Pituutesi ja painosi?

• Viestiketjun aloittaja Kerro
  • Ensimmäinen viesti
hhhhkkkk
163cm/56kg. Paino, jossa olen tyytyväinen itseeni, on 54-52kg. Valitettavasti kroppani näyttää viihtyvän paremmin painossa 58-56kg. :( Lihasta löytyy jonkin verran, mutta aina voisi hieman kiinteytyä. :D

derty
165/68. Ikä 32. Haluaisin pudottaa 60 kiloon, jonka oon painanut aiemmin pitkään. Toisaalta mulle on nyt kommentoitu, että on hyvä että oon saanut vähän painoa kun oon aina ollut niin laiha o_O
About samat mitat ja ikää 30v. Normisti minäkin painanut max 60 kg ja jos kuvia katson, kovin hoikalta silloin näytinkin, vaikkei mitenkään erityisesti siltä tuntunutkaan.

Näistä "uusista" rinnoista pidän kyllä kovasti ;), mitkä sain itselleni painon noustua.

outo juttu
About samat mitat ja ikää 30v. Normisti minäkin painanut max 60 kg ja jos kuvia katson, kovin hoikalta silloin näytinkin, vaikkei mitenkään erityisesti siltä tuntunutkaan.

Näistä "uusista" rinnoista pidän kyllä kovasti ;), mitkä sain itselleni painon noustua.
Mulla oli 60 kiloisena rinnat jo 75D ja nyt ne alkaa olla jo E-kupin puolella, joten mä taas tykkäsin enemmän niistä pienemmistä :D

Ja mulla ei oo pitkät jalat kyllä, joten tuo kepsiksen teoria ei toimi, mutta toisaalta ei ne oo lyhyimmästä päästäkään, aika normaalit varmaankin, mutta sellaset suht hoikat kuitenkin.

Yhteistyössä