playmobil

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heppuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heppuli

Vieras
tietääkö kukaan mitää suomalaista nettikauppaa mistä näitä sais???yritin googlettaa,mut en oikee löytäny!pojalle tahtoisin synttärilahjaks ostaa ku en viel tohdi ostaa niit pikku legoja ku pikkuveli vast 2v ja hukkais ne alta aika yksikön =(

Suomalaisia kauppoja en tiedä, Playmobilien myynti on Suomessa Legoon verrattuna ajettu ihan alas. Mutta ymmärtääkseni Saksan Amazon lähettää Suomeen leluja, siellä on aika paljon Playmobileja. (ja meillä on 12 laatikollista, liekö Suomen suurin kokoelma :o ) Miettinyt joskus, että koittaisko niitä myydä.

mun pikkuveljel näitä kans aikanaan oli kauheet määrät,mut sisko anto kaverinsa pojalle kaikki playmobilit,pikkulegot ja pikkuautot...arvatkaa harmittaako!onks tuol amazonil eurois hinnat ja tuleeko paljonki toimituskuluja??

Playmobilit on hauskoja, mutta mihin himputtiin nuo kaikki pistäisin! Onko teidän lähellä esim. BR lelukauppaa, siellä on usein Playmobilit tarjouksessa. Itse en nimittäin tilaisi kun postikulut niin kalliita ja lelut normaali hintaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja heppuli:
mun pikkuveljel näitä kans aikanaan oli kauheet määrät,mut sisko anto kaverinsa pojalle kaikki playmobilit,pikkulegot ja pikkuautot...arvatkaa harmittaako!onks tuol amazonil eurois hinnat ja tuleeko paljonki toimituskuluja??

Joo, Saksan Amazonilla on euroissa, en muista paljonko ne postikulut on, yleensä tilaan UK:sta kirjoja ja musiikkia, niissä on muutaman punnan ne kulut.

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Playmobilit on hauskoja, mutta mihin himputtiin nuo kaikki pistäisin! Onko teidän lähellä esim. BR lelukauppaa, siellä on usein Playmobilit tarjouksessa. Itse en nimittäin tilaisi kun postikulut niin kalliita ja lelut normaali hintaisia.

ei oo br-lelukauppaa lähimpää 100km =( tarvii katella tuolt muksumassist ja sokokselt et löytyskö sielt jotai!

Yhteistyössä