Plussaviiva haalistunut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua :(

Vieras
Hei kaikki! Toivottavasti joku osaa neuvoa meitä pulassa: teimme viikko sitten Mammaksi, Aconin Early Detection ja Apteekin oma -testeillä melko vahvat plussat. Viikonloppuna testasimme joillain ei-herkillä testeillä myös melko vahvat plussat. Koska olen neuroottinen, ja olo ei tunnu yhtään raskaana olevalta, tein vielä eilen Aconin Early Detection testin, joka näytti melkoisen hailakkaa viivaa, siis hailakampaa kuin viime viikolla (6 päivää sitten!). Mitä ihmettä? Enkö olekaan raskaana? Onko meille tulossa keskenmeno?

Onko kellään kokemusta tällaisesta? Auttakaa hermoilevaa!

olet raskaana..kaikkiin testeihin ei edes tule kunnon viivaa...mä kun testasin syyskuussa niin hailakka oli viiva toisessa ja toisessa kunnon viiva,nyt viikkoja tasan 20

Kiitos vastauksista! Ajattelinkin, että pitäisikö yrittää päästä tk:een veritesteihin vai pitäisikö vain odottaa ja seurata tilannetta. Valtavan hermostuttava tilanne! Töitä pitäisi saada tehtyä, mutta mitään muuta ei voi ajatella kuin tätä...

Viivan voimakkuus voi vaihdella, varsinkin eri testien välillä. Koita olla stressaamatta ja hermoilematta, jos suinkin mahdollista, sillä se jos mikä on huono raskaudenkin kannalta! :hug:

Eihän sun tarvi odottaa - mene terveyskeskuksen testiin kun sellainen on kuitenkin olemassa - ihan turhaan stressaat mahdollisesti kun voisit olla onnesta soikeena raskaudesta!

Soittelin jo terveyskeskukseen, siellä sanoivat, että "onpas outoa!" ja käskivät odottaa ensi viikon alkuun, tehdä uuden testin ja soittaa uudestaan. Tulee pitkä viikonloppu ;(. Varsinkin, kun tänään on vasta keskiviikko...

Onko sinulla ollut vuotoa? Jos ei niin olet raskaana....jos on niin voi olla että kyseessä keskenmeno. Minulle ei kotitestit näytä ollenkaan plussaa vaikka olen raskaana....

Mitään vuotoa ei ole ollut (paitsi lisääntynyttä valkovuotoa). Raskausoireita on, varsinkin rinnat ovat kipeät. Viime viikolla mahaan sattui välillä aika kovastikin (nyt se "menkkamainen" kipu on loppunut).

Yhteistyössä