Nyt olen ihan solmussa näitten Kreetan kohteitten kanssa. Kävin tuolla "kreikka"-sivuistoilla joista joku täällä manitsi, ja nyt olen ihan epävarma onko Gerani meidän paikka :/ . Emme ole varanneet vielä matkaa mutta tuota Gerania katselimme ja sieltä ihanan oloista hotellia Galdera Beachia. Kuulemani mukaan tuo Gerani on paikka keskellä "ei mitään" niin siksi aloin empimään. Ajattelimme ensin ko. kohteesta niin että kun se on lähellä Plataniasta, on helppoa käydä sitten siellä kunhan saamme yöpyä rauhallisessa paikassa. Kuitenkin nyt askarruttaa kun olemme perhe joka haluaa myös katsella sitä kaunista luontoa, kauniita/erilaisia rakennuksia ja arvostamme hyvää rantaa myöskin. Ja ravintoloita sekä pikku kauppoja saisi olla enemmänkin kuin pari. Eli ei turistirysä muttei liian hiljainenkaan.
Kukahan osaisi suositella meille tällaista paikkaa?? Kuulema tuo Platanias on hirmu vilkas paikka joten onkohan se sitten liikaa meille :/ Aikomuksena olisi lähteä ensi toukokuussa eli rauhalliseen aikaan kylläkin.
Ja tulin korjaamaan käsityksiä eli sain juuri tuossa toisessa avauksessa tietää että kun puhutaan Haniasta niin tarkoitetaankin Hanian rannikkoa noin yleensä...
Mutta odotan kokemuksia tai suosituksia meidän perheelle, jos jaksoit lukea pienen selostukseni
...olen kiitollinen kaikista vastauksista =) :flower:
Kukahan osaisi suositella meille tällaista paikkaa?? Kuulema tuo Platanias on hirmu vilkas paikka joten onkohan se sitten liikaa meille :/ Aikomuksena olisi lähteä ensi toukokuussa eli rauhalliseen aikaan kylläkin.
Ja tulin korjaamaan käsityksiä eli sain juuri tuossa toisessa avauksessa tietää että kun puhutaan Haniasta niin tarkoitetaankin Hanian rannikkoa noin yleensä...
Mutta odotan kokemuksia tai suosituksia meidän perheelle, jos jaksoit lukea pienen selostukseni