Pk-seudun odottajat, LA talvella/alkukeväästä 2016

Onko fb-ryhmää vielä kukaan tehnyt, ei vissiin? Mä oon huono näin julkisesti kirjotteleen, kivempi ois semmonen oma ryhmä :) Mulla tänään 12+0 ja ylihuomenna np-ultra! Jännittää! sokerirasitukseenkin joudun tehostetusti isin diabeteksen vuoksi nyt raskausaikana ainakin sen kaksi kertaa, senkin ekan varasin. Kaikkee jännää :)
 
Hei! Tietääkseni Fb-ryhmää ei ole vielä perustettu. Koetin jo äsken perustaa salaisen ryhmän, mutta Fb ei hyväksy ryhmän perustamista ellen lisää vähintään yhtä jäsentä itseni lisäksi. Ainoastaan kaverin voi lisätä ryhmään. Tehtäisiinkö niin, että kaikki ryhmään haluavat lähettäisitte minulle yv:llä tiedon siitä, että haluatte mukaan ja millä nimellä teidät löytää Fb:stä? Jos Facebookista löytyy muita samannimisiä, kannattaa kuvailla myös omaa profiilikuvaa viestissä. Lisäisin teidät sitten kaveriksi (kaveruuden voisi tietysti poistaa ryhmään lisäämisen jälkeen).

Rakenneultrassa käyty viime viikolla, kaikki oli hyvin.:)
 
Moi kaikki !
Täällä tänään käyty rakenneultrassa kaikki oli hyvin ja sukupuoli selviää sitten tammikuussa :) oli tyypillä jalat ristissä ja napanuora meni jalkojen välissä :D
Laitan myös viestiä fb-ryhmästä :)
Panfi ja pieni 20+4
 
Hei Mmums!
Ryhmään pääset lähettämällä minulle yv:llä tiedon siitä, millä nimellä sinut löytää Facebookista. Jos Fb:sta löytyy muita samannimisiä, kannattaa kuvailla myös omaa profiilikuvaa viestissä. Lisään sinut sitten kaveriksi (kaveruuden voisi tietysti poistaa ryhmään lisäämisen jälkeen). Ryhmä on salainen, eli siihen voi lisätä vain kavereita.
 

Yhteistyössä