Plaston vauvakiikku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plaston vauvakiikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Plaston vauvakiikku

Vieras
Onko joku kuullut, että kiikuissa olisi köysienkiinnityksessä vikaa, että ne pitäisi vetää markkinoilta pois? Näin mulle väitti tänään puhelimessa lelunetin myyjä. Olen odottanut kiikkua kohta 2 viikkoa postitse (olin maksanut jne.) Liike ei vastannut sähköposteihini. Ensimmäinen puhelu päättyi ennen kuin ehti alkaakaan- myyjä pamautti luurin korvaan. Katselin, niin kiikkuja myydään edelleenkin joka paikassa- myös plaston omilla sivuilla. Tähän mennessä nettishoppailut on onnistuneet hyvin- nyt tuli eka stoppi. (niin ja tuo lelunet myy itsekin vielä kiikkua) Peruin kaupan ja laitoin tilinumeroni, mihin saavat maksaa kiikun hinnan.

Mulle kävi kans samalla tavalla. Maksoin kans kiikun, mutta en ole vielä saanut rahoja takaisin. Mitään yhteyttä ei ko. firmaan saa tai ainakaan vastausta.
Harmittaa.

No jo olen ihmetellyt, että eikö tuohon meidän Prismaan niitä todellakaan tule, kun jo 3.5. kysyin ja sanoivat että on tilattu. No ei ole vielä näkynyt kaupassa. Kohta lähden taas ruokakauppaan ja pitääpä kysyä onko niitä tarkoitus tullakaan.

Onko muuten teillä tiedosa mitään muuta vastaavaa edullista vauvakeinua ulos?

Plaston kiikun pienestä erikoisliikkeestä. Sinne oli tullut tänä keväänä ainakin erä näitä. Soitin Prismaan ja siellä sanottiin, että on ollut jotain toimitusvaikeuksia, mutta en sitten tiiä.
Acon.fi sivulla on jos minkälaista pihakeinua myynnissä ja myös tuollainen hiukan erilainen vauvakeinu. Oli meillä seuraavana listalla, jos en olisi Plastoa löytänyt.

Haluaisin kuulla myös ketjun aloittajalta, että oletko saanut rahat takaisin lelunetistä?

lelunetin myyjä sanoi, että keinut on vedetty pois myynnistä, koska jonkun direktiivin mukaan kiinnitysköydet pitää nykyään olla tuotteessa valmiiksi kiinni.
Mutta me ainakin saatiin keinu kiinni turvallisesti vaikka köydet olivatkin aluksi irrallaan tuotteessa.

Uusimmat

Yhteistyössä