Pliis, tunnustakaa joku muukin, ettei mene mukuloiden kanssa pihalle tällaisella p***asäällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahdenpojanäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei todellakaan viitti olla sisällä, mieluummin laitetaan kurikset ja muut päälle, lapset rakastaa kuraa :laugh:

Kuopus nukkuu vaunuissa paremmin ja illat menee rauhallisemmin kun on ulkona päivällä.

pakko käydä ulkona itse haluan ja lapsi tykkää kyllä olla ulkona kelillä kun kelillä :) illalla saatan jättää menemättä kun on jo pimeää...mutta aamupäivisin ollaan aina ulkona ihanaa

joo, me ei kyllä kanssa jakseta ulkoilla. Tosin toi 9kk poikamme onkin sellanen, että saa hepulin pukiessa ja siihen vierähtää n. 20 min ja sitten ulkona viihtyy 15min, ja suuttuu, kun ei pysty ulkovaatteissa kunnolla konttailee. :D

Tähän ketjuunhan piti tunnustaa että ei mene ulos, ei hehkuttaa että menee ulos vaikka olis kuraa kainaloita myöten.

Me ei mennä ulos. Piha on aivan peilikirkkaalla jäätikkäällä ja tytöllä ei ole ruvet vielä edellisestäkään kaatumisesta parantuneet... odottaa lumisadetta ja sit mielellään pakkasta. Toivottavasti ei mene toisin päin, että ekana tulee pakkanen ja sitten lumi. Silloin on taas niin liukasta että ei varmaan pysy itsekään pystyssä.

En ehdi vkonloppuna ulkoilla lasten kanssa, tunnustan. On tehtävä viikon pyykkihuolto, ruokaostokset, laitettava ruokaa, nyt tehtävä jouluvalmisteluja kuten tänään joulukorttien kirjoittaminen, joululahjakakkujen leipominen, joulukoristeiden viritteleminen, siivous - ei kertakaikkiaan jää aikaa lähteä pihalle seisoskelemaan.

Eilen oltiin lasten kanssa kirkossa katsomassa Lucian kruunausta ja käveltiin vähän kirkon ympäristössä, että sentään vähän raikasta ilmaa tuli.

voi ei, tätä mä pelkäsinkin, kaikki on superäitejä. Meillä on 2- ja 4-v lapset ja kolmas syntyy vuodenvaihteen jälkeen. Ukko töissä ja mä en vaan kertakaikkiaan jaksa ensin pukee niille vaatteita (ja just niitä kuriksia) ja sitten tunnin räpimisen jälkeen tulla sisään ja huuhtoo kaikki vaatteet, laittaa kuivuun ja samalla huutaa mukuloille jotka tappelee olkkarissa ja sitten pitäisi vielä ruokaa laittaa... huoh...

Yhteistyössä