Pneumokokkirkotetutkimus + rotarokote

kahden äippä
Me saatiin ensimmäinen erä rotarokotetta ja pneumokokki samaan aikaan. Poika oli 2kk. Siihen rotaan ei mun mielestä tullut kummoisempaa reaktiota. Pneumosta jalka arka ja pari päivää kärttyinen (päättelen siis että tämä johtui juuri tuosta pneumokokkirokotteesta koska jatkossa reaktio oli saman rokotteen jälkeen tämä ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
eikö tuo sikapiikki laiteta vasta 6kk ylös päin..vai ymmärsinkö mä väärin sun kirjotuksen? :/
En minä sitä halua, enkä ottais. Kun toi pneumokokki ja rotarokotus on ne jotka askarruttaa...
aivan,toivottavasti löydät ratkaisusi =) :wave:
Oon niin onneton näissä jutuissa :ashamed: Tällä hetkellä tuntuu että otetaan, mut sit kumminkin arveluttaa pienet riskit suuresti :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:
Me saatiin ensimmäinen erä rotarokotetta ja pneumokokki samaan aikaan. Poika oli 2kk. Siihen rotaan ei mun mielestä tullut kummoisempaa reaktiota. Pneumosta jalka arka ja pari päivää kärttyinen (päättelen siis että tämä johtui juuri tuosta pneumokokkirokotteesta koska jatkossa reaktio oli saman rokotteen jälkeen tämä ).
Just tämmöset rohkasee kovasti :flower: :)
 
vieras
meillä otettiin toi pneumikokki juttu ja justiinsa eilen saatiin viimeinen rota ja samalla toi pneumikokki ja joku muukin rokote vielä,mutta aina on laitettu vähintään kaksi rokotetta kerralla ja yks on aina ollu toi pneumikokki ja ei meille ainakaan sen kummempaa oo tullut,kuume nousi eilen illalla mutta tänään ei oo ollu yhtään,vähän kärttysempi on vauva ollut mutta ei mitenkään muuta mainittavaa..
 
Noniin. Rotarokotteen eka satsi otettu. Pneumokokkia niin paljon jahkasin siinä, että terkka kehotti miettimään sitä kesän ylitte, ja elokuun alussa sit 3kk neuvolassa otetaan se JOS niin päätän.
 

Yhteistyössä