*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

HAASTE! Plussatkaamme ennen kesää!!
Kaikki optimistiset kuumeilijat tänne!
Peukut ja varpaat pystyyn, turhat stressaamiset heitetään roskiin ja eikun vauvantekopuuhiin!
:attn: Karkottakaamme tädit, ja toivottakaamme tervetulleeksi haikarat! :heart:


Vähän taustatietoa minusta; Esikoisesta kuumeileva nuori tyttönen pk-seudulta, parisuhteessa.
Pillerit lopetin 9/10, yritys aloitettu tammikuun lopussa.. eli nyt menossa yk1, kierto ei ole vielä asettunut säännölliseksi. Nyt menossa jo kp47, monta negatestiä tullut tehtyä jo... :LOL:

Kaikki mukaan vaan. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


maanantai 28.2.2011



KUUMEILIJAT

nimim.
.......YK/YV..............KP..............ikä..........toive

LiLy_ .................yk 1.........................kp 49/??.....................19......................... 1.
Katie85..............tjot.......................kp 48/??.....................25......................... 1.

Nasu81...............yk 8........................kp 27/26.....................29........................ 1.
-OLIVIA-.........yk 2........................kp 27/28..................................................
-Karpalo-........yk 4/tjot................kp 25/27-29..............28......................... 1.
Tirtsa.................yk 7........................kp 24/32-34..............26........................ 2.

inskun................yk 1..........................kp 19/28......................21......................... 2.
Ansku83...........yk 3..........................kp 12/30-40...............27........................ 1.

Lara--.................yk 1...........................kp 10/??......................22......................... 2.

Lilli88.................yk 3...........................kp 3/??........................23........................... 1.
platina................yk 2...........................kp ??/??...................................................... 2.



PIINAILIJAT





TAUSTALLA





HAAMUILIJAT - RKTT

PLUSSANNEET :heart:









Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan
 
Viimeksi muokattu:
Hei mäkin voisin tulla tänne :)

Yk 1 menossa, kp (ehkä? ) 8/??, pillerit lopetin viime viikolla ja vuotoja on tullu enempi vähempi pitkin tätä ja viime kuuta (unohtelin pillereitä ihan liikaa :D ) ... Toinen olis tilauksessa, esikoinen on vasta 5kk :) Ikää itsellä 22v.

Hauskan positiivinen ryhmä tässä, optimistinen kannattaakin olla! ;)

Lara-
 
Jee en ookkaan enään yksin täällä. :LOL:
Tervetuloa vaan kaikki mukaan :heart:
Täälläpäin ei oo vieläkään mensuja kuulunut eikä näkynyt.. kp 48 jo.. viime kierto oli kp 34... mutta muutama päivä sitten testi oli edelleen nega.. Eli ootellaan vielä jos jotain tapahtuis. :)
Joku fiksumpi vois tehdä sen pinon/pinkan. :D
Plussatuulia! :whistle:
 
Minä kanssa, mukana ollaan :) Yk 7 ja nyt kp 23/32-34, joten voitte vaan kuvitella kuinka ahkeraan on viimeisen viikon verran peitto heilunut :LOL:
Lähes joka kierrossa jos minkälaisia oireita tunnisteltu, vaan ovatpa olleet sitten kuviteltuja. Esikoinen kohta 6-vuotias :heart: ja nyt olisi pieni nyytti enemmän kuin tervetullut. Saisinpa nuo stressit heitettyä roskikseen, vaan ei... aina sitä vaan miettii ja miettii että josko nyt. Mutta plussatuulia jokaiselle! Minä jään taas odottelemaan kuumeisesti kuuluuko tädistä :wave:
 
LiLy_ - Ihanan positiivista meininkiä!

Itsekin esikoisesta haaveileva, viime kesänä ehkäisyn jättänyt tyttönen. Viime syksynä olin raskaana, päätyi kuitenkin keskenmenoon 11/10. Suruhan siitä jäi, mutta positiivisellä mielellä yritän olla. Tulin kuitenkin kohtuu "helpolla" raskaaksi, muutaman kk yrityksellä. Tai ei se edes mitään yritystä ollut, ovista en ole vielä tikuttanut koskaan. Tjot-meiningillä toistaiseksi, mut hienoa se olis kesään mennessä plussata!

Nyt kp 47, taitaa olla pitkä kerto. Mulla ne välillä venähtää, pco-tyyppiset munasarjat mut ei selkeetä diagnoosia kuitenkaan. Negaa testattu muutamaan otteeseen kuten LiLy_... :)

Plussatuulia ja hyvää mieltä kaikille!

-K
 
Viimeksi muokattu:
Tirtsa ja Katie85 teretulemast! :)

Stressaavinta on se että kun kierto venyy ja venyy ja sitten jahkaillaan että ollakko vai eikö olla pieniin päin. Mä oisin jo valmis uuteen yritykseen.|O
Mähän tikuttelin tässä kierrossa, aloitin jo joskus kp 14... hermot meinas mennä kun välillä tummempaa viivaa ja välillä ei viivan viivaa, eikä mulla ikinä oo oikeastaan mitä ovistuntemuksia ollu. Mielummin jätän tikut väliin ja säännöllistä pupuilua, kyllä se tärppää jos on tärppääkseen.. ;)
 
Heippa kaikille!

Minäkin voisin liittyä mukaan :) Esikoinen olis toiveena ja yk 8 pitäs alkaa ihan näinä päivinä, kp 27/26, nega testattu eilen. Olen tässä yrityksen aikana tullut kolme kertaa raskaaksi, mutta kaikki ovat menneet kesken ihan alussa :( Eli tällainen ihanan positiivinen pino tulee todella tarpeeseen =)
Nasu
 
Nasu81: Tervetuloa joukkoon. :) Jospa sitten neljäs kerta toden sanois, ja pieni pysyisi mukana matkassa seuraavassa tärpissä. :hug:

Tänne ei oo täti kurvannu vieläkään kylään, kp 49. Tein tänään mammaksi.fi:n herkän testin, ja olen näkevinäni siinä viivanpaikan. :confused: tosin tein vasta päiväpissasta, kun nuo testit vasta tuosta luukusta kilahti. :D
 
Terve kaikille!
Minäkin voisin liittyä mukaan! Toivoisin niin plussaavani ennen ensi kesää. Tällä hetkellä kp27/28 ja yk 2 lopuillaan. Aiemmin takana yksi raskaus, joka meni kesken viikolla yhdeksän. Tällä hetkellä yritän bongailla mahdollisia oireita. =) Vaikka ajoitus ei ollutkaan ihan täydellinen tässä kierrossa. Edellisessä kierrossa ei ollut minkäänlaisia oireita mutta tässä kierrossa on ollut reilusti valkovuotoa ja nyt parina päivänä pieniä vatsajomotuksia. Toisaalta tuollaisia oireita mulla on ollut joskus muissakin kierroissa... Saas nähdä alkaako uusi kierto kohta...
Plussatuulia kaikille!
-Olivia-
 
Nasu81 - Jostain just luin, että kolmekin perättäistä keskenmenoa saaneista naisista 60-80% onnistuu neljännellä kerralla viemään raskauden ihan normaalisti loppuun saakka. Tiedän kyllä et vaikeeta välillä pysyä positiivisena, itseä masentaa joskus vaan tän yhdenkin km:n jälkeen. Mut tsemppiä siis!

LiLy_ - Huu, jännää! Huomenna uutta testiä aamupissasta?? :whistle: Mulla kp 48 ja oon kyllä niin epäraskaana kun olla voi... Negatesti viimeksi toissapäivänä eikä kyllä ole mitään raskausoireitakaan, ei edes kuvittelemalla :stick: Viimeksi eka oire oli alavatsakipu ja sit tuli väsymys. Saas nähdä, tulis jo se täti sit jos meinaa.

-OLIVIA- - Ollaan siis kohtalotovereita vkolla 9 keskenmenneissä... Hoituiko sulla ihan lääkkeillä vai kaavittiinko? Mulla oli vaan lääkkeet kotona, aika kauhea yö se oli kipuineen ja vuotoineen mut jälkeenpäin ajatellen meni aika helposti kun ei tarvinnut kaapia, vuoto loppui muutamassa päivässä ja hcgkin oli negatiivinen jo reilun viikon päästä.

Plussatuulia kaikille, ennen kesää!
 
:wave: TERVETULOA KAIKILLE!!!

Jos on luottamista viime kierron ovisajankohtaan niin siihen olisi enää 4 pv jäljellä! :D Laskeskelin tuossa mahdollista tulevaa ja hyvin toivottavaa plussaus ajankohtaa, jos ja toivottavasti hyvin käy saan antaa miehelle synttärilahjaksi plussan! :heart:

LiLy_ pinkkaatko meidät vai mennäänkö tälläisellä ns. haja-ammunnalla? :D Tai jos et tahdo sitä tehdä niin voin olla vapaaehtoinen...olisipa jotain tekemistä tälle sairaslomalle. =) Kokoajan ei jaksaisi siivota, kun ei ole muuta tekemistä päivisin. :D
 
-OLIVIA- : tervetuloa ! :)

Ansku83: Hei pinkkaa vaan meijät, niin näkee sitten että ketkä on menossa mukana. :)

Katie85 : juu ois tarkotus tehdä huomenna uus testi... vaikka eipä toi viivanpaikka (missä ei näytä väriä olevan) nosta mitään toiveita vielä.. :rolleyes:
 
LiLy_, Selvä...rupeen tässä harjottelemaan miten siinä onnistun! Et ei kannata sitten ihmetellä jos se näyttää alkuun vähän hassulta! :D Mut yrittänyttä ei laiteta...niinhän se vissiin menee! Yritän mahdollisuuksieni ja 'taiteellisen luovuuteni' mukaan saada myös sen näyttämään hyvin iloiselta ja positiiviselta, kuten tätä aloittamaasi pinkkaa on kehuttu ja kehun myös minä! :D
 
Oi... Lara kerkesitkin tuohon väliin! Toivottelen vielä viivanpaikan värjääntymistä niin siulle kuin LiLyllekin! :heart:

Ja sitten kun on vähän olevinaan tuota perfektionistin vikaa, niin voi olla että pinkan kokoaminen hieman kestää, mutta olkaa kärsivällisiä! =)
Niin ja ajattelin että laitan sen pinkan tuonne ylös, joten muokkaan tuon oman ekan viestin pinkaksi meille...on sitten eka siellä lähes heti! =) Ja jos tehdään niin, että pyrin pitämään 1 päivityslistan per sivu, niin ei tartte ettiä aina uutta. Sopiiko näin?
 
Viimeksi muokattu:
Ansku83: jee teeppä meille kiva pino :) kiitos kiitos

lara--: jännäää... aika näyttää onko meidän viivanpaikoissa jotain perää... ;) millä testillä sä testasit?

Mä oon ite kyllä semmonen testitiirailija ja että välillä ihan tahdonvoimalla yritän taikoa siihen toisen viivan. :LOL: Ittelläni siis on noita mammaksin sivuilta tilattuja puikkoja, mä en niitten liuskoista oikeen oo innostunut kun niihin alkaa pakoltakin kuvittelemaan viivoja kun ne on niin hemmetin pieniä ne liuskat. :D mutta en oo ennen saanut tuommoista viivanpaikkaa kyseiseen testiin... voiko johtua sitten siitä että tuo on se herkin 10, kun ennen oon testaillu vain noilla 25 herkkyyksillä. =)
 
Heippa kaikille! Minäkin ilmoittauduin mukaan kuumeilemaan vauvasta! Olen jo tuolla The esikoisesta haaveilevien joukossa. Mulla on yritystä takana 4 kk, ja nyt on menossa kp 3 yk 3. Viime kierto venähti 60 päivän mittaiseksi. Sain Terolutit käyttöön, koska on aiemminkin nuoruudessa ollu epäsäännölliset menkat. Mitään syytä kiertohäiriöille ei saatu ultraamalla. Ollaan miehen kanssa molemmat nuoria ja perusterveitä niin on aika hyvät mahdollisuudet, että kesään mennessä plussattais. Positiivisella asenteella siis koitetaan mennä eteen päin! :) Mua kiinnostais, että onko teillä käytössä ovistestit tai jotkin poppaskonstit? Mä aion tässä kierrossa ekaa kertaa tikutella ovista. Käytössä on Raskaus Multivita, vehnänalkioöljy ja d-vitamiini. Syön myös greippejä. Mustakin ois kiva jos Ansku83 tekis meistä pinon! :)

Plussatuuloset! :whistle:
 
Lilli88 > teretulemas joukkoon iloiseen. :D Tää on periaatteessa meijän ensimmäinen YRITYSkierto, viime syyskuussa lopetin pillerit, sen jälkeen käytettiin muutama kuukaus "ehkäisynä" keskeytettyä ja kumilla joskus.. mä oisin ollu jo tuolloin ihan valmis alkaa kunnolla yrittämään mutta miehen mielestä vasta uudenvuoden jälkeen joten tässä nyt ollaan sitten. ;) Ovistikut mulla oli käytössä tässä kierrossa, mutta tais mennä vähän vikaan, luulen että mulla on ollutkin ovis myöhemmin kun kerta kiertokin on jo venynyt näin pitkälle. Taisin tilata silloin tuolta raskauskeijusta ovisliuskoja kun siellä oli joku tarjous. Välillä tuli haaleampaa ja välillä vähän tummempaa viivaa. Mutta kuulemma monilla toiminut ihan moitteettomasti! :)
Ja ens kierrossa ajattelin koklata greippimehua. =)
 
Vielä ennen kuin rupian tuota pinkkaa suunnitelemaan täytyy muistaessani mainita S-kaupan testistä Pregent stick. Ostin viime kierron lopulla niitä sen paketin ja kahtena aamuna sitten melkein revin hiukset päästäni niiden kanssa. Molempiin paukautti viivanpaikan ja vannoin tädin saapuessa etten siihen pakettiin enää koske edes kolme metrisellä kartion muotoisella puutikulla! Sen verran pisti kiehuttamaan kun antoi turhaa toivoa ja olin tietysti näkevinäni siinä myös hieman väriä...eipä sitten ollut. Ja vuodon niukkuudesta päätellen se ei ollut edes kemiallista.
 
Ansku83: höh :( näyttää olevan että kaikilla on aina jotain huonoa kokemusta jostain testistä.
itse en suosittele kenellekkään cb:n perinteistä puikkoa.. mulle antanut yhden kerran väärän haamun ja toisen kerran antanut semmoisen kaposen pystyviivan joka ei sitten merkinnyt mitään. kuulema toi on tosi yleistä, paljon lukenut ja kuullut että näyttää herkästi noita ohkasia viivoja!
Apteekin omaan oon aina luottanut, siihen en oo ikinä saanut viivanpaikkoja. :)
 

Yhteistyössä