Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä roikun täällä koska töissä on ihan kuolettavan tylsää, mutta jos en olis töissä ni katsoisin jonkun leffan tai lähtisin lenkille.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27559876:
Oletko jossain aulassa, kun on ns. pakko jonkun olla?En voi keksiä muuta työtä, missä olis viikonloppuna tylsää
![]()
Kauppakeskuksessa pienessä puodissa... 4 asiakasta käyny koko päivänä. Sunnuntait on meille aina ihan nollapäiviä mutta kauppakeskuksen vuorasoppari edellyttää yhtenäisiä aukioloaikoja. Onneksi ei oo ku 4 tuntia ja tuplapalkka...
Ollos hyvä vaanKiitos ohjelmasuosituksesta Keittiönoita. Pitkästä aikaa ohjelmaa katsoessani tuntui kuin kaikki aistini olisivat olleet mukana. Tunsin jokaisen askeleen, sen miltä jokin astia tuntui kädessä, sen millainen sää oli. Aika uusi kokemus, ja ihmeellinen asia minulle!!!:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27560499:Arghh
Ei vaan sohlasin hiiren kanssaMitäs ihmettä nyt?:O
Väärän ohjelman mulle linkitit vai? Ei se mitään, tykkäsin silti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27560584:Ei vaan sohlasin hiiren kanssa![]()
Aijaa, mä edes ehtinyt huomaamaan....Onko noita lisääkin kuin tuo? Ihana miten kaikki aistit heräsi tuota katsoessa, ihan kuin olis itse ollut läsnä ja kokenut ne asiat...:heart: Myös kaikki "yliluonnollinen" kiinnostaa (mulla vapaa-aikaa tänään olis aikaa katsoa)...