Pliis, älkää arvostelko mun lapseni poskia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kapeakasvoinen nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kapeakasvoinen nyt

Vieras
Piiperoiseni oli jo syntyessään lähes 5 kiloinen potra poika. Ja nyt 2 v 4 kk 94 cm ja 16 kg. On isokokoinen, mutta sopusuhtainen. Posket on moneen ikäkaveriin verrattuna pehmoiset ja niistä saakin sitten näin kypärämyssykauden alettua taas miljoonasti, kuulla, että ihanat pullaposket, söpöt posket, voi miten ihanat posket jne.....
Itse ollut myös pyöreäposkinen ihan tonne 15-vuotiaaksi saakka, vaikka muutoin normaalikokoinen olinkin. JA OLEN NIIN KURKKUA MYÖTEN TÄYNNÄ tota poskien päivittelyä....pitääkö mun lapsenkin kestää samat vainot noista poskista!

Ei saa arvostella, että ihanat posket? No ei sitten. Toivottavasti itse kuitenkin olet myös sitä mieltä, että lapsesi posket ovat ihanat, etkä vain odota että ne siitä kapenevat ja "normaalistuvat".

Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Ei saa arvostella, että ihanat posket? No ei sitten. Toivottavasti itse kuitenkin olet myös sitä mieltä, että lapsesi posket ovat ihanat, etkä vain odota että ne siitä kapenevat ja "normaalistuvat".

On ne aivan ihanat mielestäni! Suloiset ja söpöt! Mutta kun aina saa näitä poski-kommentteja kaupassa ja kaikkialla kuulla ja itse niin kärsiä sain siitä pulloposkinimittelystä, niin jotenkin tää ainainen poskien huomioiminen on sitten ilmeisesti JUURI mulle niin arka paikka.

Menen siis itteeni.....

mun eka poika oli oikea luuranko
nyt 4v 116cm/17kg aina saaa kuulla et voiku on pitkä poika ja syökö edes mitään pikku miehelä kun paistaa kylkiluut neuvolassa paino laskussa ja pituus lääkärien mukaan yli mittanen =(

no sitten synty tämä mein kakkos poika syntyessään tasan 1kg hoikempi kun veljensä mutta oikea pallero sairaalassa kaikki huomautti pulla/pulloposkista
ja nyt 2v7kk (2v neuvolassa 94cm/15kg) ja meidän pikku pyörylä tuo on pyöreine kasvoineen ja pömppö mahoineen
eli toinen on liian pyöree toinen liian laiha eli mikään ei näy olevan hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvänen aika:
2v ja 16kg!!! Mä painoin EKALUOKALLA 16kg :D :D :D

Joo-o.... elämä on numeroita ja erikokoisia ihmisiä! Ja just tätä päivittelyä.... ja mun kengänkoko on 42, pituus 179 cm ja paino 72 kg.....

Noh noh. Meillä on joulukuussa 1,5v täyttävä poika, joka painaa nyt viitisentoista kiloa. Eikä ole lihava :)! Myös me vanhemmat ollaan pitkiä ja hoikkia/normipainoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvänen aika:
2v ja 16kg!!! Mä painoin EKALUOKALLA 16kg :D :D :D

Joo-o.... elämä on numeroita ja erikokoisia ihmisiä! Ja just tätä päivittelyä.... ja mun kengänkoko on 42, pituus 179 cm ja paino 72 kg.....

tätä mäkin ihmettelen olin mäkin ekalla luokalla 18kg (mun hoikka poika nyt yli 4v 18kg)
esikko tyttö ekalla luokalla ja on 26kg
numeroita numeroita =)

Kyllä tämä meidän ukkeli todellakin painaa 16 kg ja on aivan sopusuhtaisen näköinen. Kasvukäyrät menee tasaisesti omassa luokassaan. Lapsi on lehmänmaitoallergikko ja myöskään kotimaiset viljat ei käy...näistä huolimatta kasvanut todella hyvin ja hienosti. Ja herkkuja ei meillä todellakaan syödä...

Yhteistyössä