plussatuskailua... valemenkat vai keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p."

Vieras
Moi, mä tarviin nyt kipeesti pähkäilyseuraa.

Mulla on kierto yleensä 30 päivää ja nyt on hieman pasmat kierron ja kaiken muunkin kanssa sekaisin.

Ihmettelin kun menkat alkoi jo kp 25 kun ovat yleensä niin kovin säännölliset, mutta pistin tuon sekoilun stressin piikkiin. No menkat sitten kesti kokonaiset 2 päivää ja loppuivat (yleensä 5 päivää). Siitä meni sitten 4 päivää ilman mitään ja sitten alkoi tiputtelu, joka jatkuu edelleen. Nyt sitten kaiken kukkuraksi tein raskaustestin ja se näyttää haaleaa (mutta hyvin selkeää) plussaa.

Kovasti tässä koitan nyt pähkäillä, että onko tämä keskenmeno vai olenko raskaana vai mitä ihmettä tässä tapahtuu... Jos nuo vuodot ei ollut menkat, niin nyt olisi menossa kp 34/30, eli eikös plussan pitäisi olla ja hyvin vahva tässä kohtaa?

Jos tämä taas oli semmoinen varhainen keskenmeno, niin kuinkas pian tuon plussan pitäisi hävitä raskaustestistä?

Hmm, en mikään asiantuntija ole...
mutta ymmärtääkseni siihen raskaustestiin ei haamua tule, jos ei oo raskaushormonia kehossa. Eli jotain lienee tapahtunut. Toivottavasti valemenkat, koska ilmeisesti raskaus on toivottu. Mitenkä se sitten selviää.. jos maltat, niin odottele pari päivää tai pitempäänkin, ehkä viikon. Jos silloin viiva vahvistuu, niin todennäköisesti kai kyseessä olisi raskaus ja menkat olisi ollut valemenkat. Toivotaan parasta :)

Ei välttämättä tule vahvaa viivaa vielä noin aikaisin. Testaa uudelleen parin päivän päästä aamupissasta. Kannataa ehkä vaihtaa myös testiä, jos toimivuus epäilyttää. Ei se auta kuin odotella ja testata uudelleen.

Mä saan ne vahvat viivat vasta aikojen päästä...eli noilla kiertopäivin olen saanut lähinnä van niitä haamuja.

Muistaakseni testi voi näyttää plussaa viikkoja. Ainakin siis niin pitkään, että kaikki raskausmateriaali on poistunut.

Niin, eli voi olla ihan kumpaa vaan... Eipä tässä taida auttaa muu kuin odotella jokunen päivä ja tehdä uutta testiä. Siitähän sen sitten näkee, että kumpaan suuntaan viivat ovat muuttumassa :)

No joskus raskauden aikana varsinkin menkkojen aikaan voi tiputella. Odota rauhassa esim viikko ja tee testi uudelleen. voi olla keskenmenokin mutta jos niin on - et mahda mitään. Viikon päästä olet jo paljon viisaampi.

Palailen tänne, kun edelleenkään raskaustestin viiva ei ole tummunut ja vieläkin tiputtelee. Ekasta testistä alkaa olla viikko ja tiputtelua on kestänyt saman aikaa... Mitä ihmettä :(