Plus-tv tarjous?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Outoa toimintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Outoa toimintaa

Vieras
Onko kukaan muu saanut puhelimitse tarjousta plus-tv:ltä, jossa tarjotaan 2 viikon ilmaista katseluaikaa ILMAN OSTOVELVOITETTA, ja mukana tulisi kirjallinen tajous mikäli katselua haluaa jatkaa?

Minä sain muutama viikko sitten tekstiviestin apinat.fi-palvelusta, jossa kysyttiin haluanko katsella plus-tv:tä ilmaiseksi. Vastasin kyllä. Parin päivän päästä minulle soitettiinkin plus-tv:ltä, ja tarjottiin tätä kyseistä 2 viikon ilmaiskatselua. Pariin otteeseen vielä tarkistin että saanko tosiaan 2 viikkoa katsoa ilmaiseksi ja en sitoudu mihinkään, ja näin kuulemma oli. Kortti tulisi kahden viikon sisällä postissa.

Korttia ei kuulunut ja lähetin asiakaspalveluun sähköpostia. Mitään tälläistä kahden viikon tarjousta ei heidän puhelinmyynnissään kuulemma ole olemassakaan, ja nimelläni ei heidän tiedoistaan löydy mitään mainintaa! Minulle soittanut mies kuitenkin varmisti osoitteeni..

Laitoin vielä postia perään että haluan kyllä selvityksen mistä tässä on kysymys. Minulla on tallessa numero josta minulle soitettiin..

Onko kenelläkään muulla kokemusta tästä?

Yhteistyössä