Ihanaa, te vanhat tutut olette jo hyvin pitkälti tuolla plussanneiden listalla ja vauvojakin on jo ainakin yhden kyläkoulun verran!!
Onnea ihan kaikille ja tsemppiä teille jotka vielä odotatte sitä plussaa...
Minun oli pakko palata tänne. Poistuin palstalta keväällä 2009 erottuani ex-miehestä ja luovuttuani vauvahaaveista. Taustalla vuosia vauvayrityksiä, hoitoja, pari keskenmenoa.
Ja nyt on tapahtunut juuri se, mistä aina kuulee kerrottavan, ihmestoori: Olen raskaana, aivan häkellyttävää ja vielä miehelle, jonka kanssa ei ollut todella tarkoitus lähteä perustamaan perhettä, päin vastoin suhde oli loppumassa. Itseasiassa emme olleet edes nähneet toisiamme kolmeen viikkoon, kun tein testin torstaina ja kas... Nyt on viikko 6+2 laskujeni mukaan. Tiistaina mennään varhaisultraan, enpä tiedä voiko siellä vielä näkyä mitään eloa. Olen puulla päähän mätkäisty ja niin on tämä isäkandidaattikin. Hän ei tällä hetkellä usko voivansa sitoutua tähän lapseen ja minä en voi kuvitella ryhtyväni äidiksi, jos en saa hänen tukeaan. Eli myös raskausdenkeskeytys on tässä skenaariona. (Anteeksi, että edes mainitsen sen sanan tällä palstalla, tajuan toki mikä uskomaton lahja meille on annettu!)
Salaa olen alkanut toivoa, että meistä voisi tulla perhe. Välitän todella tästä miehestä, vaikka suhde on ollut täynnä vaihtelevia sääolosuhteita. Pyydänkin, että minut laitettaisiin plussanneiden listalle, kävi miten kävi. Ja kun eivät nämä asiat ole omissa käsissä muutenkaan, mitä vain voi vielä sattua... sen te tiedätte paremmin kuin hyvin.
Rakkaudella Adeliini ja Hento Kuiskaus