pitsan kalorit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..........

Vieras
paljonkohan olisi kaloreita pitserian peruspitsassa? noin?

Olen laihiksella, tänään syönyt 300 kaloria ja ois mahdollisuus lähteä pitsalle. mut kun en haluais et kalorit paukkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja ..........:
paljonkohan olisi kaloreita pitserian peruspitsassa? noin?

Olen laihiksella, tänään syönyt 300 kaloria ja ois mahdollisuus lähteä pitsalle. mut kun en haluais et kalorit paukkuu...

Mulle diabeteshoitaja sanoi raskausaikana kun oli raskausdiabetes et jos käy pizzalla niin sinä päivänä ei sitten sais syödä paljon muuta. Mut kyl sun varmaa kestää käydä syömäs, otat juomaksi vettä ja paljon!!!!!

mä tos leivoin spelttijauhoilla pizzat mulle ja miehelle, täytteenä tomaattikastike sipulilla, valkosipulilla ja porkkanaraasteella, päälle tuoreita herkkusieniä, tomaattia ja aurajuustoo & juustoo. ilman noita juustoja se ei olis kai kovin kaloripitoinen. ja täyttävämpi ja maukkaampi pohja tulee speltistä!

=) kyl mun mielestä on välillä saatava herkutella vaikka ois laihiksellakin, kunhan ei pistä överiksi.

Kotipizzan Parmiamossa oli alle 900. Mahtuu hyvin sun päivään :) Jos jonnekin muualle oot menossa (todennäköisesti... :whistle: ) nii pyydä vaikka puolittamaan juuston määrä. Son yleensä niin suolaistakin että :x

Alkuperäinen kirjoittaja keventäjä:
kotipizzan pitsois oli muistaakseeni noin 800kaloria, et ihan hyvin voit mennä.

tääkin on per 100g ja yks pitsa painaa 200-300g...eli ei mitenkään vähän kaloreita.
Ja pitsassa muutenkin turvottaa ne valkoset jauhot..

Yhteistyössä