Plussattu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yön utu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

yön utu

Jäsen
26.02.2010
574
0
16
Mulle sattui erittäin iloinen yllätys tänään. Kuukautiset oli myöhässä 1 päivän, ja raskausoireita oli...mutta olin käyttänyt ns. varmoja päiviä ehkäisynä. Ruokatunnilla oli pakko tulla kotiin tekemään testi, kädet täristen yritin....ja tulos oli positiivinen....kyllä itku pääsi, ja jalat petti alta, mutta silti niin onnellinen :heart: :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:
Alkuperäinen kirjoittaja opettaja:
Onnea.
ps. Varmat päivät eivät ole luotettava ehkäisy.

Tiesin sen mutta mun puolesta vauva sai tulla jos on tullakseen. ja nää on kyllä pelittänyt jo pari vuotta. nyt on oikein loistava elämäntilanne ottaa uutta tulokasta vastaan :heart: :heart:

Noo se yläkerran isäntäkin katsoi vissiin että nyt on elämäntilanne sopiva. :)
Onnea!

kiitos kovasti onnitteluista, olen monta kertaa miettinyt että kumpa minäkin joskus saisin kertoa tänne iloiset uutiset ja nyt oli se päivä :heart:

Jokos oot kerenny miettiä laskettua aikaa? Niinkui tuossa ylempänä kävi ilmi, että plussasin itse päivälleen vuosi sitten ja 14.12 saatiin vauva. Eli joululahja oli mitä ihanin! :heart:

Oikein paljon onnea! :) Sulla oli vajaa kuukausi sitten ilmoitus, että etsit ystävää ja olet yh-äiti. Meinasin sulle laittaa viestiä silloin, mutta en saanut vielä aikaiseksi rekisteröityä. Ilmeisesti et enää ole yh? Olisiko ystävän tarve kuitenkin vielä tallella? :)

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
kiitos kovasti onnitteluista, olen monta kertaa miettinyt että kumpa minäkin joskus saisin kertoa tänne iloiset uutiset ja nyt oli se päivä :heart:

Jokos oot kerenny miettiä laskettua aikaa? Niinkui tuossa ylempänä kävi ilmi, että plussasin itse päivälleen vuosi sitten ja 14.12 saatiin vauva. Eli joululahja oli mitä ihanin! :heart:

kyllä mä eilen illalla kattelin vauvan kehitystä, ja samalla laskin laskettua aikaa....joulukuun alkuun menee.. =) olin jo silloin niin varma!! :heart:

Voi melkein elän tuota tunnetta uudelleen.. Niin ihanaa! Meillä tosiaan oli la 1.12 ja vähän yli meni ;)

Olet seurustellut vasta hetken aikaa ja ehkäisynä varmat päivät? Lapsi saa tulla jos tullakseen? Loistava elämäntilanne ottaa lapsi vastaan? Menikö multa jotain ohi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet seurustellut vasta hetken aikaa ja ehkäisynä varmat päivät? Lapsi saa tulla jos tullakseen? Loistava elämäntilanne ottaa lapsi vastaan? Menikö multa jotain ohi?

Joo. Arvasin tämän. Mutta näin asia on. *avaa sateenvarjon valmiiksi* pistäkää nyt sitten muutkin tuleen kiviä. Kyllä, luultavasti kasvatan tämänkin lapsen yksin.

Saa kai sitä kysyä. Ei tuo mitään kivittämistä ole. Eipä minun maailmaani hetkauta suuntaan eikä toiseen. Kunhan vaan kysyin ymmärsinkö oikein. Onnea plussasta.

Yhteistyössä