*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Kiitoksia carda, olivia ja sunflower11 =)
Toivotaan carda ettei se täti nyt tuu kylään, oltais siun kanssa tosi samoilla päivillä kyllä. Pari pv menee nopeesti, jos päätit keskiviikkona testata, toivotaan ettei menkat nyt ala =)
 
Katjuliini onnea :flower:


Ansku yritysaikaa voisi laittaa vaikka kaksi vuotta kun en enää kiertoja muista ja kp:t on tällä hetkellä 21/jotain, en osaa sanoa kierron pituutta kun se on ollut mitä sattuu viime aikoina. Ilmoitan kun menkat alkaa niin saa laittaa tämän kierron pituuden siihen sitten =)


Lähden tästä kohta noutamaan metuja apteekista, sain reseptin. Toivottavasti noista olisi jotain apua. Saa nähdä ehtiikö menkat alkaa ennen kuin ennätän testaamaan :p Oireita on, mutten uskalla toivoa liikaa : /
 
Äääh! Täti tuli..
Luulin jo olevani raskaana ku menkat oli 2pv myöhässä mut johtu varmaan stressistä :(
nyt siis menossa yk2 kp 5/30.
Nyt otan tässä kierrossa ovistikut käyttöön kun tiedän kierron pituuden.
Onko monella ollut oikeasti hyötyä noista ovistikuista?että onko niiden avulla tärpännyt?
 
katjuliini, jeeeee, onnea! :flower:

Muillekin tärppionnea nyt tähän kiertoon hurjasti! :heart:

ON: (ällövaroitus!) Nyt mun laskujen mukaan dpo 6 ja tuli taas sellaista ruskeaa vuotoa ihan vähän, oikeastaan vaalenanruskeaksi värjäytynyttä valkkaria ja sitten pienesti jäi myös pöksyihin tummempaa. Interesting! :D Sama juttu viime kierrossa, muttei koskaan ikinä aikaisemmin, ainakaan en muista. Viime kierto tuntui muutenkin vähän "erikoiselta", siiis tuntui, että olisi kaikenlaisia uusia oireita ja sitten se välivuoto, jonka tulkitsin mahdolliseksi kiinnittymisyritykseksi.

Tottakai herättää vähän toiveita tällekin kiertoa, mutta toisaalta tuo voi olla kyllä mitä tahansa, vaikken keksi kyllä mitä... Edellisen tädin jättämiä muistoja? Jokin tulehdus? (ei kyllä tunnu yhtään siltä) Muu selittämätön välivuoto?

Onko teillä muilla ollut jonkinlaista pientä erikoista vuotelua n. viikon päästä oviksesta? :)

Edit. Painovirhe paholainen!
 
Viimeksi muokattu:
Tiedättekö, oon aika malttamaton ja mäkin tein testin.. :ashamed: Siihen tuli maailman haalein viiva. Mutta en tiedä sitten onko se viivan paikka? Minusta siinä on ohut vaaleanpun.häivähdys kuitenkin. Meinasin huomenna aamupissasta tehdä ton toisen jos ei menkat ala.
 
Sunflower11
Carda: Kuvaa ;) :D

Karpalo: Joo, mulla tulee ja kestää 2pvää kunnes alkaa vuoto :/ Mut mulla onkin luteaalivaihe liian lyhyt. Siulla voi olla kyse varmaan kiinnittymisvuodosta :)
 
Höh..Ei onnistu kuvaaminen :/ Tulee todella sameita eikä erota koko testistä mitään :( No ilmottelen aamulla jos testiin tulee jotain. Epäilen kyllä että se on tuossa se kuuluisa viivanpaikka :kieh:
 
Se oli se prisman testipakkaus jossa on 2 testiä. Olikohan joku pregent stick tms. nimeltään. Nuo liuskatestit on ärsyttäviä kun niihin voi tulla niitä viivanpaikkoja, mutta minusta siinä ehkä on hitusen punasta väriä. Mutta se viiva on todella todella haalea!
 
Kiitos Katjuliini :) Tuun heti raportoimaan sitten :D Ärsyttää kun ei ole ihan säännöllinen jostain syystä viime kuukausina ollut kierto niin ei tiedä sit millon menkkoja odottaa.

Onko teillä kokemusta tuosta testistä? Tuleeko siihen aina se toinenkin haalea viiva? Se tuli siihen siis heti testiajan sisällä.
 
Täällä tuli + ja eilen ensimmäisen kerran!! :) ollaan yritetty 1/2 vuotta ja en voinut uskoa kun eilen testin tein. Kierto on tänään 41/33 ja selviä oireita on. Tänään tein vielä toisen testin ja tulos oli " Raskaana". Jei! :)

Tämä on suuri homma meille, koska itse kärsin PCO:sta niin yllätys oli ihana <3
 
Jes, plussa-aalto! Siihen me kaikki nyt liitytään mukaan, eikö niin? :D

Sunflower, mä veikkaan, että tätiin tuo juttu ei mun kohdalla liity, koska se saapuu aina aika lailla "hanat auki" meiningillä. Ja viime kierrossa, kun tuota tuli, niin täti kurvasi paikalle jonkun viikon päästä. Siis sitä "ruskeaa" tuli iiiihan vähän yhtenä päivänä n. viikon päästä oviksesta ja siitä viikon päästä tätsky. No seuraillaan! Ja voihan tuo olla taas joku tylsä kiinnittymisyritys tai sitten muuta minimaalista välivuotelua, vaikka yleensä häiriintyneistä välivuoteluista oon lukenut, että on ollut runsaampaa ja tullut juurikin useampana päivänä.

Ääh, tää on niin tyhmää kun ei voi olla mistään ikinä varma! :x
 
Täällähän odotti ihania uutisia!!! Paljon onnea katjuliini ketjun ekasta plussasta! :heart: Paljon tarrasukkia pienelle plussalle!! :heart:

ja tervetuloa mukaan moonbride! :)

Tätipahoittelut platina. Toivotaan että ovistikuista ois sulle hyötyä! :)

Karpalo: Mä muistan viime kierrosta että mulla oli kp35 punertavaa tuhrua vuotoa joka kesti sen muutaman vessareissun.. ja täti tulikin vasta sitten yli kp60... en tiedä mitä oli, meinaan ei oo ennen mulla ollut tommoista kesken kaiken kiertoa. Peukut pystyyn että sulla meinais sitä + :ssaa. ;)

No johan täällä on meneillään kunnon plussa buumi! Kevät tekee tehtävänsä! ;)
Onnittelut plussan johdosta padmerine!! :heart: :)

Carda: Hui jännnää! Mä olen kerennyt suht monta noita samaisia testejä testaamaan, ja en ole KOSKAAN saanut mitään viivanpaikkaa testiajan jälkeenkään, joten voisin oman kokemuksen perusteella sanoa että siellä jotain ois kerran näyttää viivaa ja jos siitä vielä väriäkin ois!! ;) nyt kovat plussatuulet sinne ja toivotaan että haamulainen vahvistuis huomiseen aamuun!


Täällä ei MITÄÄN. Ovista odotellessa, saa nähä meneekö pitkälle, toivotaan ettei kierto venyis samanlailla kun viimeeks. Ovistikkuja mietin mutta päätin olla tikuttamatta tässä kierrossa, alkais vaan ressaamaan jos en sais bongattua taaskaan. :)
 
Kiitos Lily! Jännittää kyllä kamalasti. Ei saisi liikaa innostua ettei tipu sitten liian korkealta. Pakko jaksaa odotella aamuun. Niin ja mulla ei muuten ollut kun 2 tuntia virtsa rakossa kun sen testin tein että sinäänsä vähän huono kanssa.

Bongaatko Lily oviksen itseltäsi vaikket tietäisi milloin sitä odottaa, esim. epäsään.kierron takia?
Eikö silloin ois juuri hyvä tikutella että tietäis ne varmimmat päivät? Toivottavasti ei menisi kierto pitkälle sinulla =)
 

Yhteistyössä