Plussa ilman raskausoireita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielenkiinnosta kyselen, että onko täällä ketään kellä ei olisi ollut yhtään mitään merkkejä raskaudesta? (mutta kuitenkin yritit raskautta ja osasit tarkkailla kehoa jne)

Ei siis mitään pahoinvointia, alavatsan polttelua, nippauksia, ei repäisykipuja, ei itkuherkkyyttä...?

Ja siltikin sait plussan..!
 
vierailija
Itselläni oli pahoinvointia, mutten vieläkään tiedä miltä tuntuvat repäisykivut. Ei rintojen arkuutta tai muita tuntemuksia.
Kun pahoinvointia ei ollut, niin ihmettelin miten "tunnotonta" on, eli kun ei ollut mitään nippailuja sun muita.

Kesken menneestä yllötysraskaudessa testin sai tekemään vain puuttuvat kuukautiset, eli tässä ei tullut edes pahoinvointia. Testiin tuli vahva testi viiva, ei tosiaan tarvinnut arvuutella.
 
vierailija
Minulla on ollut molemmat raskaudet käytännössä täysin oireettomia. Ensimmäisessä, josta syntyi terve lapsi ei ollut käytännössä muita oireita kuin, että teki mieli tomaattikeittoa. Toisessa raskaudesta, joka päättyi keskenmenoon rv 9, ainoa oire oli rusehtava vuoto, joka minun tapauksessa ennakoi myös tuota keskenmenoa. Raskaus voi siis olla myös " helppo".
 
Ite tein positiivisen r. testin jo 4pv ennen menkkojen poisjääntiä ja ei ollu minkäänlaisia oireita raskaudesta.Tein testin oikeestaan vaan sen takia, koska lapsi on niin toivottu ja olin tikuttanut oviksen joten sen puolesta tiesin hedelmöittymis ajankohdan. Nyt menos rv8 ja nyt vasta tullut jotain pientä kuten kauhee turvotus ja nenäntukkosuus. Pahoinvointia tai rintojenarkuutta ei oo ollenkaan.
Tää on mun kolmas raskaus ja kaikki raskaudet olleet lähes oireettomia.
 

Yhteistyössä