pms

  • Viestiketjun aloittaja mie vain
  • Ensimmäinen viesti
mie vain
olen alkanut huomaamaan itsessäni muutoksia.kaksi viikkoa ennen menkkoja alan olemaan sellainen että minut saisi lähettää raketilla kuuhun.masentaa,hillittömiä raivo ja itkukohtauksia,turpoaa kuin syöttö possu,makea maistuu,seksuaalinen haluttomuus ym.eli ilmeisesti on pms oireet.olen synnyttänyt kaksi lasta ja nuorimmainen on 2v ja nämä kauhut on alkanut viimesyksynä.eli onko neuvoja miten saan taas itsestäni tasapainoisen ihmisen ettei miehellä ja lapsilla tarvisi minua kauhulla katsoa.
 
joo sama vika mulla..jotain ihan kamalaa. itse hoksaan pms oireet että yks kaks alan miehelle jostain ärhentelemään ja olen todella räjähdys herkkä. liiankin herkästi ärähdän takaisin. mahaa viiltää ja maha turpoaa. kuukautisia ei hirveästi ole kun laitoin yli vuosi sitten hormoonikierrukan. pikku hiljaa kuukautiset jääneet pois. mutta silti nuo pms oireet on todella haitallisia.. :/
 
Hei ja yksi karjuva jalopeura täällä. Noin viikkoa ennen menkkoja se alkaa. Hiostaa, turvottaa, #&%?$!*. Saattaa olla univaikeuksia. Yhtenä päivänä on supersurullinen olo ja koko oma elämä mättää. Yhtenä päivänä riehutaan ja heilutaan hulluna, siivotaan ja räjähdellään pikkuasioista. Joskus tissejä pakottaa, iho hilseilee ja vastustuskyky alenee. Voinko minä olla tällainen ? Joko kuuraketti odottaa pihalla? Tällaisia oireita oli ja nyt on jo helpompi. Liikun päivittäin , lähinnä kävelen raittiissa ilmassa. Ylimääräinen suola pois ja raffinoitu roskaruoka, pullat yms herkut pois. Syön kalaöljyä, helokkia ja kylmäpuristettuja rypsi- ja oliiviöljyjä. Paljon vihanneksia, manteleita ja pähkinöitä. Ja voin paremmin. Unohdin muuten kovan migreeenin tosta listasta, magnesiumia ja sinkkiä lisäksi. Tämä ei ole mainos, mutta esim Paula Heinosen ja Satu Silvon kirja oliko se nyt satumainen nainen tai jotain sellaista on hyvä. :wave: pms:lle
 
Mulla auttoi mielialan heittoihin E-epa ja Vitamore-Total- niminen valmiste.

Pms-oireisiin on kai aika paljon erilaisia luontaistuotteita, jos niihin tietty uskoo. Ainakin joku Femal-niminen on.

Uskoo ken tahtoo, mulla auttoi.
 

Yhteistyössä