Pitkästä aikaa tarvitsen apuanne! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janica89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janica89

Vieras
Olen ruvennut laihtumaan oikein urakalla mutta tulinpa kysymään neuvoa, apua ja muuta. :D
1. Jos ihminen laittaa siteen jalkaansa niin onko totta että se "laihtuu" parissa viikossa?
2. Jos pidän muutaman päivän "nälkälakkoa" niin pieneneekö mun vatsalaukku niin etten jaksa kauheasti syödä enään.
3. Miten monta tuntia mun pitäisi liikkua päivässä että saisin edes 3kg pois päivässä?
4. Miten voisin liikkua?
5. Jos juon paljon vettä enkä syö kauheasti niin laihdunko siinä?
6. Olen juonut paljon ja ulostanut ihan löysää kakkelii niin onko se paha? :/
Kiitos neuvoistanne etukäteen rakkaat ystäväiseni! :wave: Ja hyvää joulua! :D :xmas:

Ei, Ei, ja ei!!!! Mitenkään et voi laihtua 3kg päivässä kun ei se ole mahdollista ees viikossa! Sillon kun aloin laihtumaan lähti 2,5kg viikossa mutta se on nestettä mikä poistuu alussa.

Jos vähennät ruokamääriä, vatsalaukku pienenee, mutta jos pari kertaa ahmit kupusi täyteen se venyy taas suuremmaksi!

Vettä pitääkin juoda paljon ja kuitupitoinen ruoka siinä mukana jotta se kakkeli ei olis löysää :D

Ja mun mielestä liikunta on ihan yliarvostettua, mulle riittä pari kertaa viikossa tunnin lenkki, kävellen..

Nii ja toi side jalassa, on totta että kun mulla oli 6vk kipsi jalassa se jalka oli puolet ohuempi kun toinen, mut se johtuu siitä että lihakset surkastuu kun jalkaa ei käytä.

Laihtuminen on paljon mielialasta kiinni. Eihän tupakanpolttoakaan ole helppo lopettaa..Ruokavalio kannattaa muuttaa pitemmällä aika välillä. Tee itsellesi ruokalista viikoksi, monipuolinen, ja taas viikoksi. Ei saa olla itselleen liian ankara, sitä vain masentuu eikä pysy tavotteissaan. Liikunta pitäisi olla mukavaa, josta jää hyvä fiilis. Eikä kukaan laihdu päivässä, se vie aikaa, mutta se on hienoa kun on saavuttanut tavoitteensa ja voit olla ylpeä itsestäsi. Sopiva ruokavalio ja sitä tukevat harrastukset elämäntavaksi. Pakkolaihduttamisesta ei jää, ku paha mieli.

Yhteistyössä