*Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

Heipä hei kaikille! Täällä kamppaillaan flunssan kourissa :( minä jo viikolla aattelin oireita ehkä tärpiksi, mutta iskikin eilen kunnon flenssun päälle... täällä elellään nyt jänniä päiviä ja ootellaan koska pääsee tesailee, kävin lukasemassa sen jutun puskajussi ja niinhän tässä on yrittäny tätä kroppaa seurata:D ja sen mukaa toimia, sitten on nämä ovis tikut jolla bongaan ovista, huomasin myös juuri ennen viime ovista iski mulle kanssa puperteetti ku yleensä tulee aina ennen menkkoja... naama kukki leuassa ja nenänvieressä hirmuset patit mutta kun ovis oli ohi niin näpytkin hävis=) nyt täytyis jaksaa ootella vielä ainaki viikko ennen ku viittii testailla. Mukavaa sunnuntain jatkoja ja paljon plussa tuulia++++++
 
Miinä
Se olis 12/29 ja eilen tikutin ovistestil suht voimakkaan viivan,.. järjetön kipu alkoi illalla oikealla puolella alavatsassa... niinkin kova et itkua väänsin :eek: . Tänään vaan hellänä oikeapuoli. Oviksen pitäs olla vasta ke tienoilla joten tässä ihan pihalla et mitä helv tää taas on.Etuajassa joten tätikin etuajassa sit?? säännöllisen epäsäännöllista aikaisemmasta poiketen.. noooh.. ehkä tää tästä kipulääkityksellä. Liikkuminen suht kivuliasta..
 
Puskajussi no nega taas:( mut ei menkkojakaan-syytän tätä imetystä taas.

Nyyh! rupesin epätoivoissani sitten pidentämään imetysvälejä ja yöllä olin jo 8 tuntia antamatta pojalle tissiä :D koitan tällä siis saada ees ne menkkat alkamaan jos en sit ovuloinukkaan niinku luulin :( mulla on niin ristiriitaset tunteet tän asian kanssa kun en raaski tai en näköjään ees pysty lopettamaan tätä imetystä kun poika ei itse sitä halua ja huutaa tissiä ja repii paitaa mutta MIKSI IHMEESSÄ just mä kuulun niihin joilla tää hitsin imetys ehkäsee näin hyvin kaiken mahollisen..vauvakuume ei anna rauhaa. Te ette usko miten mun päässä on sota meneillään tän imetyksen ja raskautumisen kanssa, on tää naisen elämä välillä niin rankkaa :D

Meillä muuten käytettiin tota luomuehkäsyä 5 vuotta ennen pojan tekoon ryhtymistä ja sit vaan käännettiin se ympäri ja heti nappas kun tuns kehosa niin hyvin :))

Nyt naiset plussia kehiin!++++ketkäs on meinigeissä testailla lähipäivinä? loppukiertolaiset hoi!!!

hipsu ja kp 29/28 ;)
 
Jospa mä vielä kurkin tänne,sopiiko?;)
Mies oli vielä pari päivää sitten sitä mieltä että ei missään nimessä enää lapsia ja nyt kuitenkin eilen,touhuiltiin ilman ehkäisyä:whistle:Ja kyllä mies tietää mitä siitä voi seurata=)Tänään kyseli leikkisästi"no mikä on olo";)
päivitykseen siis Kp 17/28-30 ja tjot=)

Mä oon ihan hömelö kun heti tänne ryntään hehkuttamaan ja uskon kertalaakiin:ashamed:
Mut toivossahan on hyvä elää,eikös:whistle:

Mulla ollut vahvat ovis tuntemukset,voi olla että tää yhdyntä ei ehtinyt ajalleen,mutta pikkiriikkinen toivon jyvä olemassa.
Jos kierto olis tällä kertaa sen 30 päivää,olis laskureilla ovis ollut eilen...


Kuitenkin nyt kaikille hurjan paljon +++++++++++++++ puhureita toivottelen:flower:
 
Heippa kaikille, nyt ois taas paluu arkeen rentouttavan mökkiviikonlopun jälkeen. :)
Täti on edelleen kateissa, kp62. Ja olen malttanut olla testaamatta niiden clearbluen ohuen viivan sekä digi negan jälkeen.

_TiNy_: Toi kuulostais ihan järkevältä selitykseltä miks toinen kierto aina venyy loputtomiin... Mutta joo toivotaan että siellä lekurissa saisin selvyyttäni tähän mun kroppaan. :)

Mites marica30 ja santsu, joko ootte testailleet? :) Plussaonnea!!!
Ja toivotaan että hipsunkin testeihin alkais ilmestymään toista viivasta, niinkuin meidän muidenkin. :)
Puskajussin oireet kuulostavat oikein lupaavilta!! ;) Mullakin on lorissut tässä kierrossa valkkaria, välillä tuntuu ihan että täti se sieltä tupsahti kylään, muttei kuitenkaan. Mä tosin tosta
perusta mitään sillä mulla sitä on kyllä ollut joka kierrossa, tässä kierrossa ehkä kyllä vetisempää... :confused:

äiskä-73: Pikaisia paranemisia ja kyllähän flunssakin voi olla oire? ;) Toivotaan että sun kohdalla on!! =)

G: Onhan noita sukupuoliakin tullu mietittyä, mutta en osaa sanoa kumpi olisi "mieluisin", eli aivan sama mulle kumpi sieltä tulee, kunhan on terve nyytti. :) Mulla on vaan ollut pitkään semmoinen fiilis että ensimmäinen ois tyttö. :D Mutta ainakun näen unta omasta pienokaisesta niin siinä se on poika... Mieskään ei ole paljoa tosta sukupuolesta perustanut, mietitty kyllä yhdessä että oishan se kiva kun sais pojan ja tytön. :) Muttei kyllä samalla kerralla, yksi kerrallaan sais kyllä tulla.. :LOL:

Miinä: Joskos se olis se ovis siellä ollut, pidetään peukkuja että simpat ovat löytäneet perille. ;)
 
pika päivitys ennen töihin lähtöä, kp 28 dpo 11 tänään, eilen testasin,herkkiä testejä ei enään ollut joten jouduin tyytymään kaupan ei niin herkkiin,mutta haamujen haamun sain testiin=) en varmaan olisi testannu eilen vielä mutta tissit ovat olleet tosi arat,paljon aremmat kuin normisti ennen menkkoja ja mahaa on nippaillu varsinkin eilen ja tänään paljon,yleensä ennen menkkoja se on sellasta tasaista jomotusta,mutta nyt nippailee ja repii..ja menkkajomotukset eivät yleensä ala näin aikasten,päivää ennen vuotoa yleensä.

jos ehdin niin käyn varmaan hakemassa uuden testin päivällä. toivottavasti siinäkin näkyis jotain=)

nyt mukavaa aamun jatkoa kaikille:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: PIKKUVIIKINKI
LepikonHeta
Huomenta kaikille ja terveisiä pohojosesta. Viikonlopun sai kävellä ja ajaa autolla. Mieli lepäsi hyvässä seurassa :D Olen jo vakuuttunut siitä, että mun elimistö ei tule enää raskaaksi. Aiemmat lapset syntyneet marras-joulukuussa ja nyt toivoisin, että JOS vielä raskaaksi tulisin niin olisi laskettu aika aiemmin. Mut toiveet näyttää hiipuvan. Kp jotain, elellään vielä muutaman päivän ajan aikaa ennen ovista.
 
Täällä KP 5/30-46 ja YK 6. Eli kierto olikin tosiaan nyt yhtäkkiä taas lyhyempi. Oviksen aikoihin oltiin siis esikoisen kanssa reissussa, joten talletukset tehtiin liian myöhään:(
Positiivista tietenkin mikäli nämä kierrot alkaisivat tästä normalisoitumaan.
Maricalla kuulostaa NIIN hyvältä! Ja viiva vahvistuu:heart:
G: Täälläkään ei väliä sukupuolella. Toisaalta ois kiva et ois tyttö ja poika, mut toisaalta ois jo vaatteet ja muut valmiiksi esikoiselta. Eli kumpi tahansa, mut mahdollisimman nopeasti! (eli valitsen sen jonka toimitusaika lyhyempi:D)
 
Moi kaikille! :wave:

Kai mä nyt sitten tänne kirjoittelen, vaikka yritän olla antamatta yrittämiselle vallan. (siis raskauden yrittämiselle). Vaikka kylläpä sitä tulee heti petipuuhien jälkeen syöksyttyä kalenterille "mikäs kierron päivä nyt onkaan"...

Eli minä olen karvan verran alle nelikymppinen ihminen. Perheessä jo 1,5 vuotias poika, ja toista halutaan (minä kiivaasti, mies ei rauhallisemmin, hänellä jo 2 teini-ikäistä entisestä liitosta). Tammikuulla raskauduin melko nopeasti. Heti kyllä aavistin ettei kaikki tule menemään "niinkuin Strömsössä". Vauvalla havaittiin epämuodostumia ja ennen istukkanäytteen ottoa hän luovuttikin. :'( Parempi kuitenkin niin, säästyimme itse raastavalta päätöksenteolta.. Tämän tapahtuman jälkeen mies otti EI-kannan, kunnes taas mennään tyyliin TJOT. Minäkun olen vähän sellanen "noita" ja moni onkin sanonut että varo mitä sanot (monesti toteutuu, muttei niin kuin halusin..). Eka synnytys oli helppo, IHANA, ja sanoin heti että haluan kokea tämän uudestaan ja tulen vuodenpäästä taas. Sitten, PÄIVÄLLEEN vuosi siitä kun astuin esikoisen kanssa ulos sairaalasta, astuin ulos sairaalasta tämän kuolleen pikkuiseni kanssa. Ihan karmeaa oli tajuta se. Loppupäätelmä tästä mulle taikauskoiselle onkin se, että sain sen mitä halusin, toisen synnytyksen, mutten muuta. Ja pelottaa että siinäkö se nyt sitten olikin??

Mutta siis vielä elättelen toivoa, kuukaudesta toiseen. Viime kierrossa sain haamun herkällä testillä, mutta menkat alkoivat ajallaan. KUN VAIN PYSTYISI OLEMAAN TIKUTTELEMATTA!!!

Tässä tällainen tilitys heti alkuun.. Luen juttunne ja opiskelen ketä olette.
Syyspäivän jatkoa! (mulla toka kesälomapäivä..)

Tehilla
 
Miinä
lily, toivotaan et meni kohilleen,.. tai pakostikin meni kun isäntä maisemissa oli mutta saas nähä tosiaan pääsivätkö perille..aikas levollisin mielin olen. Ei niinkään jännitystä, odotusta plussaamisesta... hyvä päätös vaan antaa olla ja kattella :) En kyl uskonut sen olevan näin helppoo mun kohalla..
 
marica onko sun testit eri herkkyyksillä?

pikkuviikinki voimia sinne :hug: Pahoittelut keskenmenosta :( Toivottavasti tulehdus on jo hätistetty pois!?

Tehilla pahoittelut masu asukin menetyksestä :hug: Toivotaan että teillä tärppäisi pian ja kaikki menis hyvin loppuun asti :)
Ainii, rasittavaa tuo kun ei voi testeistä pysyä erossa ja ne tuottaaki sit pettymyksen viivasia : /

Täällä tämä taukoa pitävä :stick:
 
santsu_82 dpo 11 tänään,että toivoa kai vielä on,mulla kun noi testit on herkkyydeltään 25..

itse en ole saanut onestepillä kuin viivanpaikan joskus,mutta väriä ei oo ollu yhtään ja en ollut silloin raskaana. menikö testiaika paljonkin yli ennenkuin haamu tuli?
 
Voi kökkäre! Tuo teiän testailu on tarttuvaa.. Mulla on kolme noita davidin herkkiä liuskoja, tai oli.. Tossa kauppareissun jälkeen iski hetkellinen mielenhäiriö ja pissasin purkkiin. Siinä vielä hetken mierin, että mitä järkee näin aikaseen ja jos näkyy jotain ja meneekin kesken, jaksaisko sitä surua. No dippailin sitten ja hetken päästä näin tossa vassan kirkkaan spotin alla siinä haamulaisen.. Nakkasin sen siihen altaan viereen ja kävin sellasen "voiherrajumalasentäänonkotäätottakaan"-kunniakierroksen hyppien ympäri taloa :D
No sitten kun palasin takaisin, niin haamu oli kadonnut. Eli joko a) näin siinä mitä halusin nähdä tai b) viallinen testi tai c) rktt.. Mutta miksi viiva katosi noin viidessä minuutissa?
Nå joo, tiputtiin maan tasalle, ylihuomenna seuraava testi. Tai jos ois järkevämpi niin vasta viikonloppuna. Dpo:t onnettoman vähäisetkin vielä. Äh!

Täällä kanssa pientä flunssan poikasta. Eilinen meni pärskiessä ja nenu on tukkoinen. Kurkussa joku klöntti, ei ehkä kipeä, räkäinen ennemminkin.
Meillä on alkanut jääkausi ja vietämme aikaa jäähallissa lasten harrastuksia seuraillen. Olisiko pukeutuminen ollut liian kevyt

Pikkuviikingille isot jaksaushalit. Oot kokenu kyllä raskaita aikoja, sairastuitkin vielä perään. Jaksuja ja plussaonnea, joko saatte heti jatkaa yrittämistä vai joudutteko pitämään taukoa?

Piinailijoille ja testaajille plussausonnea! Oviksenbongaajille ihania tärppimetsästyshetkiä. Pietääs hyvänä niitä ukkokultia, niin jaksavat sitten hoohetkellä olla suotuisilla päillä ;)
|O Puskajussi
 

Yhteistyössä