Pitkästä aikaa roikun täällä, kun on nyt aikaa. Ehdotuksia, mitä muuta voisin tehdä tylsyyttä tappaakseni? Tai...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä roikun täällä koska töissä on ihan kuolettavan tylsää, mutta jos en olis töissä ni katsoisin jonkun leffan tai lähtisin lenkille.

Oletko jossain aulassa, kun on ns. pakko jonkun olla? :D En voi keksiä muuta työtä, missä olis viikonloppuna tylsää :D Voisin katsoa jonkun leffan, mutta en jaksa lähteä vuokraamaan. Itseasiassa väsyttää aika paljon ja laiskottaa. Ehkä roikun täällä jonkin aikaa ja alan vaikka leipomaan jotain =)

Oletko jossain aulassa, kun on ns. pakko jonkun olla? :D En voi keksiä muuta työtä, missä olis viikonloppuna tylsää :D

Kauppakeskuksessa pienessä puodissa... 4 asiakasta käyny koko päivänä. Sunnuntait on meille aina ihan nollapäiviä mutta kauppakeskuksen vuorasoppari edellyttää yhtenäisiä aukioloaikoja. Onneksi ei oo ku 4 tuntia ja tuplapalkka...

Väliaiketiedote: Katselen juuri kolmatta ulottuvuutta Indonesiasta ja pistin hetkeksi paussin kohtaan, jossa nuoret kundit esittelee taitojaan moottoripyörällä:D

Tähän asti toteamaani: elämä on joka puolella maailmaa samanlaista, vaikeusasteet vain vaihtelevat. Kiinnitin muuten huomion siihen, että iso rotta söi samaan aikaan kissan kanssa, ja hyönteiset pakenivat desinfektiota ja kärsivätkin siitä. Hyvin kuvattu siis....

Ja nyt jatkan ohjelman katsomista=)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
Väliaikatietoja ohjelman ollessa paussilla taas: (näköjään sain uutta pohdittavaa) Poika juoksi ja leikki iloisena ja vapaana vaatteet olallaan kapeilla käytävillä, kuin olisi siivet saanut.

Seuraavaksi tulikin ristiriita siitä, että isoäiti vei hänet kirkkoon, ja sen jälkeen pojan isä (?) alkoi tulittaa ja komentaa poikaa siitä miten tulee oikein rukoilla islamin tavan mukaan... : / Kauheata, kun lukuisat lapset maailmassa joutuu elämään tuollaisessa TURHASSA "ristipaineessa" vanhempien uskomusten takia....

Kiitos ohjelmasuosituksesta Keittiönoita. Pitkästä aikaa ohjelmaa katsoessani tuntui kuin kaikki aistini olisivat olleet mukana. Tunsin jokaisen askeleen, sen miltä jokin astia tuntui kädessä, sen millainen sää oli. Aika uusi kokemus, ja ihmeellinen asia minulle!!!:heart:

Kiitos ohjelmasuosituksesta Keittiönoita. Pitkästä aikaa ohjelmaa katsoessani tuntui kuin kaikki aistini olisivat olleet mukana. Tunsin jokaisen askeleen, sen miltä jokin astia tuntui kädessä, sen millainen sää oli. Aika uusi kokemus, ja ihmeellinen asia minulle!!!:heart:
Ollos hyvä vaan :) Mä en yhdessä vaiheessa juuri muita ohjelmia katsonutkaan kuin noita Kolmannen ulottuvuuden dokkareita.

• Tykkää
Reactions: Almandiini
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27560584:
Ei vaan sohlasin hiiren kanssa :D

Aijaa, mä edes ehtinyt huomaamaan....Onko noita lisääkin kuin tuo? Ihana miten kaikki aistit heräsi tuota katsoessa, ihan kuin olis itse ollut läsnä ja kokenut ne asiat...:heart: Myös kaikki "yliluonnollinen" kiinnostaa (mulla vapaa-aikaa tänään olis aikaa katsoa)...

• Tykkää
Reactions: Almandiini

Yhteistyössä