PMMP: joku raja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en jaksa kuunnella, mutta onks toi se missä kertsissä lauletaan jotain että jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut?

Jos on niin mä tykkään kyllä. En tosin tuon lauseen takia :D

Mun mielestä on hyvä biisi.Voicelta oon videon kanssa nähny ja jotenkin hullunkurinen kontrasti tulee tohon biisiin sen videon myötä, "jos lyöt vielä kerran niin mä tapan sut" ja siinä hääpari ilosena tanssii ja laulaa häävieraiden kanssa samaa biisiä.Mullako sairas huumori?! :whistle:

Ihan mielenkiintoinen ja hyvä biisi. Herättää ajatuksia, etenkin tuo musiikkivideo jossa häiden juhlakalut ja häävieraat hyvin iloisissa tunnelmissa laulavat että "jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut..." Mieleenjäävä kontrasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Ihan mielenkiintoinen ja hyvä biisi. Herättää ajatuksia, etenkin tuo musiikkivideo jossa häiden juhlakalut ja häävieraat hyvin iloisissa tunnelmissa laulavat että "jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut..." Mieleenjäävä kontrasti.

Oltiin sitte Kylkiluun kanssa samalla kellonlyömällä samaa mieltä :D

Aamulla tuntuu raskaalta pää.
Hiivin, kun en haluu herättää.
Sulla aikaa jäädä lepäämään,
vapaapäivä.

Pikakahvi ei auta mitään:
kolmenkin kupin jälkeen väsyttää.

Menen suihkuun,
pesen hampaat
enkä meikkaa.

Varhain torilla vilkasta jo.
Vanhat odottaa, aukeaako
lähipankin ovi ollenkaan,
niil on kiire.
Viimeisenä työpaikalla oon
- pitäisi vaihtaa yövuoroon.

Puen päälle työvaatteet.
Olen reipas.
Näitä päiviä on jo liikaa,
jokainen solu mussa huutaa:

Jos lyöt vielä kerran, niin minä tapan sut,
ja isken jollain millä sinäkin oot mua hakannut.
Mä astun harhaan taivaan tieltä
jonnekin pimeään, mut viedään sinne,
missä ei ees tarvitse nimeään.

Kaikki sanoo sävyyn säälivään:
oma vika kun tällaiseen jään,
mut en tiedä enää itsekään,
ketä pelkään.
En ole nainen, en yhtään mitään -
kidutettu eläin häkissään.

Olisitko hyvä mulle, jos mä oisin mukavampi?
Menen suihkuun valot päällä.
Sä et huuda enää koskaan.

:| On siinä sanomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Oltiin sitte Kylkiluun kanssa samalla kellonlyömällä samaa mieltä :D

Niinpä :D heha

Mä en tykkää yhtään kyseisestä biisistä. Ainakaan pitkäkestoista itsetunnon ja elämänilon vienyttä väkivaltaa kokeneena en itse voisi ikinä tehdä vastaavaa muille. Kamala laulu. Väkivaltaa vastaan väkivallalla. Pyh.

Mun mielestä on vähän huonot nuo sanat siinä mielessä, että siinä kannustetaan tappamaan... Parempi ois että "jos lyöt vielä kerran niin minä lähden lätkimään" tai jotain vastaavaa. Ei laulun sanoja tietty tarvi ottaa ihan kirjaimellisesti, mutta kyllä joku epätoivoinen pahoinpidelty nainen voi ottaa neuvosta vaarin...

Mun mielestä on vähän huonot nuo sanat siinä mielessä, että siinä kannustetaan tappamaan... Parempi ois että "jos lyöt vielä kerran niin minä lähden lätkimään" tai jotain vastaavaa. Ei laulun sanoja tietty tarvi ottaa ihan kirjaimellisesti, mutta kyllä joku epätoivoinen pahoinpidelty nainen voi ottaa neuvosta vaarin...

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:

:D Tuskin nyt sentään ottaa neuvosta vaarin... Ei siinä tilanteessa välttämättä heti ekaksi tuu pmmp:n laulun sanat mieleen jos mies lyö.

Ai niin ja mä tykkään tästä biisistä kyllä..

Yhteistyössä