Pömppömahaiset Plussaajat, vol 2

Kävin ultrassa oletetun ovulaation aikaan ja lääkäri sanoi etä tuskin ovuloin tässä kierrossa... näin myöhemmin kyllä laskin että jos kierto olisi sama kuin aina ennenkin ollut ovulaatio olisi jo tapahtunut ennen tuota ultraa... Katsoi kyllä kohdun limakalvon paksuuden mutta en muista kuinka paksu se oli... jos siitä voi mitään päätellä.... Mulle tehtiin 1. IVF tuoresiirto edellisessä kierrossa josta nega ja lääkäri arvioi että hoidosta johtuen en ovuloinut. Olen kyllä aina ja ikuisesti ovuloinut, jopa kuuden vuoden pillereiden syönnin jälkeen kierto palasi heti säännölliseksi ovulaatioineen, mutta tietenkin ne menkat nyt uupuu kun niitä niin hartaasti odotan... :( Kuinka kauan niitä menkkoja nyt kärsii odotella ennenkuin täytyy soittaa lääkärille? Voi miksi tämän piti nyt mennä näin vaikeaksi?!
 
Hobe Ihania uutisia!! paljon onnea teille. Nyt jännitettäväksi jää, montako pikkuista teille tulee. Siis aivan mahtavaa. Kaikki mahdottomalta vaikuttaneet seikkailut sikäläisissä sairaaloissa on kannattanut ja nyt saa nauttia sadosta. Hieno uutinen! :flower: :flower: :heart:

Kamilla mä oon myös sitä mieltä että sun hcg on hyvä. Mulla hcg oli tokassa raskaudessa pp14 164 ja pp19 1657 ne oli silloin kuulemma ihan normaaleja. No huonostihan siinä lopulta kävi, mutta hcg nousi kuten kuuluukin. Nyt tässä raskaudessa kp 32 hcg oli 196. Hedelmöittymispäivästä tai ovulaatiosta ei ole mitään tietoa. Olisin sinuna ihan hyvällä mielellä ja hyvin raskaana. :heart:

[/b]rva pikkumyy toivon kovasti, että haamuilut tarkoittaisivat raskautta. Kuitenkin varovaisesti kysäisen, että voisiko olla mahdollista, että hcg ei ehtinyt vielä laskemaan tyhjennyksen jälkeen? En missään nimessä halua pahoittaa mieltäsi ja olisi todella hienoa, jos näin nopeasti olisitkin jo uudelleen raskaana. Omassa takaraivossa vaan on tuoreessa muistissa, kuinka tyhjennyksen jälkeen hcg laski vasta n.2kk kuluttua 8, jonka jälkeen sitä ei enää tarvinut tarkkailla. Oireet raskaudesta oli myös kokoajan päällä. En siis mitenkään halua pilata toivoasi. :heart:
 
Ulpu: Et pahoita mieltäni , minulla otettiin tuulimunaraskauden jälkeen hcg 21 vrk tyhjennyksen jälkeen ja arvo oli 1: :heart: ...Eli silloin oli 16.9.2008...No , mutta katsellaan , mitä tämä on? :D

Ihanaa illan jatkoa kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Jes!! Pöppikset ovat siirtyneet uuteen pinoon edellisen romahdettua massiivisen hcg-aallon alle! Juuri näin etenemme jatkossakin ja kevätkylvöjäkin on vielä korjaamatta monta. Kiitos Auris yhteistsempistä!Onnea kaikille onnellisille raskautuneille. On niin elämää suurempaa, että esimerkiksi Mustikat ovatkin identtiset ja että Kamillan miehen laiskoiksi kuvaillut siittiöt tekivät miehen työn. Ja että Ulpun heppa joutui luopumaan elämästä juuri, kun uusi elämä sai alkunsa. Mitä mahtaakaan Rva Pikkumyy tuoda tähän ihmeellisten sattumien sarjaan vielä mausteeksi.

"Aina joku plussaa" on nyt enemmän kuin totta ja myöskin "Aina joku boldaa" näköjään.
Onhan tuo boldaus mainiota kuivaharjoittelua raskautumiselle :LOL: :LOL:

Haaveelle toivottelen kärsivällisyyttä Tädin odottelussa. Silloin kyllä aika seisahtaa totaalisesti. Sinuna soittelisin van lekuriin, jos asia painaa mieltä. Ainahan on Terolutit ja muut, jos ei kroppa muuten meinaa käynnistyä.

Mmmm... tuo epäilys on niin inhimillistä ja helppo käsittää! Siltikin lainaan Mirun viisaita sanoja, että usko nyt vaan siihen lapsoseen; kuka siihen uskoo, jollei oma äiti!

(.) Terkkuja Naikkarilta eiliseltä. Kiitti Kurrekulta,kun raivasit sinne tilaa, eipä ollut kauheesti ruuhkia siellä ah niin kotoisassa odotustilassa. Naislääkäri oli ok, ultrattiin, todettiin ohut limakalvo, annettiin opastusta piikityksesssä, sain veret turskahtamaan ja mustelman siinä tohinassa, resepti laukussa ja ensi kierrossa alkaa ankara Puregon-Pregnyl-tykitys. Tämä kierto katellaan, koska menin syömään ne %#%%&¤&:n Clomit!! Vaikuttavat kuulemma tähänkin kiertoon niin, ettei voi aloittaa muuta hoitoa. Siinä sain sittne näpäytyksen omatoimilääkinnästä! Eli meille tehdään 1-3 kiertoa tätä hoitoa ja kerran käydään siinä lomasa inssissäkin, mutta ei enempää, kun "tehän asuttekin niin kaukana". Fine. Täytyy siis omatoimi-inssailla :kieh: Nyt se on siis menoa, hoitoputki alkoi ja sitä ei keskeytetä ennenkuin rahat, hermot ja piikit loppuvat ;)

Terkuin mustelma-masu-Ade
 
No jos perjantaina tuntuu siltä..voisin mennä sinne hcg mittaukseen..milloin noi testit näyttää plussaa kunnolla jos olisi ovis ollut esim kp 18 tai kp19??? Tietääköhän joku?
Aina olen saanut ihan blancoja ennen, nyt tuollaisia ihmeellisiä tässä kierrossa :headwall: Tai sitten kunnon vahvaa plussaa!esim clearbluen testi??

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
PeePee-murunen, lueskelin lupaavista oireistasi - nautihan niistä nainen!
Tuothan ainakin kaksi plussaa; yhden tänne ja toisen siihen toiseen pinoon, jolla on näännyttävän pitkä nimi... :)

Kiitos tsempistä. Juurikin totesin miehelle, että eikö nyt kuuluisi plussata, kun on piikit
jo rivissä odottamassa JA VOIDAAN UNOHTAA KAIKKI PAINEET! Heh.
 
Iltaa ihanaiset! =)

Haave, :hug: Ymmärrän fiiliksesi niiiiin hyvin, sillä itse juuri kärvistelin 42 päivän kierron läpi.... :headwall: Jos siltä tuntuu, niin linja auki lekurille ja pillerit kehiin. Niin mullekin tehtiin keväällä, ja hoitaja oli todella ymmärtäväinen, kun itku kurkussa kerroin, etten vaan jaksa enää odottaa.

Ade-ystäväni, havaitsit siis myös sen ah niin kotoisan odottelutilan.. ;) Reitti on siis nyt pohjustettu meille molemmille ja hoitoputkenhan siis keskeyttää nurkan takana odottava raskaus - eikö vain? :p Ja toi puregon+pregnyl ainakin siis mulla kasvattaa mollukoita, joten sillä voidaan saada kuulehan teidän kohdalla vaikka mitä aikaiseksi. Nyt vaan kestät tän keskeneräisen clomikierron. Alkoiko teidän lääkärin etunimi muuten J:llä? Ja masumustelmat häviää kyllä nopsaan, niistä ei siis huolta.

Ja mikäli joku kauhisteli tuota tahtia, millä täällä on plussattu nyt juuri ennen hoitojen alkua, niin ei hätää, mä olen ilmielävä poikkeus, joka ei raskaudu edes ampumalla (mmm, täähän ei sitten päde suhun ollenkaan... ;) ), joten täällä ollaan, yllätysplussista ei viitsitä edes haaveillakaan. Kun on lääketieteelläkin mussa tekemistä. :LOL: Mutta siis aivan mahtavaa, että pitkän linjan pömppiksistä niin ihanan moni on plussannut ja tuota raskaana olevien listaa on hienoa katsella. :flower:

PeePee, täällä odotellaan plussaa kovasti, kyllä siihen aaltoon vielä loistavasti mahtuu rakas ystävä! :heart:

Rautaisia hermoja kaikille raskaana oleville! :hug:
 


Kopsaan toisesta pinosta suoraan: Eli näin se menee: ;=)

Huomenia;=)


Tulin vaan ilmoittelemaan, että testasin tänä aamuna...mutta jotain viivanpaikkoja vaan tulee, että uskon kyllä tämänolevan kuitenkin negakierto! Nolottaa jälkeen päin kun niin luulin olevani raskaana, mutta niin kai me kaikki välillä teemme!?


Nyt menkkoja odottelemaan!
Milloinkohan se tättähäärä tänne sapuu?

No uudella innolla sitten uudessa kierrossa!!


Ihanaa päivää kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ja haavehan on edelleen sama: :heart:

 
Heippa!
Täällähän on iloisia uutisia tullut!Raskauduttu on ja oikein urakalla, jopa edellinen pino :LOL:
Kuten Kamilla onkin jo osannut itse päätellä, tuli siis PAS:sta tällä suunnalla taas vaihteeksi negaa...eipä siitä sitten sen enempää...katsellaan jos jaksaisi jossain vaiheessa käydä luovuttamassa vähän verta kromosomitestejä varten...yhden ivf:n vois ehkä yrittää vielä tän vuoden puolella...Nyt alkaa pikkuhiljaa mitta täyttymään näiden hoitojen suhteen...En vaan käsitä, että mikä se yksi inssiplussa vuos sitte oli, kun taas ivf:stä ei saada plussan plussaa...Eikö todennäköisyys ivf:ssä ole kuitenkin puolet suurempi kuin inssissä...?
 
Kamilla. Raskaus on edennyt kuin unelma. Tänään on rv 17+1, ei siis ihan puoliväli vielä. Pahoinvoinnilta oon edelleen välttynyt. Nukkuminen maistuu! Masu on pullahtanut esiin ja potkuja odottelen. :)

Kaikille Pömppiksille, jokaisen vuoro tulee kyllä! :hug: Meillä meni tärppiin lähes kolme ja puoli vuotta, joista hoidoissa puolitoista vuotta, jos aika lasketaan siitä kun ensimmäinen käynti oli lapsettomuusklinikalla. Sitä ennenhän oli terveyskeskuksen tutkimukset/hoito ja lähetteen odottelu. Kaikki se tapahtunut tuntuu nyt unelta, kaukaiselta. Näin jälkeenpäin ajateltuna aika meni nopeasti ja ihan kohtalaisen hyvin. Mutta jos nyt olisi sen kaiken alussa ja tietäisi tarkkaan, mitä on edessä ja minä päivämääränä on tavoitteessa, niin kyllä se tuntuisi aivan tajuttoman raskaalta. Täältä palstalta sain aivan ihanan tuen sen kaiken läpi käymiseen. :heart: Voimia ihan hirmuisesti teille kaikille!!!
 
Hei!

Soitin juuri niistä verikoetuloksista joista eilen mainitsin, olivat ihan normaalit eli munasarjojen pitäisi toimia normaalisti. Mutta kuukautiset edelleen pois, ei pienintä merkkiäkään että olisivat tulossa ja nyt on rinnatkin tulossa kipeiksi... Silloin kp 17 kun olin ultrassa suurin rakkula oli 11 mm, olisiko mahdollista että ovulaatio olisi vasta nyt? Hoitaja kyllä puhelimessa sanoi että 30 päivän kierrolla ovis olisi tuolloin ultrapäivänä jo mennyt ja sitä ei olisikaan pystynyt ultralla mitenkään näkemään... Neuvo oli että jos ei lokakuussakaan rupea kuukautisia näkymään niin soittaa sitten... Ei Helkkari, en varmasti rupea kuukautta odottamaan sitä helkkarin tätiä, saa nyt luvan tulla heti! Tahtoo Pas:iin!
Kiitos nam...

(Sori vuodatus, ottaa kupoliin niin lahjakkaasti...)
 
Torstai 25.9 :wave:

Haave........................PAS..................................kp31/30/loka
Rouva Pikkumyy.........pupuilua..........................kp30/32/ktt
PeePee77.................2.PAS................................kp28/29-31/ktt9
Helinäkeiju75.............PAS..................................kp27/-/ktt
Lumikki73..................inssi?................................kp25/28-30/ktt
EllaElias.....................PAS..................................kp20/-/syys-loka
MinzuS......................3.PAS................................kp16/28-31/ktt
Astarte......................PAS..................................kp15/26-30/ktt
Rouva Puh.................1.inssi..............................kp12/28-38/syys
Retuli82.................... 2.IVF................................kp10/-/marras
Kurreliini....................inssi.................................kp7/-/ktt
Adeliini.......................pupuilua..........................kp6/27-34/ktt
Merikeiju....................PAS.................................kp/29/ktt
Stella08...................luomuilua..........................kp/27/ktt


Testailijat :p

PeePee77 30.9

Haamuillut :attn:


Plussanneet :heart: :flower:

Miruliini + Pappu & Nupu :D
Krisseli79 :D
Sahranami + Aatu & Beetu :D
Meikku :D
Soraya :D
Vappuviuhka :D
Auringokukka :D
Hanneli -78 :D
Ulpu78 :D
mmm :D
Hannele :D
Kamilla :D
Hobelix :D
 
Merikeiju pahoittelut negasta :hug: Oon samaa mieltä sun kans, että on nää hoidot ihmeellisiä kun tehokkaimmalla hoidolla ei onnistu mut sit just kotihommilla/inssillä voi tärpätä :eek: Omalla kohdallani veikkaan että 1.laihdutus/terveellinen ruokavalio auttoi 2.mitään paineita ei ollut onnistumiselle, kun en uskonut että niin hyvä säkä kävis.
Nyt vaan keräät voimia seuraavaan hoitoon, toivotaan ettette enempää hoitoja sit enää tarvikaan! Mikä kp sulla on meneillään, jos päivitän tuohon listaan? Luomuilette ilmeisesti seuraavaan hoitoon asti?

Rouva Pikkumyy, ei kannata nolostua! Kyllä minä ainakin oon ollut suunnilleen joka toises kierros varma jossain vaihees että nyt on tärpännyt! Ja jos oireet täsmää, niinkuin sinulla niin tottakai toivo herää. Uudella innolla vaan uuteen yritykseen =)

Haave, kyllä varmasti ottaa kupoliin :/ Hyvä juttu kuitenkin, että veriarvot oli kunnossa? Montakos huurulaista teillä on pakkases? Toivottavasti Monique ymmärtäis nyt pian saapua paikalle, että pääsette taas tositoimiin! Tehdäänkö PAS luomukiertoon vai napsitko Zumeja?

Kurre, tehdäänkö inssi tästä kierrosta? Millä coctaililla mennään, Puregonia ja Lugeja?
 
Haave - Sietäisi saada kunnolla selkään toi tätyli!!! Kehtaakin! Ihan aikuisten oikeesti, Toi on kamalaa odottaa, todella iso kasa voimaa sulle.
(.) viime yönä uni oli vähäistä kun kramppaili. Hiukan tulee paperiin, mutta eiköhän se ole ohi menevää. Aion ottaa kyllä kaiken ilon tästä irti. Mies saa oikein urakalla passata.
 
Stella, ymmärrän täysin haikeutesi... Niin lujasti ja kovaa täydestä sydämestäni toivoisin kaikille pömppiksille onnistumista, erityisesti tietysti aina pitkään täällä palstailleille. Olis hienoa perustaa odotuspuolelle pino: Pömppömahaisista plussanneet.
Tärkeitä ja rakkaita teistä on mulle tullut ja ottaa sydämestä kun tiedän kuinka raastavaa tää välillä on... Oon niin huono ilmaisemaan ajatuksiani kirjoittamalla, mutta tiedätte varmaan mitä tarkoitan :heart:
 
Kamilla Luomukiertoon ollaan suunniteltu, kun mulla on ainakin tähän asti ollut niin kellontarkka kierto... :headwall: Ainoastaan luget (tai mitä silloin nyt sattuu apteekista saamaan) tulee ktt päivien iloksi... Meillä on vielä 6 alkiota pakkasessa, aina kaksi samassa oljessa, sairaalalta lupasivat maksusitoumuksen tuonne VL:n jatkuvan ainakin niinkauan kun noita huurulaisia on pakkasessa. Hitsi, voiko ihmiselle tulla joku rintatulehdus ihan tosta noin vain? Nyt särkee rintoja jo ihan koko ajan, ei mitään oviksen jälkeen nännit herkkänä -kipua enää ollenkaan. Ja alaselkä on kipeä, ei maha. Kyllä te tiedätte minkälaisia ajatuksia tässä on jo kerennyt pienessä pääsään ajattelemaan... Samanlaisia kuin Rouva Pikkumyy on männä päivinä ajatellut... :ashamed: Mutta hei, järki sanoo että en voi olla raskaana jos kerta en ole edes ovuloinut, mutta sydän toivoo silti. Ja mulle kun sanottiin silloin 2007 keväällä että et IKINÄ tule saamaan lasta ilman hoitoja. Että näin.
 
PeePee Etiäinen vahvistuu entisestään, kun kuulee sun oireista. :D

Rva pikkumyy :hug:

Merikeiju :hug:

Olin tosiaan tänään ultrassa. Sydän hakkasi itsellä vimmatusti kun menin maate vastaanotolla. Jännitys laukesi ihanaan näkyyn jossa pikkuisen sydän hakkasi myös kovaa. Mun käskettiin varmuuden vuoksi ottaa luget käyttöön ja seuranta ultra on viikon kuluttua. Luge 'ihanuudesta' saa siis jälleen nauttia.. :kieh:
 
Ulpu, miks sulle määrättiin Luget? Onko sulla ollut aiemmin ongelmia limiksen kans?
Mulla ei oo ollut tukena täs Lugeja, saapi nähdä mitä gyne mulle sanoo. Ultra olis 8.10 jos sinne asti päästään.
 
Kamilla Lääkäri oli sitä mieltä, että kun kaksi alkuraskauden keskenmenoa takana, niin tuetaan varmuuden vuoksi keltarauhashormonin saantia. No tehään tässä kaikki mahdollinen, että sais pysyvää tulosta. Viikonpäästä seuranta ultra, niin näkee kasvaako pikkuinen normaalia vauhtia.
 
Astarte
Stella, kääk. Sinä se osaat nostaa kyyneleet silmiini haikean ihanilla jutuillasi. Tuo verryttelyasu-episodi oli niin kultainen ja kaunis. Sulla on ihana mies!!

Peepee, koska ajattelit testata, odotatko tiistaihin? Jännitän mukanasi!

MinzuS, oliko PAS tänään vai onko huomenna?

Omat jutut, huomenna laitetaan huurunokka köllimään äidin turvalliseen lämpöön.
 

Yhteistyössä