Pitkät naiset jotka ylenkatsotte lyhyempiä, miksi teette niin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mysteeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmettelenkin joskus, et tuuleeko täällä vai miksi takinliepeet läpättää oudosti,
mutta ali-ihmisethän (lue:LYHYET) ne siellä yrittävät käsilaukuillaan heilutella.

No ei vaan emmä oo ainakaan huomannut mitään ylenkatsomista pituuden vuoksi.
Mulle on kyllä aina muistettu huomautella pituudestani,
vaikka en edes ole kovin pitkä (175cm)... :D

Mun (179cm) ja systerin (182cm) pituutta aina jaksetaan kommentoida ja hämmästellä, herran jestas kun ootte pitkiä. Sanotaan takasin et ei me olla, susta vaan tuntuu siltä ku ite oot niin helvetin lyhyt :D

Saattais olla niin että aloittaja on kaunis ja hälle ollaan vähän kateellisia. Varmaan ne ilkeästi katselevat pitkät ovat juuri niitä, jotka ovat aina halunneet olla pieniä, siroja, kauniita ja naisellisia. Aloittaja on sellainen mitä haluaisivat olla. Naiset on sellaisia että ylpistyvät kateuksissaan.

[QUOTE="pätkis";24479122]Minä ihmettelen mikä tarve pitkillä korstonaisilla on yrittää kiilata pienempänsä?! Luulisi että korsto tajuaisi antaa tilaa mutta ei, vedetään oikein kunnolla melkein kumoon ja litataan kuin maailmanomistajat. Ei se mitään, onneksi käsilaukku on keksitty.[/QUOTE]

Mä taas en tajua, miksi lyhyet naiset kuvittelevat olevansa läpinäkyviä. Opiskeluaikoina usein kokoonnuttiin ryhmänä tarkastelemaan jotain pöydän ympärille ja eikös sieltä porukan perältä aina tunkenut eturiviin joku alle 160-senttinen, kun "mä mahdun tähän eteen hyvin". Mutta kas, jos lyhyempi menee pidemmän eteen ja katselun kohde on muualla kuin taivaalla, ei takanaoleva näe mitään. Jos porukkaa on paljon, niin silloin vuorotellaan eikä tungeta muiden kainaloiden alta eturiviin.

Ootteko huomanneet, että vihreäsilmäisillä on tapana katsoa silleen oudosti ja pitkään, niin kuin tosi arvostelevasti meitä harmaa- ja ruskeasilmäisiä? Mä olen tähän kiinnittänyt huomiota jo pitkään ja mistään muusta ei voi olla kyse kuin jonkinlaisesta ylenkatseesta. Onko joku kokenut samaa? Tuntuu tosi ikävältä :(

Minä oon 150cm. Ei mua hirveästi ärsytä toisten katseet, mutta joillakin ihmisillä on kummallinen tapa kommentoida mun pituutta ja vaikka en sitä myönnäkään, niin joskus se loukkaa :(

tuota, jos on 2 hakijaa työhaastattelussa. Sama koulutus, sama työkok. pitkä ja pätkä...Arvatkaapas kumpi valitaan...
Pitkä ja tää on tutkittu vielä jossain.

Tämän kyllä uskon, mutta ei onneksi ole itselleni sattunut. Olen ollut onnekas kun olen aina sanut sen työpaikan, mitä olen hakenut. Olen muuten niin valloittava persoona, johtunee varmaan siitä...

Niih... Ja hameita pitävät naiset kyylää pahasti meitä farkkuihin pukeutuvia,
blondit ylenkatsoo brunetteja, punatukkaset blondeja ja brunetit ihan kaikkia. Saati sitten mustatukkaset!
D&G:n aurinkolaseja pitävät naiset katsoo mua todella vinoon kun mulla on Pradan kehykset,
Ranskalaista manikyyriä pitävät arvostelee ja aliarvioi punakyntisiä,
pisamalliset pisamattomia ja vaalea ihoiset helposti ruskettuvia jne.. jne...

Yhteistyössä