Pliis,sanokaa että raskaustestit voi antaa myös väärän positiivisen!!!

  • Viestiketjun aloittaja apap
  • Ensimmäinen viesti
sh
harvoin: jos olet käyttänyt jotain hcg:tä sisältävää lääkettä tai jos sinulla on tietyn bakteerin aiheuttama vti. Eli aika epätodennäköistä! Antaisin mitä tahansa, jos voisin vaihtaa paikkaa sun kans!:/
 
apap
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
ja mä sain pari negaa aikoinaan..
nyt on 2 lasta....
et kotitestit ei todellakaan näytä aina oikein

No ne väärät negat uskon,mutta että positiivinen väärä.....onko mahdollista ilman mitään lääkkeitä.Hailakka haamu tuli molempiin testeihin kun tuossa päivällä testailin ennen kuin olisin aloittanut e-pillerit.
 
apap
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Kauan synnytyksestä on aikaa?

Kai te nyt itsekin tiedätte, että "muutama kerta ilman" johtaa hyvällä todennäköisyydellä raskauteen?

Kyllä synnytyksestä on jo 3kk....Ei meillä aijemmin oo helpollä tärpänny mun PCOn takia(yks jopa saanu alkunsa hoidoilla) ;0)....Ei oo maailmanloppu kun joka tapauksessa pillerien käyttö olis ollu vain lyhytaikaista(ehkä puoli vuotta)
 
apap
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Onkos sulla synnytyksen jälkeen alkaneet menkat??
Joskus tosiaan synnytyksen jälkeen voi arvot olla koholla, tai onkin jonkin aikaa, mutta ei ne pitkään voi olla.
mulla ei oo menkkoja luomuna ollu(pitää ihan miettiä....) toisiks vanhimman lapsen jälkeen eli 6 vuoteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja apap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Onkos sulla synnytyksen jälkeen alkaneet menkat??
Joskus tosiaan synnytyksen jälkeen voi arvot olla koholla, tai onkin jonkin aikaa, mutta ei ne pitkään voi olla.
mulla ei oo menkkoja luomuna ollu(pitää ihan miettiä....) toisiks vanhimman lapsen jälkeen eli 6 vuoteen.
suosittelisin menee verikokeisiin mittauttamaan hcg-arvot että onko nousussa vai laskussa
 

Yhteistyössä