Pituutesi ja painosi?

  • Viestiketjun aloittaja Kerro
  • Ensimmäinen viesti
hoikka?
162,5 cm, 48 kg, 22 v.

Yläkroppa on kokoa 38 hartioista. Housut koko 34. Tissit kuppi A, mitat 87- 56 -90. Reidet tosi pienet (vertaan vaan täs kavereihin).

Kengännumero 37.
 
Joskus vuosia sitten kun mut on viimeksi mitattu -kuopuksen syntymän jälkeen- tulos oli 165cm, nyt äsken kun ite mittasin sain tulokseksi 170cm :LOL:
Sen muistan että esikoisen odotusaikana menin selkeästi kasaan (168 ->166), luulis että tässäkin raskaudessa olisi sitten käynyt niin :D

Mutta joo, painoa löytyy n. 72kg, rv35+2.
 
157/53, muutama kilo pudotettavaa
Itse olen 26v 157cm/56-58kg (laihdutin noin 17 kiloa yhteensä)

Miksi pitää vielä pudottaa painoa? Itse olen ollut ennen lapsia 48kg ja näin jälkeenpäin olen tajunnut etten ollut edes terveen näköinen. Nyt saa pudota vielä pari kiloa jos on pudotakseen, mutta noin pieniin lukemiin en enää koskaan halua. Enkä noin suuriin mitä oli 1½ vuotta sitten.
 
Kotiäitilenkillä
169cm ja n. 61kg, pari kiloa voisi vielä pudota ja/tai kiinteytyä. Oon muuten suht timmissä kunnossa mutta mahassa on kahden raskauden jäljiltä liikaa nahkaa (muksut 2,5v ja 8kk).
Noin muuten oon varmaan nyt parhaassa kunnossa mitä oon ikinä ollut. Ikää 25v.
 
outo juttu
165/68. Ikä 32. Haluaisin pudottaa 60 kiloon, jonka oon painanut aiemmin pitkään. Toisaalta mulle on nyt kommentoitu, että on hyvä että oon saanut vähän painoa kun oon aina ollut niin laiha o_O
 
Hömhöm
180/96.
Miten kaikki naiset tällä palstalla tuntuu olevan jotain 150-160 cm pitkiä?
Ai niin, ja oon toipumassa sairaalloisesta ylipainosta, paino laskenut pahimmasta jo 30 kg. Salille mars. :)
 
[QUOTE="Maarikka";30087783]Sulla on selvästi ylipainoa, painoindeksi on vain 16,8. Viitisen kiloa painoa lisää niin olisit normaalipainon puolella. Ylipaino ei ole terveellistä, mutta ei ole myöskään alipaino.

Itse olen reilusti ylipainoinen ja tiedostan kyllä sen tuomat riskit vaikka mitään ongelmia ei vielä olekaan, niitä kuitenkin tulee helposti iän myötä jos en pudota painoa. Tavoite onkin pudottaa vähintään 30kg tekemällä elämäntaparemontti. Mä olen myöntänyt ongelmani ja olen tekemässä asialle jotakin.

Sä selvästi kiellät oman ongelmasi.[/QUOTE]Jos olet sitä mieltä. Itse olen tyytyväinen, samoin läheiseni. Itsepä läskini kannan, kuten sinäkin.
 
hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja Hömhöm;30089707:
180/96.
Miten kaikki naiset tällä palstalla tuntuu olevan jotain 150-160 cm pitkiä?
Ai niin, ja oon toipumassa sairaalloisesta ylipainosta, paino laskenut pahimmasta jo 30 kg. Salille mars. :)
Miten niin kaikki 150-160 pitkiä? Suurin osa tässä ketjussa näyttää olevan 160-170, ja siihen haarukkaan taitaa muutenkin mennä valtaosa suomalaisista naisista.
 

Yhteistyössä