Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Testasin myös ennen uuden vuoden vaihdetta, meille oli tulossa vieraita enkä viitsinyt limulinjalla olla. Testi oli selkeästi nega. Sekä ovis että r-testi. Join pari olutta eikä siitä tullut pahempia morkkiksia. Uskoakseni överikännäys se mikä voi vahingoittaa sikiötä tms. Korjatkaa jos olen väärässä. Mutta kun plussaa tulee, tietysti alan streittariksi pariksi vuodeksi ainakin.Pakko oli ottaa varaslähtö testailuun, että saa sitten hyvällä omallatunnolla juoda kuplivaa tänäiltana...no kai sitä sitten saakin. Nyt siis vasta dpo 8, mutta herkkä testi oli kuitenkin. Joku haamun esi-isä/viivanpaikka saatto olla, mutta olen myös hyvä niitä kuvittelemaan :ashamed: Maanantaina uutta testiä kehiin...hieman kyllä oon pettynyt tämän aamun tuloksesta, vaikka omaa tyhmyyttä onkin näin aikasin testailla. Nyt ei enää edes väsytä, vaikka vapaa-aamu olis ja sais nukkua! No mutta, ei tässä nyt masentua pidä testailujen takia, kun toivoa vielä on.
Hyvää uudenvuoden aattoa kaikille!![]()
Jooh, siksi join "vain" 2-3 oluttölkkiä kun muut dokasi minkä ehti. En tiedä aavistaako he mitäänEris Överikännäys vaurioittaa nimenomaan sikiötä, mutta ekoilla viikoilla alkiovaiheessa ei veriyhteyttä vielä ole joten ei tarvitse olla vesilinjalla yrittäessään.