Playboy-tuotteet, ostaako joku oikeasti tommosia?!

ks
Alkuperäinen kirjoittaja ks:
Joo mut kun postimyynnin on täynnä Playboy sohvatyynyjä, päiväpeitteitä.. voi herranjee! Jonkun napakoru tai toppi nyt on ihan sama mikä kuva siinä on, mutta en voi käsittää miten joku haluaa kotiinsa jotain noin mautonta sisustustavaraa joka on vielä tosi näkyvää!
Ja nää siis ei ole missään lasten tekstiiliosastolla vaan parisängyn peitteitä.. Yöks!
 
Niinpä niin
se oli muuten silloin 90-luvulla NIIN seksikästä ottaa Playboy-aiheinen tatuointi - joko lapaan, olkavarteen, rinnuksiin, kuka minnekin .

Kyllä nyt hävettäis...jännä, kun ei sellaisten kuvien omistajia ole enää kesällä samaan malliin näkynyt, kun niin paistattelivat ja esittelivät kuviaan about kymmenen vuotta sitten :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
En mäkään muita tavaroita tai vaatteita ostais. Mut just tuo napakoru :D
Sen saa piiloon eikä tarvi esitellä kuin yhdelle tietylle ihmiselle ;)
No se nyt vois mennäkin, semmonen siro ja pieni juttu, mut tosiaan noi tyynyt ja pyyhkeet ja pussilakanasetit..
 
M
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
En mäkään muita tavaroita tai vaatteita ostais. Mut just tuo napakoru :D
Sen saa piiloon eikä tarvi esitellä kuin yhdelle tietylle ihmiselle ;)
No se nyt vois mennäkin, semmonen siro ja pieni juttu, mut tosiaan noi tyynyt ja pyyhkeet ja pussilakanasetit..
Mulla on käyttämätön,haluutko?
 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
se oli muuten silloin 90-luvulla NIIN seksikästä ottaa Playboy-aiheinen tatuointi - joko lapaan, olkavarteen, rinnuksiin, kuka minnekin .

Kyllä nyt hävettäis...jännä, kun ei sellaisten kuvien omistajia ole enää kesällä samaan malliin näkynyt, kun niin paistattelivat ja esittelivät kuviaan about kymmenen vuotta sitten :D
mies tahtoisi minulle sellaisen :LOL:
 
Mä ostin semmosen pienen imukuppi pupun...se roikku mun auton takasivulasissa kunnes kaverin muksu repi siitä sen narun/imukupin irti...nyt se pyörii meidän perheauton takapenkillä ja meidän muksu leikkii sillä joskus matkoilla :D
 
Niinpä niin
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
se oli muuten silloin 90-luvulla NIIN seksikästä ottaa Playboy-aiheinen tatuointi - joko lapaan, olkavarteen, rinnuksiin, kuka minnekin .

Kyllä nyt hävettäis...jännä, kun ei sellaisten kuvien omistajia ole enää kesällä samaan malliin näkynyt, kun niin paistattelivat ja esittelivät kuviaan about kymmenen vuotta sitten :D
mies tahtoisi minulle sellaisen :LOL:
Good for you :,D
 
jenn90
Itse olen suuri Playboy -fani.. en sillä tasolla,että ostan kaikkea krääsää vaan ostan yleensäkin arvokkaat ja aidot Playboy -tuoteet. On ne sitten vaatteita, tyynyjä, peittoja tms. The Girls Next Door -sarja on myös aivan mahtava! Playboyssa poseeraminen olisikin sitten jo unelma!
 
Mun mielestä aika kamalia. Ulkonäöllisesti ne Playboyn tuotteet ovat sellaisia, että eivät oikein mun mielestä sovi aikuiselle ihmiselle.

Vaikka saahan toki aikuinenkin pukeutua värikkäästi muuhunkin kuin mustaan ja harmaaseen, mutta mun mielestä ko. merkin kledjut ovat mauttomia. Sitä glowta voisi tuoda asuun muullakin tavoin.

Ja niistä sisustustuotteista en sano mitään. :x
 

Yhteistyössä