pms oireet

• Viestiketjun aloittaja nökötin
  • Ensimmäinen viesti
nökötin
Tervehdys!

Onko muita joilla tämä ikävä vaiva, pms, on pöllähtänyt ikään kuin "kaupanpäällisinä" synnytyksen jälkeen?

Ihan hirveää!!! Mä en ole elämässäni koskaan kärsinyt näistä mutta ilmeisesti ne ovat nyt sitten kuvitelleet tulleensa sulostuttamaan minunkin päiviäni! :kieh: Mä olen tehnyt jo 2 raskaustestiä, kuparikierukasta huolimatta... oireet täysin samat kuin odottaessani ensimmäistä (ja vielä ainokaistani) Kumpikin näytti miinusta, eli ilmeisesti kyse on juuri noista pms-oireista, muuta en keksi???

Rinnat arat, TURVOTTAA TÖRKEÄN PALJON (vaatekoko kasvaa ainakin yhdellä ->tarviiko siis hommata toiset vaatteet näitä päiviä varten???), maha-/alaselkäkivut, tiputteluvuotoa (ilmeisestikin tätä, rusehtavaa), itkuherkkyys, väsymys, kiukkuisuus, ja jopa alakuloisuus ajoittain...

Onko kenelläkään muilla tällaista, kuulisin mielelläni kokemuksia!!

No, kaikesta tästä huolimatta, ihanan pirteätä joulunaikaa kaikille!! :xmas: :saint: =)

Mulla myös kivasti vauvalahjana tuli tältä toiselta lapselta nämä pms-oireet!

Siis ovulaatiosta menkkojen alkuun oon tosi äkkipikainen. Itekkin ihan säikähdän, että mitä nyt tapahtu, kun ensin saatan nauraa ja saman tien joku asia saa mut hermostuun!! Sitten menkkojen eka päivä on aivan kamala päänsärky! toka ja kolmas päivä koko keskivartalo hervottoman kippeenä ja sit parina viimesenä päivänä taas päänsärkyä.

Aivan järetöntä touhua, kun ei oo ikinä ennen ollut mitään muuta kuin pikkusen maha kipeenä menkkojen alussa!

Toisaalta paljon on helpottanut se että on ite tiedostanut asian ja yrittää tsempata ne pari viikkoa. Ettei raivoais ihan niin paljon....

Vaikka välillä olo tuntuu tältä :headwall: , niin elä lannistu!

Yhteistyössä