Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Mä en jaksa kuunnella, mutta onks toi se missä kertsissä lauletaan jotain että jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut?
Jos on niin mä tykkään kyllä. En tosin tuon lauseen takia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Ihan mielenkiintoinen ja hyvä biisi. Herättää ajatuksia, etenkin tuo musiikkivideo jossa häiden juhlakalut ja häävieraat hyvin iloisissa tunnelmissa laulavat että "jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut..." Mieleenjäävä kontrasti.
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Ihan mielenkiintoinen ja hyvä biisi. Herättää ajatuksia, etenkin tuo musiikkivideo jossa häiden juhlakalut ja häävieraat hyvin iloisissa tunnelmissa laulavat että "jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut..." Mieleenjäävä kontrasti.
Oltiin sitte Kylkiluun kanssa samalla kellonlyömällä samaa mieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mie:Mun mielestä on vähän huonot nuo sanat siinä mielessä, että siinä kannustetaan tappamaan... Parempi ois että "jos lyöt vielä kerran niin minä lähden lätkimään" tai jotain vastaavaa. Ei laulun sanoja tietty tarvi ottaa ihan kirjaimellisesti, mutta kyllä joku epätoivoinen pahoinpidelty nainen voi ottaa neuvosta vaarin...