pk-seudun äitien pikkujoulut

Kääk, nehän on jo ylihuomenna... Mitä te laitatte päälle? Ihan farkut+toppi linja vai vähän juhlavampaa? Mulla ei kyllä varmaan taaskaan löydy kaapista mitään päälle pantavaa \|O :/ Tai sitten täytyy huomenna mennä kiltisti vaateostoksille... :whistle:
 
Lady Dark
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 18:38 Iso Paha Susi kirjoitti:
Kääk, nehän on jo ylihuomenna... Mitä te laitatte päälle? Ihan farkut+toppi linja vai vähän juhlavampaa? Mulla ei kyllä varmaan taaskaan löydy kaapista mitään päälle pantavaa \|O :/ Tai sitten täytyy huomenna mennä kiltisti vaateostoksille... :whistle:
Laitan farkut tai mustat housut ja kivan paidan.Toppi ei ole edukseen minun päällä. :whistle: Selässä kauheat roikuvat läskit.
 
Keittiönoita
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 18:31 Chantilly kirjoitti:
Ovatko tässä nyt kaikki, vai haluaako joku vielä ilmottautua mukaan?

Chantilly
riikka-78
Belia
Dakis
zizilisko
kolmen äiti
IsoPahaSusi
Lady Dark
:)
Mä olin ilmoittautunut, mutta joudun perumaan :( Sen siitä saa, kun on viikolla sairaana, pitää mennä viikonlopuksi töihin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 19:52 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 18:31 Chantilly kirjoitti:
Ovatko tässä nyt kaikki, vai haluaako joku vielä ilmottautua mukaan?

Chantilly
riikka-78
Belia
Dakis
zizilisko
kolmen äiti
IsoPahaSusi
Lady Dark
:)
Mä olin ilmoittautunut, mutta joudun perumaan :( Sen siitä saa, kun on viikolla sairaana, pitää mennä viikonlopuksi töihin :/
No höh. Harmi juttu tosiaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 18:38 Iso Paha Susi kirjoitti:
Kääk, nehän on jo ylihuomenna... Mitä te laitatte päälle? Ihan farkut+toppi linja vai vähän juhlavampaa? Mulla ei kyllä varmaan taaskaan löydy kaapista mitään päälle pantavaa \|O :/ Tai sitten täytyy huomenna mennä kiltisti vaateostoksille... :whistle:
Mä ajattelin laittaa mustat housut ja siihen topin.
 
Kiitos kaikille hulvattoman mukavasta illasta! Pitää ottaa taas joku kerta uusiks!
:D

Tytön kanssa herättiin tänään vasta puoli kymmenen, joten olokin on mainio eikä krapulasta tietoakaan =) . Mites muilla on lähtenyt tämä päivä käyntiin?

Zizilisko ja Dakotan Emo, menikö teillä myöhäänkin?
 
Kiitti myös multa kaikille, mielettömän hauska ilta oli :D.

Meilläkin herra heräs vasta puol ysiltä, että äiti sai nukkua :). Eikä krapulaa täälläkään, ehdin kotona hommia tossa jo tehdä kun Mikael oli mummin kanssa ulkona, vaatehuonetta raivasin ja pyykkiä toinen koneellinen hurisee.

Koskas seuraavan kerran illastetaan :D?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 12:29 Iso Paha Susi kirjoitti:
Minäkin kiitän illasta :wave: Mihin muuten menitte jatkoille? Menikö myöhään? Me pojan kanssa herättiin vasta vähän ennen yhtätoista :ashamed: :whistle:
amarilloon jatkettiin :). Ja mä lähdin puol yhden bussilla kotiin, puol kahdelta olin jo kotona suihkussa käyny ja peiton alla :).

Tarjotaanko vielä tossa espoon äidit osiossa sitä huomista muille :)?
 
riikka-78 pikaseen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 14:14 Iso Paha Susi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 12:54 riikka-78 kirjoitti:
[
Tarjotaanko vielä tossa espoon äidit osiossa sitä huomista muille :)?
Voishan sitä vielä kysäistä että jos joku vielä tulisi =)
mä nostan sen ketjun ja laitan siihen et tänään pitää tietää tuleeko, ni ehditään huomenna aamulla ilmottaa aika ja paikka :). mä soittelen sulle illemmalla ni sovitaan sit aika ja paikka missä nähdään :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.12.2006 klo 14:41 DakotanEmo kirjoitti:
Mukavaa oli :D pepa kipiä kun kaatusin :LOL: :LOL: ei juurikaan noloa :ashamed: mutta mullee sattuu ja tapahtuu :whistle:

T: Kengät kainalossa kotio ja polvi kippeenä :kieh:

*reeeeps* :LOL: :LOL: :LOL: Mutta en oo vähään aikaan nauranu niin paljon kun eilen :).
 

Yhteistyössä