Pleikkarista painajaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko tuolla pojalla vaan niin älytön mielikuvitus vai mistä johtuu? Eli melkein 6-vuotias poika kyseessä. Tänään pelasi autot-peliä n. puolisen tuntia ja nyt taas heräsi kesken unien hikisenä kiljumaan. On ollut muutaman kuukauden pelaamatta, eikä ole herännyt kertaakaan noin. Ennen pelasi viikoittain ja painajaisia oli joka yö. Yleensä pelailee autopelejä, eli niistä nyt ei painajaisia luulisi näkevän :| Eikä kuitenkaan pelaa edes kamalan kauaa, outoa....

Aika villiä kun otit puheeksi... Tein seuraavanlaisen huomion juuri äsken. Mun poika ei kauheesti pelaa ja voi olla monenkin kuukauden taukoja. Nyt sitten pääsiäisenä innostu pelaan tuolla Wiillä ihan vaan urheilu pelejä ja on tullut sen jälkeen joka yö viereen on nähnyt painajaisia..

Alkuperäinen kirjoittaja tg:
Aika villiä kun otit puheeksi... Tein seuraavanlaisen huomion juuri äsken. Mun poika ei kauheesti pelaa ja voi olla monenkin kuukauden taukoja. Nyt sitten pääsiäisenä innostu pelaan tuolla Wiillä ihan vaan urheilu pelejä ja on tullut sen jälkeen joka yö viereen on nähnyt painajaisia..

Meillä kesti aiemmin tuo painajaiskausi muutaman kuukauden, silloin pelasi kerran tai pari viikossa tuon puoli tuntia ja painajaisia oli kyllä lähes joka yö. Nyt ei oo ollu ollenkaan painajaisia, nyt taas, eli en mä muuta keksi kun tuon pelin. Jostain taistelu/ukkopeleistä luulisi painajaisten tulevan, muttei mistään autopeleistä.

Ei meillä ole Wiillekään ku nuita urheilupelejä ja marjo kart. Täytyy kyllä oikeesti tutkia johtuuko tästä!!!! Meillä ollut ennenkin näitä painajais jaksoja, mutten muista pelailiko silloin....

meillä myös 6 vuotiaalla sama homma eli jos pelaa paljon niin silloin painajaisia ja nyt kun oli taukoa kun ollaan rajoitettu pelaamista ei painajaisia ole ollut ja eilen sitten taas pelasi ja yöllä oli painajaisia sitten taas. Pelaa xboxilla ja wiillä ureheilupelejä ja lasten seikkailupelejä.

Meillä 5v. pelailee Wiitä kahtena päivänä viikossa. Lastenpelejä (jotain Franklinia), Mariota, Autot-peliä tai urheilupelejä. Mitään painajaisia ei koskaan ole tullut.

Meikä pelaili lapsuuden kuuslankulla ilman painajaisia. Sillä seuraamuksella tosin että oikeassa elämässä ei mikään oikein tunnu miltään ja elämän haasteet ja tavoitteet tuntuvat liian abstrakteilta ja hankalilta. Ilman välitöntä palkintoa tuntuu pelkkä yrittäminen turhalta. Lisäksi olen huonokuntoinen työtön akateeminen läski rillipää.

Muttakun Wiillä se on vaan sellasta linkutusta ja en tiedä voi vesiskootterilla kilpaa ajaminen saada aikaan agressiivisiä tunteita. Marjo Bros on kyllä samaa luokkaa. Sitten vielä mietin, että joskus ollaan otettu sillä pelillä keilamatseja yhdessä ja silloin ei oo kyllä nähny mitään....

Yhteistyössä