pk-seudun äitien pikkujoulut

Laitanpa nyt ihan alotuksen tästä, jos saatais aikasex ne pikkujoulut, kun ei niitä saatukaan tapaamisessa suunniteltua :D.

Eli tänne ideat, ehdotukset ym. kaiken (paikka, aika...) suhteen. Ja tietty halukkaat mukaan lähtijät :).
 
pulttis pikana
katsoin juuri kalenteria ja ainut sopiva päivä on mulle 25.11 lauantai ensi kuussa. joulukuu ei käy, ollaan B) matkalla ;)

ja ehdotetut paikat edellisen tapaamisen kejussa olivat hyviä- :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 09:17 pulttis pikana kirjoitti:
katsoin juuri kalenteria ja ainut sopiva päivä on mulle 25.11 lauantai ensi kuussa. joulukuu ei käy, ollaan B) matkalla ;)

ja ehdotetut paikat edellisen tapaamisen kejussa olivat hyviä- :p
tuli mieleen että onkos tuo muuten päivä ennen isänpäivää? :whistle:
 
DakotanEmo
Isänpäivä on 12.11 :D , ja mulle ei käy 18.11 viikonloppu. Mut toi päivä sopis kyllä mitä pulttis ehdotti. Ainakin toistaiseksi :D , mites se ois nyt se grande grill? Se on siinä aleksanterinkadulla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 12:52 DakotanEmo kirjoitti:
Isänpäivä on 12.11 :D , ja mulle ei käy 18.11 viikonloppu. Mut toi päivä sopis kyllä mitä pulttis ehdotti. Ainakin toistaiseksi :D , mites se ois nyt se grande grill? Se on siinä aleksanterinkadulla.
Mulle kanssa sopii pulttiksen ehdottama päivä. 18.11. mulla myös poissuljettu vaihtoehto, oon jo lupautunu tupareihin menemään :).

Ja ruokapaikalla ei mulle ainakaan oo väliä, kunhan saa lämmintä ja jonkun muun tekemää ruokaa :D.
 
Tää tahtoo kans pikkujouluihin ku edelliseen tapaamiseen en ehtiny :'(
Vieraat kökötti meillä puoli kasiin ni ei siinä enää mihinkään viittiny lähtä \|O

Tänne sopis kans se 25.11. Seuraava viikonloppu eli 2.12 ei taas käy kun sit on taas tytön synttärit.

Paikalla ei mulle väliä... kunhan on vaan hyvää seuraa ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 07:34 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 21:12 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 19:18 Fiyza kirjoitti:
Mulle sopii joulukuun alkupuolella. :whistle:
Mulle sopii kyllä tääkin :D :whistle:
jos moni pääsee joulukuun alussa niin pidätte silloin sitten kemut.
mä tulen sitten taas seuraavin jos töiltäni ehdin, eikös?


=) :wave:
mä haluaisin myös mukaan ja sopii joulukuun alku
 
Heiiii... Ollaanpas tiputtu alas...

Pitäiskö pikkuhiljaa sitä päivää päättää? Eli vaihtoehdothan on nyt ollu lähinnä 25.11. ja 9.12. ... Molempiin on kannatusta ollu, laittakaapa kaikki nyt tietoa miten noi päivät käy, niin valitaan sitten se kummalla enemmän kannatusta?

Ja vielä laitan näppäränä tähän, että meillä on partylite-kutsut 2.12. (kelloaika selviää myöhemmin), kaikki on tervetulleita :D. Myös lapset saa tuoda, jos pystyy pitämään kuosissa esittelyn ajan :). Ja saa tulla vaikka vaan kahvittelemaan/juomaan glögiä.
 
Mullekin sopis varmaankin toi 9.12. Mites muuten Riikka-78, etkös asunutkin Länsimäessä? Vai muistanko väärin? Aattelin vaan ku noi miehen vanhemmat asuu kans sielä niin saattaisin ehkäpä olla kiinnostunut tulee sinne sun kutsuille jos pistäsin pojat (ts miehen ja pojan ) appivanhemmille päivähoitoon siks aikaa... Mihin aikaan sulla ne kutsut on?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2006 klo 14:04 Ansu-78 kirjoitti:
Mullekin sopis varmaankin toi 9.12. Mites muuten Riikka-78, etkös asunutkin Länsimäessä? Vai muistanko väärin? Aattelin vaan ku noi miehen vanhemmat asuu kans sielä niin saattaisin ehkäpä olla kiinnostunut tulee sinne sun kutsuille jos pistäsin pojat (ts miehen ja pojan ) appivanhemmille päivähoitoon siks aikaa... Mihin aikaan sulla ne kutsut on?
Juuh, länsimäessä asutaan :).

Kutsut on varmaankin iltapäivällä, vielä ei oo tarkkaa aikaa sovittu, mutta luulisin että siinä kolmen maissa suunnilleen jos esittelijälle vaan sopii...

Ja pikkujouluista. Mulle sopii molemmat, sekä 25.11. että 9.12. ku en sitä muistanu tonne laittaa ku yhteenvedon tein, mutta paremmin toi 9.12.
 

Yhteistyössä