa :kieh: Lääkäri lupaili maanantaina visiittiä jo parin päivän päästä mut ei oo vielä näkynyt.
PeePee:n testausta kans jo odottelen vaikka tiedän että huomenna testaa :)
´Vannotin´soittamaan heti aamulla tuloksen B) :wave:

Pikaisesti - aamupäivä on mennyt soitellessa ja selvitellessä, kukaan ei oikein tiedä, muuta kun että kyllä se nyt varmaankin on ihan oikeen... Sit sain vihdoin itse leikkaavan lääkärin langan päähän ja kävi ilmi, että jossain on todellakin sössitty. Ei ole mun tietoja! Selvittely jatkuu... Mitä tästä opimme: always expect the unexpected! Ja luota omiin vaistoihin.

Mirulla taitaa olla enneunien lahja. :D

Kaameesti töitä, mutta ootte mun mielessä päällimmäisenä! Tsemppiä. Ulpulle voimahalauksia vähän väliä! :hug: :heart:

mmm
Hienoa Nami selvisihän se ja sössitty oli ja pahemman kerran. On se vaan järkyttävää, et saa toisen tiedot! Hyvin toimii toi salassapito-puoli :LOL: Ilmeisesti ei kuitenkaan tullut tiedot oikeella nimellä. Kyllä sitä nyt sitten eilen kylvö suoritettiin, tosin oli kummallakin jotenkin sellanen "pakkomielle". Niin se on varmaan näissä "tänään on pakko kylvää" meiningeissä ihan tuttua :LOL: Tieto lisää tuskaa, näin se vaan on :) Eli yhdesti on kylvetty tähän ovikseen ja onnistumisprosentti ei varmaan kaksinen. Mutta oli vaan pakko saada se mahdollisuus ja tuntui pahalta "heittää hukkaan " muhkeat munikset :LOL: Mulla toimenpide on siis 15.5 jotenka aika äkkiä. Siinä nyt tehdään sit kaavinta ja hysteroskopia, sekä "työstetään" mun vuotavia pukamia :( ne nimittäin äityy todella pahaksi aina väliin ja varsinkin noiden hormoonilääkkeiden tuoma ummetus on sitten ihku :kieh: Jotenka joka reikä kuntoon vaan kerta nukutuksessa :D Jännityksellä odottelen, et mitähän sieltä vielä löytyy.....

Ella niin sitä vaan arvot nousee, joten koitahan nautiskella siellä panikoinnin välissä

Miru ei se oireiden vähyys mitään tarkoita. Nautiskele kuule rauhassa oireettomuudesta. Kyllä sitä sit kerkee tuskaileen ison mahan ja turvotusten kanssa myöhemmin :)

Peepeen mahdollista etukäteen testaamista minäkin tässä ennakoin. Mutta varo vaan sitä etukäteen testaamista, siitähän kasvoi peukalo johonkin, vai miten se oli :LOL:

Aurinkoista päivän jatkoa koko pömppisjoukolle :heart:

mmm

Namsku, kärsivällisyyshali :hug: heti kärkeen, ja pakko sanoa, että aivan käsittämätöntä touhua. Vois nyt nopsaan korjata sössimyksensä ja sassiin! :kieh: Sä oot eilisen stressannut väärän potilaan tuloksista ja joutunut pyörittelemään mielessäs vaikka mitä. Että mua ärsyttää, kun sulla nyt muutenkin on ollut vastoinkäymisiä, niin sitten saat vielä alkaa sherlock holmesiksi omien tulostesi kanssa! :kieh: Mutta todellakin, always expect the unexpected! Toivottavasti siellä nyt joku kello on lääkärilläkin soinut ja hoitavat asian nyt kuntoon ja ovat pahoillaan. Kunnolla.

Vappuviuhka, tervetuloa kovasti pömpöttämään!!! :D Ja olet todellakin omaksunut pömppisasenteen loistavasti ja mullakin suu kääntyi hymyyn monta kertaa viestiäsi lukiessa. :p

Ella, onnea hyvästä hcg:stä! :flower:

Kamilla, mä laitoin romanialaisen Namskulle menemään ja eiköhän se ala sieltä pikkuhiljaa joutamaan sun tykö. :wave: Hermoja toivon sulle kovasti taas tuohon odotukseen... :headwall:

PeePee, vallan hurjasti on täällä peukut tanassa sun puolesta!! :heart:

mmm, hienosti "suoritettu". Niinhän se vähän on, että pakkokylvöt on vähän välillä pakkopullaa... ;) Muttamutta, välillä tuntuu, että vähempi yrittäminen on se paras lääke, joten jäämme siis katsomaan, kuinka tilanne kehittyy. =)

Ja oiva taktiikka sulla, eli joka toosa priimakuntoon kertalaakista ja yhdellä anestesialla. :p Äläkä nyt maalaile ollenkaan mitään piruja seinille, vaan reippain mielin kohti operaatiota ja sitten taas aivan uusin silmin kylvämään, kun aika ja vointi sen sallii. ;)

Niin, ja tosiaan PeePee, varo sitä ekstrapeukkua! :LOL:

mmm
Kurre lohdullista tietää, että on muitakin "pakkokylväjiä" :D Se vaan kuuloostaa muilla niin niin romanttiselta toi kylvöhommat ja esim. eilen itellä siitä oli kyllä romantiikka kaukana. Nimittäin masu oli tooosi turvoksissa ja oviskivut(lähinnä tärinä) pahimmillaan ja vielä ne pukamat .....(kummittelee mielessä) Ei siitä kylvöstä ihan tärinöittä tai paukutuksetta selviä :LOL: Joo traumaahan siitä seuraa, miestä sit kyräilin kulmien alta loppuillan(pentele kun tollasta kipua aiheuttaa) :LOL: No joo tais traumatisoitua tuo mies rukka enemmän, mutta eiköhän se taas toivu, aika parantaa haavat :LOL: No nyt on taas niin kaksmielistä tekstiä, että! Koittakaa kestää! Meillä nimittäin mies on hyvin, hyvin aktiivinen normisti näissä kylvöhommissa, karkuun saa juosta, oikeesti. Mutta...annas kun on sit pikku pakko kylvää niin....on se niin vaikeeta. Ja kun itsekkään ei oo into pinkeellä niin minkäs teet. Ajattelin tos eilen jalat kattoa kohti lepäillessäni, et jos nyt sais vauva alkunsa niin ei jäis kyllä kovin romanttista kerrottavaa :LOL:
Ja pirujen seinille maalaaminenhan on mun toinen työ :LOL: Tosin palkkaa siitä ei heru, mitä nyt paniikki aika ajoin, mutta työstä se käy!

mmm, jos on liian arkana paikat, niin ainahan on se muumimuki + struutti -vaihtoehto... :whistle: Pakko laittaa tätä kiertämään, kun itsellenikin ehdotettiin lapan jälkeen! :LOL: :LOL: Kynttilöitä vaan ja jotain Iglesiasta soimaan, eikö muka ole romanttista? ;)

Kaikki ovet kerralla kuntoon, tehokasta meininkiä, nainen! Milläs mielellä olet, mmm, menossa tuonne verstaalle? Tosi kurja juttu tietenkin, että tuli taas tällainen ylimääräinen juttu, mutta tavallaan onneksi ongelma löytyi nyt, eikä vaikka vuoden päästä. Tässä vaiheessa, pitkän yrityksen jälkeen, epätietoisuus ja selittämättömät asiat on ainakin omasta mielestäni rankimpia. :heart:

mmm
Nami verstaalle menossa posiitiivisin mielin, siis ainakin nyt. Mut annappa ku koittaa h-hetki, niin eiköhän positiivisuus karise :LOL: Eilen juuri keskustelin miehen vaimon kanssa, joka toimii anestesiahoitajana kyseisessä sairaalassa ja hyvällä tuurilla "hoitaa" juuri minua. Kehoitti lämpimästi minua pyytämään dormia(esilääkitystä) ennen operaatiota, tuntien tietty mun "lievän" hermostuneisuuteni :whistle: Mutta kuten lääkäri ounasteli tää limakalvon tila voi olla juuri SE asia mikä estää minun raskautumiseni, se jää sit nähtäväksi. Mutta jos noin "pienestä" asiasta on kyse niin hieno homma. Tosin en ihan usko, et tää vois olla näin helppoo, ei ei. Mun tuurilla se ei vaan mee noin :) Kiitti muuten noista neuvoista, täytyypä ihan kokeilla ;)

Mun mielestä kuulostaa lupaavalta noi PeePee:n oireet!! Monellahan on kovasti menkkatuntemuksia ennen plussaa! :heart: Jännitän täällä huomista aivan kuin olis ittellä testipäivä!! =) :whistle:
Voi vitsi kun se plussa nyt tulis, olisin niiiin onnellinen PeePee:n puolesta!!! :heart:

Ja isokokoinen kiitos :flower: todella lämpimästä vastaanotosta. Pömppökaapista ulos tulo olikin melko mainio kokemus. Turhaan taustailin niinkin pitkään...

Kiitokset myös kullanarvoisista vinkeistä jarrusukkineen kaikkineen. Neuvokaa vielä vasta-alkajaa, onko sukkien värillä ja merkillä väliä??

Miru , hi hii. takuulla muutama muukin virpoja vapunviettäjistä löytyy. :LOL: Harva varmaan heti aamusta, mutta sitten illemmalla. Lohdullista kuulla, että tarinamme ovat hyvin samankaltaisia. Ja mieletöntä, että oma tilanteesi on tällä hetkellä noin hienolla mallilla. Huippua! Ihan rauhassa nyt vaan ultraa kohti. Kyllä ne oireet ehtivät ilmestyä. Täällä kyllä suhteellisuudentaju välillä hämärtyy. Oikein toivomalla toivotaan, että kaverille ilmaantuisi pahoinvointia.

Sahranami, huh, onneksi diagnoosihässäkkäsi selvisi. Ajatella :attn:, että tällä palstalla tiedettiin papereiden sekaantumisesta jo paljon ennen, kuin sait virallisesti siitä tiedon.

mmm ja Kurre, mitä se pakkokylväminen on? Meillä ainaskin kylvöt tapahtuvat aina kynttilän valossa, shampanjaa siemaillen ja porekylvystä raukeina :p. Jep jep! Ja jälkilämmöissä hehkutellaan pitkät tovit toisiimme kietoutuneina (= jalat kohti kattoa puoli tuntia).

EllaElias, rauhaa ja malttia ultraan asti. Isosti tsemppiä.

Hobelix, kiitos listan päivityksestä. Olipa höntti tunne nähdä omakin nimi listoilla - muiden tilanteita kun on jo niin pitkään seuraillut.

PeePee - joko testiarsenaali on ladattu? Hengessä mukana ja viuhdon täältä vappuviuhkallani hirmuisesti ++++++:ia. Jännittää puolestasi.

Oma napa on reikäinen. ensimmäinen vapisevin käsin pistetty piikki sujahti eilen illalla pingotettuun massumakkaraan. Eihän se miltään tuntunut, mutta kun en ole oikein ikinä ollut neulojen kaveri. Vappua kohti siis mennään kohtalaisen hyvissä fiiliksissä. Ironista kyllä, tapasimme ensimmäisen kerran mieheni kanssa vappuna 2000. Tuskinpa mieheni osasi tuolloin aavistaa, että hehkeä vappuheila vaihtuu muutaman vuoden päästä muovipurkiksi.

Terveisiä koko köörille ja ISO :hug: niille, jotka tällä hetkellä sitä eniten kaipaavat.

vippuvauhka

Tää juttu kolahti...

Specially for Classified Growth French Wine Lovers

A man goes to the Lucas Carlton in Paris with his girlfriend and orders the 1928 Mouton.

The waiter returns with a bottle full of wine, pours a small amount in the glass for tasting. The customer picks up the glass, smells the wine, and puts it down on the table with a thud.

"This is not the 1928 Mouton!"

The waiter assures him it is, and soon there is another twenty people surrounding the table including the chef and the manager of the hotel trying to convince the man that the wine is the 1928 Mouton. Finally someone asks him how he knows that it is not the 1928 Mouton.

"My name is Phillipe de Rothschild, and I make the wine."

Finally the original waiter steps forward and admits that he poured the Clerc Milon 1928. "I could not bear to part with our last bottle of 1928 Mouton. You know Clerc Milon, it is in the same village as Mouton, you pick the grapes at the same time, the same cepage, you crush in the same way, you put them into similar barrels. You bottle at the same
time, you even use eggs from the same chickens to fine them. The wines are the same, except for a small matter of geographic location."

Rothschild beckons the waiter forward, and whispers to him, "When you return home tonight, ask your girlfriend to remove her underwear. Put one finger in one opening, another in the other, and smell both the fingers. You will understand what difference a small distance of geographic location makes."

:LOL:
Ajattelin, että tämä saattaa kirvoittaa hymyn myös pömppisläisissä, jotka ovat tottuneet kaikkiin mahdollisiin rassaamisiin...

Joo, mun huumori on virallisesti kieroutunut ;)

mmm
Pakko kommentoida kun edelleen lorvin täällä "koneeseen kadonneena". Tuo meidän vippuvauhka on sitten ihku pömppis :LOL: Taas ei tuu naurusta loppua ja mieskin tuolta vääntäyty ihmettelemään mitä täällä hekotan. No ei sit ihan ymmärtänyt näitä kylvö/muita juttuja (virpomiset sentään tiesi) ja lähti pois ja "oudosti" mua katseli. Mietti varmaan jo, et mikä se hätänumero oli, valkotakkisia tais kaipailla :LOL:

Hehhee! Ihana uusi nimi meidän kerholle, Vappis, tuolla edellisellä sivulla! 4K -kerho, vähän niinkuin on se 4H. Luontohommien kanssahan täälläkin puuhataan pitkälti. :LOL: :LOL:

Sitten taas Wikipedian antia, ajankohtaisesta aiheesta:
"Suomalainen vappu
Vanhoihin suomalaisiin vappuperinteisiin on liittynyt monenlaisia uskomuksia, jotka ennustivat tulevaa kesää. Kirkolliset ohjeet kielsivät tekemästä työtä - oli esimerkiksi kielto kalastaa (uistella?)- mutta kansan parissa liikkui myös kehotuksia esimerkiksi kylvöihin juuri vappuna ja päästämään lehmät ja lampaat ulos laitumelle riippumatta siitä, millainen sää vallitsee."

Täällähän on vilskettä ja vipinää! On haisteltu viiniä, vertailtu pakko- ja himokylvön eroja ja pohdittu muutenkin ruumiin toimintoja eli palattu taas niihin samoihin tuttuihin aiheisiin :LOL:

mmm, luin sun toisella sivulla olevaa kirjoitusta uudelleen ja uudelleen..en nyt pääse sinne lainaamaan, etten menetä tätä, mutta kirjoitit jotenkin: "juttelin just miehen vaimon kanssa....joka on mahdollisesti mulla operaatiossa.." ööö, eikös miehen vaimo ole niinku sä? Voi olla kuule että ne valkotakkiset voiskin tehdä ihan hyvä vaihteeksi :kieh: :LOL:

Miten Kurre jakselet zumenonien kanssa? Onko kovasti pahoinvointia ja muuta oireilua? Ainakin ilmeisesti siellä jotain tapahtuu - hyvä vaste-ennuste? - kun kerran oireilee. Niinhän sitä jotenkin automaattisesti ajattelee. Onko sulla edessä ultra, jossa määritellään siirtopäivä vai pitääkö ovista tikutella? Ei kaiketi tässä lääkkeellisessä.

Nami, saitko mitään tolkkua siitä, milloin voit odottaa seuraavaa postia sössimislaitoksesta? Ja miten todennäköistä, että tällä kertaa tulee oikean rouvan tiedoilla varustettuna? Kai varoittelit pömppisten kostolla, joka on karvastakin karvaampi? Mukana romanialainen täti sukulaisineen, pari kuumemittareita liikaa nauttinutta verikoiraa ja koko joukko naisia, joilla on byrokratia, epäoikeudenmukaisuus ja väärään aikaa kylvöhommiin patistelevat miehet saaneet patoutumaan sellaisen määrän kiukkuenergiaa sisuksiinsa, että siinä yksi Vesovius kalpenee... :kieh: :kieh:

Joo, Miru, raavin päätäni tuon saman "miehen vaimon" kanssa, mutta unohdin kommentoida. (Olenkohan raskaana tai jotain? Öh.) Joko mmm, heitti meille tosi pahan tarkkaavaisuustestin tai sitten kyseessä on jännä moniavioinen yhteisö... Tai sit mmm on itse hoitsuna omassa leikkauksessaan, mikä olisi mielenkiintoinen selitys sekin... :LOL:

Niinpä. Tiedän ja ymmärrän, että sitä haluaa kontrolloida mahdollisimman paljon,kun on niin vaikea luottaa ammattilaisiin varsinkaan tuon sun kokemuksen jälkeen, mutta hoitsuna omassa leikkauksessa taitaisi olla jopa mmm:ltä liikaa. :LOL:

PeePee, voi sinua.. muistan niin miltä tuntui edellisenä iltana. Kun ajattelin sinua lenkille kyyneleet poskilla, tuli melkein itku täälläkin. Olen tavallistakin herkempi, se ainakin on nyt huomattu oire. Mutta siis mitäköhän oireita ois ollut.. niitähän oli pelottavan vähän ja nekin vähäiset menkkamaisia. Oli siis kipua alavatsalla kuin menkkoja edeltävänä päivänä (yöllä heräsin kovaan supisteluun kuin juuri vuodon alkaessa), rinnat olivat normaalihkot, kipeät välillä lähinnä sivuilta, koko oli normalisoitunut. Mulla ei ollut lämmöt erityisen koholla, normaali iltalämpö muutenkin lähellä 37. Kn oli käväissyt alhaalla, mutta oli luikkinut takaisin melko kauas, ei kuitenkaan tavoittamattomiin (olen pitkäsorminen :) ) Oikein mietin sitä intuitiotani, johon olen AINA luottanut ja olen aina vakuuttanut, että sen kyllä tietää kun on raskaana ja siihen peilaten oma tuntemus oli, etten ole raskaana. Tässä tarkka analyysi, mutta PeePee vain minun kokemukseni.. älä vertaa liikaa tai parempi jos et ollenkaan.
Rohkeutta, rakkautta, toivoa, uskoa. Haaveesi kyllä toteutuu :heart:

Iltaa leidit,

ekaks on pakko todeta, etten mä edes tippunut tosta "miehen vaimon" jutusta vaan jatkoin lukemista täysin tyytyväisenä. Jessus sentähen, oon mä vaan aika puusilmä... :LOL: Huhhuh. Elämä on helpompaa kuin ei kaikkea huomaa - paitsi nipukat ja muut tuikitärkeät tarkkailun kohteet. :p Oisko se vähän sama kuin että tieto lisää tuskaa... :LOL:

PeePee, pää kylmänä nyt nainen! KTT!!!! :heart:

Miru-muru, mä oon aika liemessä zumenonien kaa... :( Nää tekee mulle ihan törkeen kuvotuksen ja täällä oksua pidättelen... Ei mikään droppi aikasemmin oo näin tehokasta ollut, ei siis edes neulat eikä mikään muukaan kapseli, jota on survottu ties minne. :p Mutta oikeesti, olo on kuin junan alle jääneellä ja pahoinvointi jyllää. Meinasin tänään soittaa klinikalle, mutta pelkäsin että käskevät lopettamaan nää ihkut pillerit, joten jätin väliin. Ens tiistaihin jos kestäis, niin sitten on ultra ja en tiiä jatkuuko nää myrkyt sitten vielä. Mutta toki oloa kohentamaan otetaan luget kehiin. :LOL: Ja ovista ei tartte pongata onneks ollenkaan ja jos se limis kelpaa tohtorille, niin siirtopäivä katsotaan sitten allakasta. Mitä pikemmin, niin sen parempi. :D Pikkasen vaan mietityttää, että mitä siellä kohdussa oikeen tapahtuu, kun olokin on näin kumma. Ettei vaan kuulkaas naiset ois lisää skopioihin tulijoita.

:wave: PeePeelle haluan minäkin lähetellä täältä voimakkaita plusspuhureita huomisaamulle! :heart: Ihan hyvät oireet sulla on ja toisaalta oireettomuuskin on hyvää eli otapa niistä sitten selvää. Haluan sulle tuosta kn-asiasta sanoa, että ainakin täällä suunnalla se elää ihan omaa elämäänsä eli on milloin milläkin korkeudella ja eikä suinkaan mikään kivikova. Sen tutkiminen on todettu siis turhaksi!

Miru: Kivuista kyselit tuossa aamusella. Eipä munkaan kivut mitään hirvittävän kovia ole, mutta todella sellaisia menkkaoireidden kaltaisia. Ja kun pitkään aikaan en ole tavallisistakaan menkkakivuista kärsinyt, niin tuntemus vähän ihmetetyttää. :ashamed:

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

Hyvä PeePee, tolla mielellä painelet pehkuihin ja otat syvät unet. Aamu tulee kun on tullakseen, eikä testit mihinkään karkaa. Aurinko paistaa joka päivä pidempään ja lämpöisemmin - ei sen otollisempaa aikaa pienille iduille olekaan.

Kurre, voi että. Kuulostaa kauhealta. MUTTA, olen lukenut myös toisesta pinosta yhtä rajuista oireista, ovat kuulemma tyypillisiä. Mitään yhteyttä tuohon sun skenaarioon en kuitenkaan näe lääkkeiden tyypillisillä sivuvaikutuksilla, joten romskis heitetään tuo ajatus romukoppaan ennen kuin ehtii paisua liian isoksi. Ja lukko päälle - ja avain on täällä :wave:

Kauniita unia pömppiksille. Näin muuten viime yönä myös sellaista unta että mieheni jätti minut. Nyyhkin puolinukuksissa ja aamulla kerroin miehelle, että sä jäiti mut yöllä, senkin rontti. Mies siihen: "ai minnne??".. Ihanan vilpittömän hölmistynyt vastaus - eipä taida olla pelkoa unen toteutumisesta :D

Zau Beibet!
Ensinnäkin miljoonat kiitokset kanssa elämisestä. Kävin kyllä lukemassa, mutta mulla ei ole ollut kertakaikkiaan mitään kirjoitettavaa. Otin tänään esilääkkeen ja la meen lääkkeelliseen tyhjennykseen sairaalan vuodeosastolle. hcg oli laskenut 425. Tissit ja maha oireilee raskaudesta, vaikkei siellä mitään ole. Mies tuli tänään kotiin onneksi. Nyt hain pari valkkaripulloa ja alan resetoiman tän paskan.

Mä toivon teille kaikille muille NIIN paljon parempaa onnea!! :heart: :heart:

Ulpu :hug: :hug: :hug: :hug: Eipä tuohon sanoja löydy. Onneksi sait miehesi kotiin silloin kun eniten häntä tarvitset. Resetoi rauhassa kullanmuru. Kerää voimia, raivoa, pura kaikki paska ulos.. mutta anna auringon lämmittää, sillä lämpöä sinä tarvitset erityisesti.

Yhteistyössä