Pk-seudun äidit

Asun Espoossa ja tiedustelisinkin nyt teiltä pääkaupunkiseudulla asuvilta, että mistä olette ostaneet vaunut? Missä olisi laajin valikoima? Onkos jotain muita hyviä kauppoja/kirppareita, josta löytäisi vauvalle tarvikkeita ja vaatteita? Vinkkejä otetaan vastaan! =)

Vantaalla on ilm. joku suurlastentarvikeliike, josta ajattelin käydä vaunuja katsomassa. Sitten tietysti Stockmannilla on ihana vauvaosasto, mutta aika hintava. Ikeasta ajattelin hommata pinnasängyn.
 
Lastentarvikkeesta ollaan hommattu. Tämän lisäks on ainakin olemassa Vauvatalo Johanna ja AT lastenturva. Petikosta löydät ko. liikkeet miltei vieri vierestä.

En oo tutustunut muihin liikkeisiin tarkemmin ku tohon lastentarvikkeeseen ku mun mies on siel töissä ja saa henkkarialennuksen.. Varmasti on hyvää tavaraa muillakin, mut oon kyl tyytyväinen meiän kamoihin. :)
 
Me ostettiin Lastentarvikkeesta vaunut ja turvakaukalo ja voin sitä ainakin suositella. Mun mielestä niillä oli vaunujakin laaja valikoima ja todella hyvin auttoivat löytämään just meille sopivat vaunut.
 

Yhteistyössä