platanias- pärjääkö rattaiden kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä taas

Jäsen
03.07.2004
136
0
16
Hei eli Plataniakseen ollaan menossa ja ongelma on se ettei toi 1,5v nuku matkarattaissa kunnon unia ja tarvittais "isot"rattaat mukaan.Ei oltais päikkäri aikaan sidottuja hotellille.
Pääseekö niillä siellä hyvin liikkumaan ja mietityttää myös pystyykö rattaat ottamaan mukaan jos esim. lähdetään Hanian retkelle bussilla tai taxilla.

Vuosi sitten oltiin ja kyllä siellä näkyi vaunuja, hiukan on kapeat ne "jalkakäytävät" ja reunat korkeita. Mutta kyllä liikkumaan pääsee vaunujen kanssa, itse en ole kokeillut kylläkään.

Siitä en sitten tiedä tuon taivaallista kuinka retkille mahtuu vaunut mukaan....

Pärjää siellä rattaiden kanssa. Paikoitellen on tosi kapeat jalkakäytävät ja joutuu poukkoilemaan ja väistämään kadun kautta.

Retkistä en osaa sanoa, kun itse vuokrattiin auto ja kuljettiin omatoimisesti. Auton vuokraaminen ei ole kovin kallista ja turvaistuinkin oli ihan siisti.

Meillä oli matkarattaat mukana Plataniaksessa. Niillä sopi kulkemaan kapeilla jalkakäytävillä, mutta en ole varma sopiiko leveämmät rattaat niille.
Bussilla käytiin Haniassa ja Jumbossa. Rattaat laitettiin bussin alle, sinne missä matkatavaroita kuljetetaan. Rahastaja tuli ne laittamaan. Samoin nosti ne pois määränpäässä. Taksillakin kuljettiin ja rattaat kulki peräluukussa.

Kiitos vastauksista mietitään vielä mitä tehdään rattaiden kanssa.
Mitenkäs on vaippojen saatavuus sekä purkkiruuat luulis että niitä sieltä löytyy vai täytyykö hakea isommasta marketista kauempaa.

Vaippoja siellä on saatavana ihan hyvin. Niitä ei kannata kuskata Suomesta. Mutta purkkiruokia oli tosi vähän ja olivat mielestäni kalliimpia kuin SUomessa.

Meidän poika 11kk eleli pääosin jugurtilla ja leivällä. Olin ottanut muutamia purkkeja mukaan kotoa ja paikanpäältä löysin kolmea erilaista purkkiruokaa.
Ei tosin siinä kuumuudessa pojalle oikein maistunut lämpimät ruuat.

Yhteistyössä