Niin on, ihme että on uskallettu ottaa niin paljon myyntiin tommosta riskiryhmän tuotetta. Eiköhän jää suurin osa alekoreihin.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No sitä minäkin, vaan miksihän niitä on melkosen paljon tarjolla?
Sellanen oiski hienoAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Mä haluun sellasen playboy pupu napakorun B)
Ollaanko me ainoita, jolle kelpais ees napakorun muodossaAlkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Sellanen oiski hienoAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Mä haluun sellasen playboy pupu napakorun B)
Netistä oon löytäny yhden pupu napakorun, mut se ei oikein lämmittäny.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä haluisin ton pupun napakoruna ja joskus näin sellaset blinbling nappikorvikset jotka vois olla paikassaan hauskat - esim jonkun vanhan täti-ihmisen 80 v synttäreillä
Okei okei, jokainen ostakoon mistä tykkää ja makunsa kullakin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin miks ei ostais? Toiset hankkii Pentikiä ja Marimekkoo, toiset Nikeä ja Adidasta, sit jotku Playboyta.
En mäkään muita tavaroita tai vaatteita ostais. Mut just tuo napakoruAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Okei okei, jokainen ostakoon mistä tykkää ja makunsa kullakin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin miks ei ostais? Toiset hankkii Pentikiä ja Marimekkoo, toiset Nikeä ja Adidasta, sit jotku Playboyta.