Pölypussiton Imuri

August
Meiltä löytyy, mut en oikeestaan tykkää siitä. Tai ei siinä kummosempaa vikaaoo, mut kun siinä on se suulake-osa sellanen pyörivä niin sillä ei voi imuroida mitään isompia roskia, hapsuja tai härän taljaa joka meilon olohuoneessa. Säiliö mihin pöly kerääntyy on aika pieni,mut riittävä kuiteskin.
Siis älyttömän tehokashan se on, mut kaipailen kuiteskin sitä ihan perusimuria.
Merkki: Electrolux
 
meilä Boschin versio joka toimii molempina, niiku pussila ja ilman. Ihan pelittää mut suodattimia pitäs hommata toiset ett vois pestä ja antoo kuivuu iha rauhassa .En tiiä minkä hintasii olisvat tuoho pölypussit ku on käytetty säiliölä
 
äksypöksy
Meillä on Voltan pölypussiton imuri, maksoi n. 150 euroa muistaakseni. Ihan tavallinen imuri se mun mielestä on, paitsi että ennen kun unohdin vaihtaa pussin, niin nyt unohdan tyhjentää säiliön. =) Hyvää on se, että se on melko tehokas ja suodatimet yms. saa pestyä ja vaihdettua helposti, säiliö on myös melko iso. Huonoa taas se, että siliön tyhjentäminen on aika sotkuista, on ehkä vähän kovaääninen ja sähköjohto kelautuuu omia aikojaan takaisin sisään. Pitäsi varmaan viedä takuuhuoltoon.
 
Ku tässä itse oon miettinyt kyseisen imurin hankkimista.. Mutta olen todellakin kuullut sitä, että aika moni ei kyseisestä imurista tykkää..

Mutta itse tykkäisin siitä, ettei tarviis koko ajan pusseja ostella.. Mutta kuitenkin haluan imurin, joka imuroi tehokkaasti..

Me ostettiin maaliskuun lopussa philips:in 199e:n maksava imuri.. Ja aina on varsi rikki.. Nyt taas maanantaina pitää mennä kolmannen kerran.. Ajattelin purkaa kaupan, jonka takia olen sit ruvennut miettii tuota pölypussitonta imuria..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja ipanavalta:
Meillä on Dyson (se alkuperäinen) ja on ollut hyvä kaikki ne 4 vuotta, jotka se on talossa ollut. Säästöä on tullut varmasti paljon, kun ei ole tarvinnut isoon huusholliin pölypusseja ostaa.

Paljonkos sellainen maksoi?
Äääh... olisko ollut 200 tai 300. Se oli tietääkseni tullut vasta markkinoille ja siksi myytiin aika halvalla. Hobby hallista ostettiin, mutta niitä kai saa vähän sieltä täältä. Allergialiittokin suosittelee. Ja minä! ;)
 
Tiikeri-emo
Meillon panasonicin versio, on jo kolmatta vuotta. On kyllä tykätty, tehoa riittää, ja on huomattavasti hygienisempi kuin pussillinen imuri. Kooltaan pieni ja näppärä. Meillä tuli imurin mukana 2 suodatinta, eli voi pestä toisen ja jatkaa hommaa toisella. Tosin me on puhdistettu säiliö, kansi+suodattimet kompressorilla paineilmalla. Kestäähän se tietysti vesipesunkin. Meidän imuri makso n. 150 egee.
 

Yhteistyössä