Plussaa testissä mutta niukkaa vuotoa ja menkkakipuja??????APUA!

Eli aamupissasta tein haamun.Ihan selvä haamu:ei tarvitse tiirailla.Kiertopäivät nyt 26. Pissalla kun kävin jäi paperiin pyyhkiessä vaaleanpunaista.Menkkoja odottelin vasta torstaille, mutta oireiden takia testasin jo tänään. Kertokaahan onko keskenmeno tulossa kenties vai liittyykö verinen pyyhintäjälki johonkin alkuraskauden juttuun? Lisäksi alavatsassa jomotelee hiemna kuin menkkakipuja olisi. Pelottaa tässä eikä osaa oikein tuosta plussasta iloita :x
 
Mulla tuli ekassa raskaudessa vaaleanpunaiset menkat ja kauheat menkkakivut, ihmettelin vaan että miksi se vaaleanpunainen vuoto jatkui viikon ja ukko keksi että tehdään r-testi. Menkkakivut jatkuivat vielä kuukauden verran positiivisen tuloksen jälkeen, minä olin myös huolissani. Terkka sanoi kuitenkin ettei ole mitään hätää..

Tuossahan tuo menkkakipujen tulos jokeltelee..
 
kassu mä vuosin alkuraskaudessa kolme päivää ihan kunnolla, ja keskenmenoksi luulin heti. Mutta tuossa se "keskenmeno" sohvalle kiipeilee ja huutelee "äittää" välillä :heart:

Toivon todella kovasti että myös sulla olisi harmitonta :hug:
 
:hug: kassu...jos vieläkin plussaa näyttää, niin ihan lupaavalta vaikuttaa...minullekkin neuvolassa ekalla käynnillä silloin aikoinaan sanoivat, että ei kannata pelästyä, jos hiukan tiputtelee, mutta sitten voi tulla näytille jos vuoto muuttuu runsaammaksi ja kirkkaan punaiseksi.
 
Tänään taas vahvempi plussa....mutta myös hieman enemmän verta:tai ei enemmän määrällisesti vaan koostumuksellisesti. Eli taas aamupäivästä (aina kakallakäynnin yhteydessä) verensekaista vuotoa, mutta tällä kertaa enemmän veristä. Ei tuu housuihin asti....vielä, mutta kyllä pelottaa, että huomenna viimeistään holahtelee ja kesken menee :'( Yritän nyt ottaa ihan rauhassa.Harmittaa vaan kun taas jo aamupäivän ehdin olla iloinen plussasta kun ei vuoto tullut aamulla. Ja sitten tulikin taas. HÖH. Että pitää nyt koetella.
 
Jaksamista kassu...en tiedä lohduttaako tämä, mutta itsellä tuli esikosta kunnon vuotoa rv18...olin aivan paniikissa ja paineltiin miehen kanssa äitipolille ultraan ja sisätärkastukseen...siellä ei havaittu mitään poikkeavaa ja vaavi voi hyvin ja oli erittäin vilkas...lääkäri siellä sitten kertoi, että tässä vaiheessa ja ihan alkuraskaudessa vuoto on ihan yleistä, kun kohtu kasvaa, niin välillä kohdun kaula ja suuosa ei välttämättä pysy kyydissä ja ylimääräistä limakalvoa saattaa päästä valumaan ulos...syytä ei kyllä kertonut miksi näin, mutta se vuoto loppui sitten ihan seuraavaan päivään menessä kokonaan ja poika syntyi yliaikaisena rv41+6 :D

Toivotaan parasta :hug:
 
OI paapelo:pELASTIT TODELLA HETKENI!!!!! Sillä tuo kuulostaisi minun kohdalla varsin mahdolliselta! Odotan nimittäin viidettäni ja vanhin on 5-v. Sen lisäksi minulle tehtiin kaavinta viime kesänä. Itse olen paljon miettinyt juuri sitä että olisiko vuoto mahdollisesti kohdun limakalvoilta peräisin. Täysin mahdollista sii ettei kohdun kaula ja suuosa "pysy kyydissä".

Ei muuta kuin siis ODOTELLAAN :wave:
 

Yhteistyössä